Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Selkä taas alkaa vittuilemaan ihan tosissaan..... ja just kun perinteisesti kerkesin sitä jollekkin kehumaan miten hyvänä se on ollut jo pitkään.

Nyt on Jyväskylän Elixiallekin pesiytyt pari todellista treenitoivoa.

Heh, ne tyypit tuli tänään vääntämään vähän sen jälkeen kun olit lähtenyt. Tänään toinen makas lattialla ja äherti käsipainolla ojentajaa. Hauskinta tässä on se, että kyseessä ei todellakaan ole mitään nuoria jannuja, vaan ihan aikuisia miehiä. Luulis sen toisen edes vähän kattovan tekniikoita, koska oli sen näkönen, että maltoa on kyllä vedetty.

Blue fitnessillä joku perusläski latas tankoon 215kg ja teki kyykyn about 15cm syvyyteen. Eli aika pitkälle polvet pois lukosta ja se oli siinä.

Katoin eka, että se harrastaa jotain voiman ostojuttuja (otetaan tanko niskaan ja heitetään takasi) ja haetaan tuntumaa siihen painoon. No oli pakko jo katella muualle ku tää jantteri latas lisää painoa ja nylkytti niin naurettavan näkösesti.. Oon aivan varma että jo pieni niiaus eteenpäin ois vieny tältä kaverilta pidon keskivartalosta ja tanko ukkoineen ois lämähtänyt lattiaan.

Jos luet tätä niin yritä sivuuttaa se ego ja opettele treenaamaan.

Koulu stressaa ihan törkeesti.
Kaikki aineet ja töyt kasaantuu ja vittu jokainen kurssi pitäs saada läpi jos sen lakin keväällä sitten haluaa.
Jumalauta tätä vitutuksen määrää.. :wall:
ARGGHHHHHH!!!

Nostin maasta vain 140kg :(

En ole sitä pahemmin reenannut, mutta silti meinaa tympiä

Elä vitussa. Minä nostin vain satasen. Ja minä oon jopa treenannut sitä :rock: Tuli vaan isompien (HAHHAHHAAAA :D ) romujen kanssa sellainen olo että: "mitävittuamunpitäätässänyttehdä", kun tuntui siltä että joku oli käynyt pikaliimaa levittelemässä raudan alle mun sarjatauolla.

edit: minulla on omat epäilykseni

En nukkunu silmällistäkään viime yönä. Flunssa on nii kova et meinaa taju lähtee. Ei pääse treenaamaan. Vituttaaaaaaaa

Niin ja koeviikko alko.. ja yo-kokeet ihan kulman takana. Pitäis ne kurssitki perkele saada hoidettuu ajoissa..

Vituttaa, kun viikonloppuna baarissa ollessa puolituttu eukko tuli repimään olutta minun kädestä. Minä vedin kaljatuoppini irti ja sanoin kaverilleni, että lähdetään pois tästä. Tyttöystävän kaveri oli tämän nähnyt ja kertonut tyttöystävälleni, että minä olin halaillut ja roikkunut tämän puolitutun eukon kaulassa.

Nyt sitten saattaapi olla seurustelu katkolla sen takia ja tyttöystävä sanoi ettei luota enää yhtään minuun.

Ja tyttöystävä kun näköjään ennemmin uskoo kaveriaan kun minua.
:(

Edit: Ja nyt vituttaa olla töissä kun ei sitten eilen saanut nukuttua tämän asian takia.

Treenasin taas pohkeita 'tarpeeksi' kovaa. Sunnuntaista lähtien en ole saanut kantapäitä maahan kävellessä. Ennen liikkumista pitää nousta pariksi minuuniksi venyttämään pohkeita että pääsee liikkeelle ylipäätänsä.

Vituttaa, kun viikonloppuna baarissa ollessa puolituttu eukko tuli repimään olutta minun kädestä. Minä vedin kaljatuoppini irti ja sanoin kaverilleni, että lähdetään pois tästä. Tyttöystävän kaveri oli tämän nähnyt ja kertonut tyttöystävälleni, että minä olin halaillut ja roikkunut tämän puolitutun eukon kaulassa.

Nyt sitten saattaapi olla seurustelu katkolla sen takia ja tyttöystävä sanoi ettei luota enää yhtään minuun.

Ja tyttöystävä kun näköjään ennemmin uskoo kaveriaan kun minua.
:(

Edit: Ja nyt vituttaa olla töissä kun ei sitten eilen saanut nukuttua tämän asian takia.

Toisen osapuolen kamujen valheet varmasti kyrsii. Vaikka noin olisikin tapahtunut, niin onko se nyt syy pistää suhde katkolle.:jahas:

Minua ärsyttää ammattitaidottomat sairaanhoitajat, joille verikokeen ottaminen tuottaa lähes mahdottomia haasteita. Ihan kuin ei verisuonet olisi tarpeeksi arpeutuneet ilman tuollaista tökkimistä ja säätämistä.

Kaksi viikkoa oon lukenut yhtä vitun homotenttiä varten ja tänään ensinnäkin meen muutaman minuutin myöhässä saliin jonka takia saan oottaa tunnin ennenkun pääsen edes alottamaan tentin tekemistä ja sittenhän vielä selviää etten oo muistanut ilmottautua tenttiin eli enpä pääsekään alottamaan sen tekemistä..No onneks seuraava tenttimahollisuus on jo ens syksynä - pääsee taas lukee seuraavat saatanan kaks viikkoa kun kaikkki vitun ihme määritelmät ja paska prosessit häviää päästä. Nyt on vittu pakko päästä salille ja nopeesti..

Elä vitussa. Minä nostin vain satasen. Ja minä oon jopa treenannut sitä :rock: Tuli vaan isompien (HAHHAHHAAAA :D ) romujen kanssa sellainen olo että: "mitävittuamunpitäätässänyttehdä", kun tuntui siltä että joku oli käynyt pikaliimaa levittelemässä raudan alle mun sarjatauolla.

edit: minulla on omat epäilykseni

Mjoo, ei mulla hievahtanutkaan isommat painot :) Pitää ruveta treenamaan nyt kunnolla mavea :whip:

Taas hyvä esimerkki huonosta päivästä. Eilen:

- Menin taululle tekemään demotehtävää joka oli aivan päin peetä, yliopiston vittumaisimman matikan demoryhmäohjaajan demoissa. Ei päästänyt mua pois varmaan 10 minuuttiin vaan nöyryytti siellä luentosalin edessä.
- Tuosta ärsyyntyneenä menin salille, jossa venäytin vasemman käden brachialiksen ja nuljautin alaselän.
- Niinpä menin kotiin, jossa postilaatikossa tervehti kirje opintotukilautakunnalta - olin ylittänyt tulorajan 20 eurolla.
- Päätin tulla tänne kirjoittamaan vittuuntuneisuuttani, mutta päivitettyäni treenipäiväkirjan, 9v palvellut nokian 21" monitorini (~35kg) poksahti eikä enää herännyt.
- Rehasin näytön verkkokaappiin jonka jälkeen käsi ja alaselkä olivat todella kipeinä.

Sellasta. Nyt odottelen uuden monitorin saapumista, käytössä on 15" näyttö, joka tuntuu jotenkin pieneltä verrattuna 21". :curs:

EDIT: No, treenit on menny hyvin jo reilu puol vuotta ja muutenkin asiat on olleet hyvin, nii olis pitäny arvata "tasapainottavia toimia" kohtalon puolelta.

Et ole ainoa, jolla on moista ongelmaa. Pitäisikö pistää kerho pystyyn?:jahas:

Siihen voisi sitten liittää alaosaston meille, jotka ollaan muuten sosiaalisia ja ystäviä tunkee ovista ja ikkunoista, mutta jotka ei saa kunnon parisuhdetta aikaseksi menemättä ihan puihin...:(

Back
Ylös Bottom