Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Siis mitää :D saaha se siinä epäsuoraa rasitusta mut en kässää tota vitsiä ny vai :hyper:

Se ei ollut mikään vitsi. Ensinnäkin sitä ristikkäistaljan alempaa rissaa kutsutaan joskus alataljaksi ja siinä voi tehdä normaalia hauiskääntöä esim. Mutta myös siinä ihan oikeassa alataljassa missä selkää treenataan voi tehdä hauista tähän tapaan: http://www.exrx.net/WeightExercises/Biceps/CBSupineCurl.html

Mitäs jos on parisuhde ja on muutama hyvä ystävä, joita haluaa säännällisesti tavata, mutta ei kykene ylläpitämään sitä hillitöntä kahvittelujoukkoa ja pakkoryyppäjäissakkia, jota tuntuu joskus tunkevan ovista ja ikkunoista? Voiko joku oikeasti määritellä, kuinka usein tai harvoin on tavattava kavereitaan, jos on itse onnellinen vähän eristäytyneempänä? Miksei joillekin mene jakeluun, että minusta on kivaa olla yksin, ja joku yleisen viinamäenjuhlan viettäminen omassa seurassani voi olla jopa toiveena, ei niin että olisin surkeana siinä tilanteessa ja mun seuraksi on pakko ängetä pelastamaan, ettei joudu olemaan yksin.

Minusta elämässä voisi olla sellaiset kutsunnat, joissa ihmiset jaetaan sellaisiin numerokoodeihin, joista voi päätellä, kuinka sosiaalisesti aktiivinen on ja haluaa olla. Sitten olisi lailla kiellettyä mennä pakottamaan vaikka "erakko"-koodin ihmistä rapujuhliin. Asutusta voitaisiin hajauttaa niin, että kaikkein seurallisimmat ja rakkautta etsivät löytäisivät toisensa. Hakemuksella voisin sitten muuttaa kastia, jos olisi onneton tai tilanne muuttuisi (esim. kumppanin löydyttyä).

Kokeillaan edes vähän, jooko?

Asiaan saattaa vaikuttaa myös hieman käytettävät painot, varsinkin kun selkä ei ollut niitä napalmin heikoimpia lihasryhmiä. Siinä vaiheessa kun ylätaljassa on yhtä paljon malmia kuin napalmilla, niin silloin joutuu hieman tekemään työtä myös reisilläkin, että pääsee yksin aloitusasentoon.

Tarvis Timpan kansaa sen verran että saa siitä aloitusasennosta istuvalteen otettua tangosta kiinni.

Nimim. 196cm ja gorillan kädet :D

juu, nyt viTUTTAA

Avioero, myöhästyneet sairaspäivärahat (joihin liitty vittuilut vuokranantajalta), sivuduunissa väärin tehdyt flyerit ja tänään vielä lisäksi sakot liputta matkustamisesta. Sekä se että papereita ei ollut, kytät paikalle. Koko maailma kattoo vierestä kun ottaa pannuun ihan huolella. Kävelyä kaksi tuntia kaupungilla, kun ei viittinyt ilman rahaa enää matkustaa. Tekis mieli lyödä illalla jokaista suunsoittajaa. Eli baariin ja sieltä taas kävellen kotiin.

Pari viikkoa sitten ns. sporttibaarissa tapahtunut episodi.

Istun pöydän ääressä ja katson jotain höpöhöpö futismatsia screeniltä. Olin rullannut muutaman vanhentuneen vaparin ja pistänyt ne tuhkakuppiin. Pöytään tulee pari kaveria ja keskustelu menee seuraavasti:

Iso hemmo: Onko joku rullannu tohon nenäänimasurullan
Laiha hemmo: On ihan sen näköinen
Minä: Ei, ne on mun vanhoja vapareita eli ei mitään semmosta
Laiha hemmo: Mää on vetäny amfetamiinia (ja joitan muutakin oli kiskonu klyyvariin mutten jaksanu kiinnostua) tollasilla
Minä: Mulle on ihan riittäny kreatiini ja proteiini
....
....
....
....
Iso hemmo: Miksi sää semmosia aineita vedät?
Minä: WTF???

On se jumalauta, että joutuu tollasia selitteleen ja puolusteleen kun pöydässä on kavereita jotka kiskoo huumeita.

Vituttaa kun kolmas kerta jo kun kaveri pilaa mun treenit tyhmil vitseillää yms äänil! :curs:
Aika vittumoista kun yrittää tehä vähän "isommil" painoil sarjaa nii tää tattiperse käy laukoo jotai juttui: "Kikkelis kokkelis vaa. Mitäs nostit niiiihihihihhii." Nii purskahtaa nauruu niin vituttaa :curs:
Teinpä tälle runkulle saman jutun kun hänen vuoronsa tuli ja sillä jäi 50 rinnalle :rolleyes:
Taian vaihta treenikaverii tai käydä yksin.

e. ja penkki oli kysees.

Vituttaa kun kolmas kerta jo kun kaveri pilaa mun treenit tyhmil vitseillää yms äänil! :curs:
Aika vittumoista kun yrittää tehä vähän "isommil" painoil sarjaa nii tää tattiperse käy laukoo jotai juttui: "Kikkelis kokkelis vaa. Mitäs nostit niiiihihihihhii." Nii purskahtaa nauruu niin vituttaa :curs:
Teinpä tälle runkulle saman jutun kun hänen vuoronsa tuli ja sillä jäi 50 rinnalle :rolleyes:

e. ja penkki oli kysees.

Melkein jopa oikein hyypiölle. 50kg ei kyllä riko ketään yli 12v miestä.

e. ja penkki oli kysees.

Repesin :hyper:

Niin, ja se salikomedia. Yksi arviolta alle 20v jamppa käy treenin aikana röökillä pihalla! Ei jumalauta!

Boogie veteli omalla salillaan röökiä kuntopyörää polkiessa:rock: . Toki yleisellä salilla joku hienohelma saattaa vittuuntua ku joku haisee ihan röökille. Itseäni tuollaiset hieman rennommat tyypit salilla vain piristävät (mikäli kuitenkin reenaavat kovaa).
Hifistelijät vituttaa enemmän.

Avioero, myöhästyneet sairaspäivärahat (joihin liitty vittuilut vuokranantajalta), sivuduunissa väärin tehdyt flyerit ja tänään vielä lisäksi sakot liputta matkustamisesta. Sekä se että papereita ei ollut, kytät paikalle. Koko maailma kattoo vierestä kun ottaa pannuun ihan huolella. Kävelyä kaksi tuntia kaupungilla, kun ei viittinyt ilman rahaa enää matkustaa. Tekis mieli lyödä illalla jokaista suunsoittajaa. Eli baariin ja sieltä taas kävellen kotiin.

Jos paperit on jääny kotiin, ei siinä poliisia vielä tarvita. Tarkistavat tiedot puhelimella. Jos oot ruvennu hankalaks ja ilmotellu vääriä tietoja tai kieltäytyny kertomasta henkilötunnusta tms niin sitten ne poliisit vasta tarvitaan... Eli toi menee ainaki omaan piikkiin, jos pitää paikkaansa :rolleyes:

Offtopickia: Inhoon tämmösissä ketjuissa niitä jotka haluaa keksiä asioita siks, että oma kirjotus olis "raflaavampi". En nyt tarkota tätä kirjotusta, mutta yleisesti harmittaa, et tuola on paljon paskanjauhantaa. Se tunnustukset ketju oli pahin tähän asti. Joka viesti oli aina "pahempi" kuin edellinen :curs:
Ei muuten ollukkaan offtopickia, koska tuohan mua vituttaa..

Haha, mitenkähän iso osa näistä bongatuista on Pakkislaisia ? Ja mitenköhän moni bongaaja on itse joutunut bongatuksi. Hauska olisi tietää. :)

Se ei ollut mikään vitsi. Ensinnäkin sitä ristikkäistaljan alempaa rissaa kutsutaan joskus alataljaksi ja siinä voi tehdä normaalia hauiskääntöä esim. Mutta myös siinä ihan oikeassa alataljassa missä selkää treenataan voi tehdä hauista tähän tapaan: http://www.exrx.net/WeightExercises/Biceps/CBSupineCurl.html

kuka oikeesti vääntää hauista tolleen maassa? Meidän salilla ainakin sen verta paskaset lattiatkin ja joku luulee vaan että on saanut kohtauksen, kun jos jää vielä siihen huilaamaan sarjojen välissä

kuka oikeesti vääntää hauista tolleen maassa? Meidän salilla ainakin sen verta paskaset lattiatkin ja joku luulee vaan että on saanut kohtauksen, kun jos jää vielä siihen huilaamaan sarjojen välissä

Ai teidän salilla ei ole alataljassa sitä istuinosaa ollenkaan? Kysehän oli alataljassa tehtävästä hauisliikkeestä tuohon tapaan...

Ei jumalauta, harvoin on kotona-asuminen näin kivaa. Vittu paskaa sataa ovista ja ikkunoista. Ostetaan digiboksi --> digiboksi paskaksi. Tietysti mun vika, mutta ai ai kun ei olekkaan. Tällöin olen siis ylimielinen paskiainen, mitä vittua? Ja kaikki muu sitten pakataan samaan paskaan mukaan: itsekeskeinen paska, yhteistyökyvytön, idootti jne. Pitänee varmaan muuttaa mahd. pian kotoa että sais edes perhesuhteet säilymään....

hei ookkonää joku neiti :D yleensä treenataan treenaamisen vuoks,ei sen et mitä joku kenestäki ajattelee:thumbs:
emmä ainakaa usko että ketään salil jaksaa kiinnostaa kun teen joskus hauista sillai ovelasti peppu maassa kyynärpäät tuettuna penkille..onhan sinne penkin alle rämpiminen,mut hyvä liike vaikken osannukkaan sitä selittää.

hei ookkonää joku neiti :D yleensä treenataan treenaamisen vuoks,ei sen et mitä joku kenestäki ajattelee:thumbs:
emmä ainakaa usko että ketään salil jaksaa kiinnostaa kun teen joskus hauista sillai ovelasti peppu maassa kyynärpäät tuettuna penkille..onhan sinne penkin alle rämpiminen,mut hyvä liike vaikken osannukkaan sitä selittää.

Täytyykin ruveta kyyläämään tarkemmin noita sun liikkeitä ja kirjoitella niistä sitten tänne että taas siellä salilla joku nuori tyttö teki ihan outoja viritelmiä. ;)

Nii sun kuvasa o ny nyt ristikkäistaljan alaosa. Alataljassa meillä on ainakin istuin osa mutta teillä istutaan kai sitten lattiassa:)

Nii sun kuvasa o ny nyt ristikkäistaljan alaosa. Alataljassa meillä on ainakin istuin osa mutta teillä istutaan kai sitten lattiassa:)

Voi jumalauta. Sulle pitää siis vääntää ihan rautalangasta? Tossa sanoin, että se liike tehdään myös siinä alataljassa missä on se istuinosa TÄHÄN TAPAAN. Tiedätkö mitä se tarkoittaa? No minäpä kerron. Se tarkoittaa sitä, että se tehdään juuri vastaavanlaisesti siinä alataljassakin, mutta kas kummaa: selkä sitä istuinosaa vasten! :eek: En vaan sattunut löytämään kuvaa juuri kyseisestä liikkeestä, mutta sen sijaan löysin tuon ja vähän verbaalisesti kuvailin sitä lisää, jotta sun pikku mielikuvitus voisi hahmottaa sen liikkeen sitten lopulta siellä pääkopan sisällä kokonaisuudessaan, mutta turha toivo näköjään. Hieman suosittelisin laittamaan valoja päälle. :david:

Back
Ylös Bottom