Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tili ei ole mennyt maksuun niinkuin piti. Olen toisella puolella maailmaa, vitun helppoa hoitaa kuntoon kun on 12h aikaerokin.

Tuli käytyä tyttöystävän kanssa salilla, ja neuvoin siellä tekemään normaalien 3x50 sarjojen sijaan vaikkapa 3x10. Mukavaa oli ja muuta.
Meni sitten kertomaan kavereilleen, että miten häntä neuvoin, ja sieltä tulikin sitten oikein kunnon valistus punttisalilla käymisestä: "Ei saa tehdä suurilla painoilla lyhyitä sarjoja, pitkää sarjaa".
Ja vielä kun joku liikunnanopettaja on heille mennyt kertomaan, että pitkää sarjaa, muu on saatanasta.

Miten pystyisi selittämään, ettei lyhyet sarjat tytöllä ole mitenkään paha asia, ja ehkä ~60v liikunnanope ei ole paras neuvomaan salillakäynnin suhteen?

No mitäs pahaa siinä on, jo se tyttö tekee pitkiä sarjoja?

Stadi vois hoitaa nuo lumikasat HIUKAN nopeammin. Parkkitilaa ei muutenkaan liikaa ole ja sitten lumet ovat teiden varsilla tukkeena. Millon täällä on edes satanut viimeksi lunta? Viikko sitten? Ja kasat edelleen paikalla.

Hiukan vaikea noita katuja putsata, kun autoja koko ajan parkissa. Olisi edes puoli tuntia päivässä kielletty pysäköinti ja sillo vedettäisiin auralla puhtaaksi koko katu, niin ei olisi noita ongelmia. Tosin stadissa katuja ihan tanan paljon, mutta niin on myös hukattua parkkitilaa.

Minkä takia naiset ei voi ikinä tehdä alotetta, tai jos tekee, ne on vaan sen perässä ja useimmiten saakelin tyhmiä... Vai mussako vika...

Pakko kertoa sen ohjelmanteosta että ihan kulissia koko homma.
Rehtori kuuluttaa kajarii luokkiihi: "Pysytte luokissa kokoajan ja saa tulla sitte kun sanotaa."
Eipä sinne kameraa tainu päästä kun pahimmat teiniX-pissikset ja sellaset jotka haluu olla huomion keskipisteinä... Muunmoassa eräs meidän luokan Torsti jolla on tarve olla aina päätähti, hirvee kynis ja luulee olevansa aina oikeassa joka asiassa (tulee näkymään jossain keskustelussa, valkohupparinen hongankolistaja, miten ystävyyttä varjellaan aiheena. eli todennäkösesti tulee ulos ystävänpäivän tiimoihin). Kyllä siinä yks pullonpohjalasinen ceepee taputti käsiä yhtee kuolan lentäes mutta en usko näkyvän kamerassa. Ilmotettii että saadaan tulla kattomaan meiän "konserttia" kun meiän koulun bändiryhmä esiinty nii oltii siin kaiteilla kattoos(vankilatyyppinen koulu, keskellä aula ja sitten sellit eli luokat ympärillä eri kerroksissa. Vähän Oz tyyppinen näkymä :D). Ois siitä tullu hauska show jos ne ois kiertäny ympäri luokkii ja välitunteja normaalisti eikä kuvannut vaan niitä jotka sinne tunki.

Hiukan vaikea noita katuja putsata, kun autoja koko ajan parkissa. Olisi edes puoli tuntia päivässä kielletty pysäköinti ja sillo vedettäisiin auralla puhtaaksi koko katu, niin ei olisi noita ongelmia. Tosin stadissa katuja ihan tanan paljon, mutta niin on myös hukattua parkkitilaa.

Juu, varsinkin nuo suojateiden eteen ja katujen kulmille tehdyt lumikasat on niiiiiiin vaikea poistaa kun autot ovat tiellä.

Tälläkin kadunpätkällä on nopeasti vilkaistuna toista kymmentä kasaa lunta, mutta mitään niille ei tehdä. Eikä ole tehty viikkoon.

Minkä takia naiset ei voi ikinä tehdä alotetta, tai jos tekee, ne on vaan sen perässä ja useimmiten saakelin tyhmiä... Vai mussako vika...

Nyt eletään 2000-lukua.Naiset tekee kyllä aloitteita ja välillä aika hanakastikin,mutta vain sen yhden asian takia.
No ei pidä yleistää,mutta nuin se yleensä menee.Ja mitäs se haittaa jos ne on sen yhden asian perässä ja vieläpä tyhmiä.Aina parempi:lol2:

Täytyy sanoa että en ole trendikahviloiden kanta-asiakas, koska ne eivät ole järin idyllisiä, saati että peruskahvi olisi niissä hyvää (en puhu nyt mistään mokkaekspressoista ym. paskasta). Siksi tykkään käydä täällä Turun seudulla näissä vanhoissa leipomoiden kahviloissa (Rosten, Aschan yms.)

No sitten varsinaseen asiaan. Tänää tuli käytyä Turn kauppatorin laidalla olevassa Aschanissa. Juuri kun olin ottamassa tarjotinta ja katsoin että tuolla nurkassahan on vapaa paikka (alakerrassa siis, mutta juuri sillä hetkellä kun olin ottamassa kahvia, yksi kepillä varustettu vanha patu suoraan sanoa jyräsi meikäläisen tiskiä vasten ja tunki pokkana sinne meikäläisen paikalle. Ja tämä patu ei ollut edes vielä asioinut kassalla, vaan kunhan ehtii varata paikan ensin. No, ei siinä vielä mitään, koska ylhäällä on myös yleensä tilaa. Niin siis yleensä, mutta tänään se oli varattu keski-ikäisten, ja melko vanhojen rouvien toimesta. Siinä sitten tyhmänä seisoskelin tyhmänä hetken, mutta sitten huomasin että yhdet oli juuri tekemässä lähtöä. Siihen sitten melkein viereen venaamaan, että he saavat rauhassa lähteä. Juuri kun odotan että pääsen pöytään, niin eikö sieltä pöydän toiselta puolelta tunke pari vanhempaa rouvaa siihen pöytään. Siinä vaiheessa meinas ruveta keittämään, mutta hillitsin itseni. Lähellä oli pari rouvaa istuskelemassa, siten että heillä oli yhdistetty kaksi pöytää yhteen, joten menin rohkeasti ja pyysin kohteliaasti että olisiko mahdollista istua miltei heidän viereensä. Sain hymyilevän myöntävän vastauksen (siis huom! hymyilevän), ja se pelasti edes jotenkin tilanteen.
Rouville suuri kiitos siitä, että eivät nyrpeänä hymähtäneet, vaan kunnioittivat
opiskelijapoikaraukkaa.

Turun seudulla suoraan sanottuna vituttaa nämä hienot finlandssvenska-rouvat, jotka näkevät meikäläisen (ja monet muut suomalaiset) edelleen rahvaanomaisina talonpoikina. Stockalla heillä on itse itselleen myönnetty etuoikeus pyöriä joku rotankokoinen koira sylissä, ja samalla hipelöidä vaatteita, + että vielä jossain kahvilassa kovaan ääneen puhutaan ruotsia ja vilkuillaan sivuille, että varmasti kaikki tietävät heidän sukujuurensa. Lisäksi jos vielä omistetaan asunto keskustassa, sitten vasta eliittiä ollaan. Siis miettikää nyt: jos Suomi olisi perse, Turun täytyisi olla sen reikä.

Suomenruotsalaiset saa aina hyvää palautetta ;) , mutta mä painotan kuitenkin, että mä en pidä "hienosto rouvista", joilla on nesteet nousseet päähän. Niillä ei tosiaan ole jalat maassa.

wasted sanoi:

Siinähän on kaksi tärkeintä asiaa mitä tuntemattomasta baarissa tavatusta naisesta voi toivoa.;)

Vittuun kaikki autonostajat, jotka kyselee kaikkea ihan saatanan tyhmää.. :curs: Menee hermo tollasten kanssa.. Saatana. Mulla on muutakin tekemistä kuin vastailla idioottimaisiin kysymyksiin..:wall:

Tänään salilla nuorehko kaveri teki penkkikyykkyä pitkän sarjan 170kg:llä. Asiallinen, siisti nuorimies ja tekniikkakin maallikkosilmääni kohdillaan. Ei tuossa siis mitään komediaa. Komedia syntyi siitä, miten muu sali (itseni mukaanlukien) hiljeni katsomaan suoritusta leuka lattiassa. Jotenkin tuo paransi perjantaitani entisestään.

Salitragediaa on ruvennut syntymään muuten. Salilta itselleen reisilähentäjänaisen iskenyt riuhtojatreenaaja on ruvennut esilämmittämään naiselleen laitteita. Yleensä herra vain tempoo nopean sarjan laitteessa ja lähtee. Nyt paria laitetta hinkataan 10min, jotta rouva pääsee tekemään samanmoisen sarjan "vapaalle" laitteelle. Mutta koska käyttäytyvät muuten asiallisesti ja etiketin mukaisesti, niin en kehtaa mainita.

Ihan totta tuokin, :offtopic: mutta tapasin pari päivää sitten ihan kivan mun tyyppisen tyttösen

joka on 27 eeeeeeeiiiiiiiiii..... ei ja ei..just mun tuuria.

mä kun pidän siitä.. ja ei varmasti 27v tyttö halua 21v miestä..

se on nii :haart: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: tyttö.. aivan ihana, paras mitä mä oon piit-kiin aikoihin tavannut.. tosi söötti ja mukava ja sil on ihan sikakaunis ääni.
Mua ei haittaa ollenkaan meidän ikäero, mutta aijjaijai.. ihana nainen, mutta mä oon sille liian nuori.

edit.. mitähän mulle on tapahtumassa, kun nykyään ihastun itseäni selkeästi vanhempiin naisiin koko ajan?

joka on 27 eeeeeeeiiiiiiiiii..... ei ja ei..just mun tuuria.

mä kun pidän siitä.. ja ei varmasti 27v tyttö halua 21v miestä..

se on nii :haart: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: tyttö.. aivan ihana, paras mitä mä oon piit-kiin aikoihin tavannut.. tosi söötti ja mukava ja sil on ihan sikakaunis ääni.
Mua ei haittaa ollenkaan meidän ikäero, mutta aijjaijai.. ihana nainen, mutta mä oon sille liian nuori.

edit.. mitähän mulle on tapahtumassa, kun nykyään ihastun itseäni selkeästi vanhempiin naisiin koko ajan?

Jos et ole paljastanu ikääs vielä, niin ainahan pieni vilppi on kohdallaan :D Jos homma toimii, niin sitten voit kertoa joskus myöhemmin (naimisissa?) oikean ikäs, ja jos muija järjestää kriisin, niin voit vedota menettämisen pelkoon :itku:

Vituttaa kun lumipyryn ja auraamattomien teiden takia en pääse (laji)reeneihin. No pitää lähtee salille paremman puutteessa. o_O

Back
Ylös Bottom