Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lievää stressiä havaittavissa myös täällä. Hermot menee pienimmästäkin asiasta välillä. Etenkin tuolla ihmisten ilmoilla tekis välillä mieli huutaa kurkku suorana kaikille hidastelijoille jotka blokkaa meikän tien kun ois kiire. Yks aamu tuli jo ääneen kiroiltua yhdelle viattomalle neidille joka iski jarrun päälle mun nokan edessä. Sillon tajusin että jos nyt ottas ihan rauhallisesti vaan. Ennenkun hyökkään jonkun hidastelijan pilliin kiinni.

Saatana. Tänään on puuduttava iltaluento, perkele! Onneks sentään on toisiksi viimeinen kerta... Lisäksi vituttaa, kun jotkut opettajat ei osaa merkitä suoritusmerkintöjä hyväksytyistä kursseista opintorekisteriin oikein. Sitten niitä saa jäljittää hiki hatussa ja olla yhteydessä sataan eri ihmiseen joita asia ei vähempää vois kiinnostaa... Ahdistaa tää kevät muutenkin, on niin vitusti suoritettavaa. Onneksi pahin on takana helmikuun jälkeen...

Ei kai se hiiren kursori liiku jos ei sitä tietokonetta laita päälle. Vittu kun viis ämmää ihmettelee mikä on vikana kun hiiri on hukassa. Sitten joutuu kauheessa kiireessä meneen painaan nappia. Vittu. "Onhan tietokone päällä?" "On on iik tuu tänne me ei osata apua". Yritä siinä hymyillä kun ei saa ees kiitosta mistään ikinä, syytetään mua jos on ite niin vitun tyhmä ettei osaa painaa nappia. Vittu kun vituttaa kun kaikki on niin vitun tyhmiä tänään. Vittu mä vihaan mun työtäni...

Ei kai se hiiren kursori liiku jos ei sitä tietokonetta laita päälle. Vittu kun viis ämmää ihmettelee mikä on vikana kun hiiri on hukassa. Sitten joutuu kauheessa kiireessä meneen painaan nappia. Vittu. "Onhan tietokone päällä?" "On on iik tuu tänne me ei osata apua". Yritä siinä hymyillä kun ei saa ees kiitosta mistään ikinä, syytetään mua jos on ite niin vitun tyhmä ettei osaa painaa nappia. Vittu kun vituttaa kun kaikki on niin vitun tyhmiä tänään. Vittu mä vihaan mun työtäni...

Taidat olla mikrotukihenkilö tjsp? :) . Tai ainakin kuulostaa just mun duuni päivältä ja itse olen tuessa töissä. Tosin kesällä taitaa viim pulju mennä nurin.
Sitten vaihtuu ala :evil:

Ei niin hirveesti v*tuta mutta kuitenkin kun on tossa lapaluiden yläpuolella menny nikama jotenkin jumiin ja sitten kramppaa lihaksia siinä mukana kun ei paska muuta keksi. Saikkua kolme päivää ja taukoa toi aika tietysti salilta ja nyt kun hommat meni siellä niin hyvin. Mutta onneksi niin lyhyt aika (kun vertaa joitakin epäonnisia) niin pääsee kohta suuremmalla innolla hinkkaamaan.
Plussana semmonen ettei lääkärinä ollut täti meinannu löytää yksiä hermopisteitä kun on kuulemma niin hyvin lihaksia tiellä...wooot wooot!

polvitaipeessa joku jänne vittuna. Minkäs teet. Koulujutut painaa päälle, ei jaksa tehdä mitään vaikka aikaa periaatteessa olisi. päätäki rupesi särkemään.

Aivan sama fiilis meneillään jo toista viikkoa! mikään ei huvita, ei punttis, ei mikään liikunta vaan korvaavana toimintona syöminen.. ei jaksaisi jutella työkavereiden eikä muidenkaan kavereiden kanssa mitään eikä oikeastaan viitsisi nousta edes sängystä.. Pinna nyt ei niin ole kireällä, ennemminkin surumielinen olo..

Ihmetyttää ja kummastuttaa.. mitään katastrofaalista ei ole edes tapahtunut vaan ihan täysin normaalia ylä-alamäkiperuselämänmeininkiä.. enkä ole masenteluun taipuvainen ihminen vaan ennemminkin peruspositiivinen (tai perusneutraali..).

Ehkäpä tässä jotain pitäisi yrittää tehdä piristymisen eteen.. jos jaksais..

Pimeys saattaa tehdä mielelle tepposia. Itse masentuneisuuteen taipuvaisena olen joutunut kamppailemaan elämänhalusta. Suosittelen lähtemään sinne salille, vaikka ei huvittaisi (pakottaa vaikka sitten itsensä, suoraan töistä, ettei sänky vie voittoa). Tekee sitten vain muutaman liikkeen muutamilla sarjoilla, niin jopas jo treenin jälkeen on -ei niin surumasentunut olo-. Saattaa jopa käydä niinkin, että treenistä tulee yksi parhaimpia, kun ei ole vaatimukset liian korkealla.

Tsemppiä, nämäkin surumieliset olot tekevät sinusta vahvemman ihmisen. Jos ei huomenna niin ainakin ajan kanssa. Oikeasti.

Vittu!

Ostin Allposters.com:-sivustolta, jota "kaikki" kehuu aika hyvin julisteita ja aattelin kaverin kanssa että nyt kämpät saa vähän väriä.
Eikä vittu..

Sivuilla luvataan, että "usually ships within 24hours", ja vielä myyntiartikkelikohtaisesti.. niin nytkin. Yllätys oli suuri, kun vilkaisin sivuille ja paskanaamat ovat lätkäisseet KAIKILLE julisteille, mitä valitsin, 4-5viikon toimitusajan!

Ei perkele voi kestää noin kauan, tuumasin, ja kirjoitin sivuston ylläpidolle asiallisen kommentin. Sieltä sitten valiteltiin, että "back-orders" oli vähän yllättäneet heidät, että juurikin minun varaamia kipaleita ei sattunut olemaan heti varastossa.. NO YLLÄRI että päätti varata 1000 muuta asiakasta juurikin sen Marilynin kuvan, Kanagawan "aallon" ja "Pulp-fiction"-jättijulisteen..:david:

Aivan käsittämätöntä vielä on se, että kaverit mainostaa samoja julisteita "24h"-toimituksilla EDELLEEN!

:curs: :curs: :curs: :wall:

ÄLKÄÄ OSTAKO ALLPOSTERS.COMista MITÄÄN!

KakkaKakkaElämä. Taannuin hetkeksi 3vuotiaan tasolle joka ei saanut leluhyllystä haluamaan lelua ja vedin itkupotkuraivarit. Helpotti kummasti. Tosin mun kohdalla ei ollu kyse lelujen saamisesta vaan yleisesti ottaen siitä että elämä potkii päähän taas aika huikeella tavalla. :curs: :wall:

Mua piinasi viikon verran flunssa,jaksoin kumminkin käydä koulussa eiliseen saakka ja luulin taudin olevan ohi kunnes iski jälkitautina kurkunpääntulehdus ja nyt oon sit ainakin muutaman päivän pois koulusta jne. Viimeisestä salitreenistä tulee lauantaina kuluneeksi 2viikkoa,sekin alkaa jo vituttaa. Onneksi mulla on ollu hyvä hoitaja kun oon sairastanu,saanu itse ottaa aika rennosti ruoanlaittojen yms suhteen :)

Vituttaa jengin raha-asioiden hoito bussikyydeissä.
Joo, mä tuun sit ja mun kaveri ja sekin tulee, jee, hinta alas joo.

Eiku ei se tuukaan joo sorry en tiedä vielä kuka menee ja tulee.

Hoitakaa ite maksunne saatana!

MTV3:n surkeaakin surkeampi Tulosruutu-ohjelma. Pikkujuttuhan tämä on, mutta tuollainen tekopirteä rouvashenkilö ruudussa kertomassa päivän ykkösuutisena sen, että Formulat menevät lujaa, on jotain vitun aivan uskomatonta. Huomisen "Ferrarin tallipomon serkku sairastui flunssaan"-ykkösuutista odotellessa. Hyi vittu.

Mutta mutulta väittäisin ettei päästä haihdu 10% enempää lämpöä... 90% lämmöstä haihtuu ihan muualta.

Kaikenlaisia myyttejä tästäkin aiheesta liikkuu. Terveellä järjellä varustettu ihminen ajattelee omilla aivoilla ja ymmärtää ettei huhut pidä paikkansa.

Välillä kuulee jopa puhuttavan 80% lukemista tms...Jos valtaosa lämmöstä haihtuisi päänkautta, kokeileppa mennä kylmällä ilmalla ulos alasti pelkkä pipo päässä. Kyllä voi tulla melko nopsaan kylmä ja ei kyllä auta tuo pipo kuin ehkä sen 10% verran...

Kyllä sitä lämpöä haihtuu melkoinen määrä päästä, mikä on varsin ymmärrettävää, mikäli tuntee ruumiin toimintaa. En tiedä onko kolmannes mitään muuta kuin mutua, mutta päässä lämmön haihtuminen merkittävästi suurempaa kuin muualla ruumiissa, joka on toiminnaltaan lähinnä lämpöä säilyttävä.

Oletkos muuten kokeillut itse verrata täysin alasti pakkasessa seisomista, pipo päässä (ja muuten alasti) pakkasessa seisomiseen? Oletko muuten huomannut, että teit mitä tahansa rasittavaa, eniten hikeä tulee päästä? Muistatkos koulun fysiikan tunneilta (jos sellaisilla olet jo/koskaan ollut, tarkoitus ei ole loukata, vaan olla olettamatta) sellaisen perusasian, että lämmin aina on kevympää, jonka vuoksi lämpö kulkee ylöspäin, ja näin ollen ruumiistakin se haihtuu parhaiten korkeimmasta kohdasta?

Näistä huolimatta pipon pitäminen muuten kuin alle työlämpöisellä salilla, on vain tyhmää, sillä sen lämpö lähtee kropasta ihan tarkoituksella. Niihin muihinkin syihin kannattaa miettiä joku muu ratkaisu

Mun puolestahan jengi voi pitää vaikka kypärää päässä... Ihan sama.

Kypärähän pitäisi olla pakollinen. Pipo taas kielletty.

Kyllä sitä lämpöä haihtuu melkoinen määrä päästä, mikä on varsin ymmärrettävää, mikäli tuntee ruumiin toimintaa. En tiedä onko kolmannes mitään muuta kuin mutua, mutta päässä lämmön haihtuminen merkittävästi suurempaa kuin muualla ruumiissa, joka on toiminnaltaan lähinnä lämpöä säilyttävä.

Oletkos muuten kokeillut itse verrata täysin alasti pakkasessa seisomista, pipo päässä (ja muuten alasti) pakkasessa seisomiseen? Oletko muuten huomannut, että teit mitä tahansa rasittavaa, eniten hikeä tulee päästä? Muistatkos koulun fysiikan tunneilta (jos sellaisilla olet jo/koskaan ollut, tarkoitus ei ole loukata, vaan olla olettamatta) sellaisen perusasian, että lämmin aina on kevympää, jonka vuoksi lämpö kulkee ylöspäin, ja näin ollen ruumiistakin se haihtuu parhaiten korkeimmasta kohdasta?

Tässä on joku linkki, joka ei täysin liity "pipo päässä salilla"-meininkiin:

http://www.oamk.fi/~pesillan/varusteet

Näistä huolimatta pipon pitäminen muuten kuin alle työlämpöisellä salilla, on vain tyhmää, sillä sen lämpö lähtee kropasta ihan tarkoituksella. Niihin muihinkin syihin kannattaa miettiä joku muu ratkaisu

Pipo on hyvä väline, jotta saisi lämmön päälle nopeasti...aiemmin jo mainitsin, ettei sitä koko ajan tarvitsekaan pitää päässä, vaan kun alkaa hiki tulla, niin pipo veks päästä (jokaisen oma asia).

Mitä tekemistä pään hikoilulla on lihasten lämpenemisen kanssa? Ei mitään!
Myöntäkää nyt helvetti että sen pipon pitäminen on pelkkä tyyli/imago kysymys. Puuhelmet kunniaan. Jos se tukka tulee silmille niin menkää hipit parturiin perkele, tai ostakaa lippis niin ei kuuppa kuumene.

Back
Ylös Bottom