Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketä sankari täällä teki ala-taljasa haukkaria :D? Kyseessä oli vissiinkin ristikkäistalja;)
Tässä teille boogieta vaikka onkin vanha mutta kaikki ovat tuskin nähneet:
http://www.youtube.com/watch?v=3K9Ndyxi5CI

Nyt on Jyväskylän Elixiallekin pesiytyt pari todellista treenitoivoa.
Nostin maasta vain 140kg :(
En ole sitä pahemmin reenannut, mutta silti meinaa tympiä
Tuli vaan isompien (HAHHAHHAAAA :D ) romujen kanssa sellainen olo että: "mitävittuamunpitäätässänyttehdä", kun tuntui siltä että joku oli käynyt pikaliimaa levittelemässä raudan alle mun sarjatauolla.Vituttaa, kun viikonloppuna baarissa ollessa puolituttu eukko tuli repimään olutta minun kädestä. Minä vedin kaljatuoppini irti ja sanoin kaverilleni, että lähdetään pois tästä. Tyttöystävän kaveri oli tämän nähnyt ja kertonut tyttöystävälleni, että minä olin halaillut ja roikkunut tämän puolitutun eukon kaulassa.
Nyt sitten saattaapi olla seurustelu katkolla sen takia ja tyttöystävä sanoi ettei luota enää yhtään minuun.
Ja tyttöystävä kun näköjään ennemmin uskoo kaveriaan kun minua.
:(
Edit: Ja nyt vituttaa olla töissä kun ei sitten eilen saanut nukuttua tämän asian takia.
Elä vitussa. Minä nostin vain satasen. Ja minä oon jopa treenannut sitäTuli vaan isompien (HAHHAHHAAAA :D ) romujen kanssa sellainen olo että: "mitävittuamunpitäätässänyttehdä", kun tuntui siltä että joku oli käynyt pikaliimaa levittelemässä raudan alle mun sarjatauolla.
edit: minulla on omat epäilykseni
Pitää ruveta treenamaan nyt kunnolla mavea :whip:Et ole ainoa, jolla on moista ongelmaa. Pitäisikö pistää kerho pystyyn?:jahas:
Kyllä alataljassa voi ihan hyvin tehdä sitä HAUKKARIA...![]()