Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ihan helvetisti kun jotkut ei osaa puhua suoraan tunteistaan. Vituttaa kun pitää jahkailla ja kierrellä ja sitten ei keskustelu kuitenkaan johda yhtään mihinkään. Ihan kuin odottamalla asiat korjaantuisivat itsestään parempaan suuntaan.

Komppailen. Koulussa yhtää samanhenkistä porukkaa :( Pitiki jäädä tänne käpykylää. Ehdotat "kavereille" jotain tekemistä yhdessä "emmä jaksa". KUOLKAA KAIKKI EI KIINNOSTA TOLLASET :curs:

Näin on :D Asutkin "ihan vieressä" kun ite asun Kouvolassa.

Slovakian posti: Mikaan ei kulje ja jos jokin kirje vahingossa tulee perille on se jo toimiston puolesta valmiiksi avattu, ettei asiakkaan tarvi hennoilla sormillaan itse rappaa kirjetta auki.
Aloin juuri miettimaan, etta en ole nyt hetkeen nahnyt mastercardin laskua ja soitin pankkiin niin olivat jostain saaneet taman maan osoitteen tietoon ja lahettaneet laskut tanne, jotka eivat tietenkaan tule perille ja nain ollen kortti oli jo blokattu. Huomenna pitaisi matkustaa Lontooseen ja ainoa maksuvaline talla hetkella tuo blokattu master:D Noh lupasivat aamuksi avata.

Jotain hyvaakin nahtavasti verrattuna Suomeen: Lampotila noin 13 astetta ja aurinko mollottaa kirkkaalta taivaalta.

Vitun pakkaset taas. Töistä tullessa tuuli tuiversi mukavasti lakin alle niin, että korvat jäätyi ja nyt kotiin päästyäni ne on ihan tulessa. Vituttaa taas vaihteeksi niin paljon että tekisi mieli vääntää joltain niskat nurin.

Vaimolta kysyin, mitä ruuaksi, vastaus: porkkanalettuja ja muussia:curs:

Missä liha? :eek:

Missä protskut? :eek:

"Ei kai niitä joka päivä tartte?" kuului vastaus

Onneksi löytyi kaapista paketti lihapullia, protskua 14g/100g, vähän helpotti edes...

Kai se on itse ruuatkin tehtävä tästä lähtien...:curs:

Vituttaa tämä ryyppyviikonlopun kusinen masennus, vituttaa ku rahat menny, vituttaa ku ravinnon saanti vitullaa ollu 3 päivää, vituttaa ku masentaa :D
Hauskaa oli vloppuna, naista tuli, jätkien kans oli hubaa, mut vittu ei näköjää tuo ainainen ryyppäämine oo sen arvosta. Treeni alkanu olee niin iso osa elämäntapaa et jos se vähänkää häiriintyy ni tulee morkkis ja paska fiilis. Joten mitä teenkään asian auttamiseksi? ;)

Argets

Vituttaa todella paljon että treeni ei ole kulkenut joulukuun jälkeen. Joulukuun alussa meni selkä joka puolestaan rampautti ohjelman joka puolestaan sekotti pään sen verran pahasti että en uutta ohjelmaa tehnyt. Menin aina salille vaan heiluttelemaan sitä sun tätä.. Tammikuussa alkoi dieetti joka katkesi viimeviikolla kun olin kipeä. Voi perse kun on pakko kattoa taas kaikki painot ja pilkun viilaukset uusiksi tai muuten alamäki vaan jatkuuuuuuu.
Ja huomenna on koe mihin en ole hirveästi lukenut.
Kaiken hyvän lisäksi jääkaapissa tai pakkasessa ei ole rahkaa/raejuustoa/lihaa ja kananmunat loppu. Taidan syödä pään iltapalaksi :curs:

ja perkele kun en ole treenipäiväkirjaakaan jaksanut täyttää

Saatiin perjantaina pidetyn tekstitaitopreliminäärin kirjoitukset takaisin. Meni ihan päin vittua :curs: En ikinä kuvitellut, että noin huonosti menisi. Nyt kun tarkistin, niin ope ei ollut yhtään tajunnut niitä minun tekstini pointteja. Perkele että vituttaa. Tänä perjantaina vielä tekstitaidon yo-koe... :wall:

Tää on taas sitä ettei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa :rolleyes: Aamulla dösästä noustessani huomasin, että olin istunut koko matkan märällä penkillä. Great, eihän siinä sit mitään - vaaleissa farkuissa näkyy oikein mukavasti märät läikät... No joo, olin jo melkein toipunut tuosta vitutuksesta ja taiteillut liukastumatta 10 metrin päähän duunin ulko-ovesta, niin enköhän sitten onnistu kiireissäni heittämään lipat ja laskeutumaan tuollaisen jalkakäytävän korokkeen reunalle. Onneks on niin hyvät pehmusteet, ettei sattunut :D

Pääsin töihin, hain kahvia ja lähdin kävelemään kahvikuppi kädessäni työpisteelle... Avasin oven (kyynärpäällä työntämällä) samalla kädellä, jossa oli kahvikuppi --> jäin hihastani kiinni oveen --> kahvit lattialle. Tulipahan pestyä lattia. :rock:

Kävin sit vessassa siistiytymässä ja ilokseni huomasin, että mustissa sukkahousuissa on silmäpako... molemmissa kintuissa!!! :wall:

Vähän kyllä pelottaa et mitä tästä päivästä vielä tulee.

hukkasinpa eilen mun ainoan, sekä kanadan maalta tuliaisiksi saaman pyyhkeen salille.. pitääpä menä kattomaan onko se siellä, sitten kun oon vielä flunssassa, ei hyvä.. prkl!

voi paska... Olin just salille lähössä, mutta auto ei ees startannu.... no se oli sen akun tyhjänny, mitä pelkäsinkin. eilen vielä pelitti. Illalla saan sen vasta latinkiin, niin eipä tänään tuu salille mentyä. Matkahan ei oo pitkä ja yleensä sen kävelen, mutta nyt ei keuhkot kestä tota pakkasta ja kun on kurkkukin ollu kipeenä viime viikosta asti (mulle aika tavallista, ilman flunssaa)... kaupassaki pitäis käyä...jos sinne vihtis käpötellä sentäs, ku jääkaappi on tyhjä... tai ootella iltaan kyytiä....

nooo, tuleepahan lepopäivä...

löytyi pyyhe:) ei siin muuta ku tunnearvoa, koska itseasiassa edesmennyt vaari antoi sen joululahjaksi, kun oli pyytänyt sisarensa miestä tuomaan duunimatkalta kanadasta jotain tuliaisia.. Hassua vaan että LA Kingsien pyyhe kuitenkin kyseessä, vaikka Torontosta se on alunperin..:) No pentuna mä kyllä tykkäsinkin kys. seurasta, Wayne Gretzkyn vuoksi:) onneksi ei jäänyt sille tielleen se pyyhe.. Enää ei vituta kun kuumeinen olo ja kova yskä.

Tippu vitonen enkusta, koska en ollu palauttanut testejä mitä se piti jakson varrella vaan heitin ne roskiin, mutta ne ois kuulemma pitäny palauttaa. Eli se pisti mulle sitten nelosen niistä :david: Ei vituta onneks yhtään.

Kävin reilun tunnin pyörii äsken sängyssä... Ei vaan väsytä yhtää, kohtuu perseestä. Aamulla pitäs vielä herätäkkin.

-Selkä paskana, tänään oli röntgen-kuvaus..jospa sieltä löytyy syy. Treenit ei siis onnistu.
-Ihmissuhde menee päin persettä
-Vanhenpien, varsinkin Äidin terveys prakaa oikein huolella
-Oma työ on haasteetonta paskanjauhantaa (tervetuloa sosiaali-alalle)
-jouduin tuuraamaan yhtä työkaveria toiselle puolelle kaupunkia tehtäviin joista ei ole mitään hajua, ja kaiken lisäksi ulkona on pakkasta 35 astetta, yökahden jälkeen pyörällä kämpille (matkaa n.4km)

No ei mulla muuta:curs:

kokonaisarvio elämästä just nyt: :0:

-Selkä paskana, tänään oli röntgen-kuvaus..jospa sieltä löytyy syy. Treenit ei siis onnistu.
-Ihmissuhde menee päin persettä
-Vanhenpien, varsinkin Äidin terveys prakaa oikein huolella
-Oma työ on haasteetonta paskanjauhantaa (tervetuloa sosiaali-alalle)
-jouduin tuuraamaan yhtä työkaveria toiselle puolelle kaupunkia tehtäviin joista ei ole mitään hajua, ja kaiken lisäksi ulkona on pakkasta 35 astetta, yökahden jälkeen pyörällä kämpille (matkaa n.4km)

No ei mulla muuta:curs:

kokonaisarvio elämästä just nyt: :0:

:thumbs: :thumbs: Kyllä se siitä...Totesi kerran Heikki Viljanenkin bodaus lehdessä ja näytti bodipeukkua.
Aurinko nousee huomennakin:)

:thumbs: :thumbs: Kyllä se siitä...Totesi kerran Heikki Viljanenkin bodaus lehdessä ja näytti bodipeukkua.
Aurinko nousee huomennakin:)

Hah, joo paitsi, että Viljanenkaan ei sitten tullut niihin kisoihin joihin siinä uhosi tulevansa...
Ei aurinko vissiin noussukkaan samaan tapaan kuin bodipeukku?:lol2:

Onnistuin aamulla nukkumaan ainoastaan 6 tuntia pommiin ja hieman vitutti, kun päivällä herätessäni huomasin vahingon tapahtuneen ja enkä kerennyt enää kouluun. Muutenkin tullut ihan mukavasti noita poissaoloja, joita ei enää kaipaa yhtään. Eilenkin onnistuin nukkumaan pommiin, mutta ainoastaan 2 tuntia. Toinen vitutuksenaiheeni on pakkanen! Tuun hulluksi, kun joutuu olemaan neljän seinän sisällä, kun ulkona paukkuu pakkanen :curs: . Nytkin on vain ja ainoastaan jotain -26C.

Back
Ylös Bottom