Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Rakkaat toverit. Tuohon anidabin vitutukseen. Mäkin luulin etten löydä koskaan ketään kun se oli NIIN vaikeaa. Mutta nyt tiedän, että sen ei tarvitse sattua oikein kuin kerran. Se on siinä. Se tapahtuu vielä vaikka ette sitä uskokaan! :love: Sen tarvitsee onnistua vain kerran, ja siinä vaiheessa ei ole merkitystä montako epäonnistumista on takana.
Et siis ole näitä naiiveja kaikena aikaa onnistujia ja pilvilinnoissa eläjiä, joille kaikki tulee kasvojen eteen sormia napsauttamalla. Sellaisilta kyllä kuulee jatkuvalla syötöllä että kyllä se siitä, joku päivä saattuu ja tapahtuu ja sitten se on menoa. :rolleyes: Isoveli on yksi näistä ihmisistä, eikä oikeesti tajua kuinka vaikeaa se joillekkin on. Helppoahan se on sellaisen sitten puhua vaikka mitä, kun kaikki löytyy jo omasta takaa. Välillä olen jopa toivonut että oisi saanut ennen vaimoa vähän maistaa tuota vapautta. Luulempa että ei olisi enään ihan sama sävel suussa. :rolleyes:

Viestistäsi käsitän, että jotain omaa kokemusta asiasta on, vaikka kerves oli jo melkein kaivoon heitetty...vai? :D

Et siis ole näitä naiiveja kaikena aikaa onnistujia ja pilvilinnoissa eläjiä, joille kaikki tulee kasvojen eteen sormia napsauttamalla. Sellaisilta kyllä kuulee jatkuvalla syötöllä että kyllä se siitä, joku päivä saattuu ja tapahtuu ja sitten se on menoa. :rolleyes: Isoveli on yksi näistä ihmisistä, eikä oikeesti tajua kuinka vaikeaa se joillekkin on. Helppoahan se on sellaisen sitten puhua vaikka mitä, kun kaikki löytyy jo omasta takaa. Välillä olen jopa toivonut että oisi saanut ennen vaimoa vähän maistaa tuota vapautta. Luulempa että ei olisi enään ihan sama sävel suussa. :rolleyes:

Viestistäsi käsitän, että jotain omaa kokemusta asiasta on, vaikka kerves oli jo melkein kaivoon heitetty...vai? :D

Jakob tuossa väläytti, että parikymppinen ei saisi pahemmin heitellä kirvestä kaivoon. Toisaalta jos on nuorena aloittanut, ja monta (kaikki ennen tätä) juttua on epäonnistunut, niin vaikea se on olla heittämättä. Kokemusta on, runsaasti ja vähän enemmän. Siksi sanonkin, että se riittää kun kerran onnistuu. Helppoa se ei kaikille ole, mutta sitten saa olla sitäkin onnellisempi.

Vittu en tajuu tätä tämän hetkistä vitutusta, joka alkaa oleen jo niissä lukemissa että elämisestä tulee ihan mahdotonta. Kerrankin kun tapaa ihmisen johon ihastuu enemmän kuin ois koskaan kuvitellut ihastuvan. Tietysti kyseinen ihminen ei tunne samalla tavalla minua kohtaan. :wall: Halutaan olla vain kavereita, plaa plaa...

Kyse ei ole mistään satunnaisesta baari-illan tapauksesta, vaan sellaisesta jonka kanssa on tullut paljon juteltua mesen välityksellä ja silloin tällöin jotain leffa-iltaa vietettyä. Siinä sitten oppinut tuntemaan kyseisen henkilön paremmin ja tunteet vastaavasti syventyneet. Minulle kun ihastuminen tuottaa kovia ongelmia ja viimeisen vuoden aikana olen vain kahdesta ihmisestä ollut niin ihastunut että jaksaisi edes yrittää.

On se niin perkeleen kumma kun syntyy tähän maailmaan sellaisilla ominaisuuksilla varustettuna, joilla itselleen vakavan suhteen saaminen on vaikeaa. Sitten siihen vielä joutuu lisään sen yhtälön että ne tosi harvat kerrat kun tapaa jonkun kiinnostavan naisen, hän ei välttämättä(käytännössä oikeastaan koskaan) tunne samaa minua kohtaan. :( Menee yhtälö jo niin monimutkaiseksi että sen omasta mielestä "oikean" löytäminen on käytännössä mahdotonta. Eikö siinä tilanteessa pitäis jonkun ylemmän voiman tai jotain auttaa sen verran että tällaiset minun kaltaiset löytävät onnensa?

Päässä vain ajatukset pyörii, et miks vitussa olen hänestä niin kiinnostunut?. Mitä näen sellaista mitä en muissa näe? Ja mikä vittu siinä on että ei itse ole sitten kelvollinen toiselle? Tulee aina vain enemmän sellainen olo että sitä on epäkelpo miehen riekale joka vain tuhlaa omaa ja muiden aikaa tässä jumalan hylkäämässä maassa. Ei se etteikö itselleen heilaa saisi, kyllä niitä kiinnostuneita joskus vastaan tulee, et sen puoleen ei kirvestä kaivoon tarvi heittää. Tilanne on vain se että, miksi en saa koskaan sitä mitä haluun, vaan aina yritetään tarjota jotain muuta. En vaan kykene esittämään/leikkimään olevani kiinnostunut ihmisestä jota kohtaan en oikeasti tunne niin, en jaksa enään edes pilden toivossa.

Olenko vittu ainut tällainen rauhaton/epäonninen sielu?

että vituttaa.... :curs:

Kiinnostutte selkeesti silloin,kun toinen ei ole kiinnostunut. Iskee ns. saalistusvaisto. Sit jos saisitte mokoman kyllästyisitte eikä koko tyyppi enää kiinnostaisikaan. Olen vähintään dr.Phillin veroinen, joten turha inttää vastaa,näin tämä on :jahas:

Kiinnostutte selkeesti silloin,kun toinen ei ole kiinnostunut. Iskee ns. saalistusvaisto. Sit jos saisitte mokoman kyllästyisitte eikä koko tyyppi enää kiinnostaisikaan. Olen vähintään dr.Phillin veroinen, joten turha inttää vastaa,näin tämä on :jahas:

Tossa on muuten totuutta paljon mukana. The chase is better than the catch... Miehillä tämä vietti on mielestäni voimakkaampi, mutta osaavat ne naisetkin saman. Hirvee vonkuminen, mut sitten kun rakkauden puutarha aukenee, niin eipä enää nappaa. Mokomatkin alkukantaiset amatsonit... :hyper:

Tokihan voi käydä myös niin, että se vaivalla saalistettu neito jääkin pysyvästi samaan ruokakuntaan ihan vain sellaisesta syystä, ettei parempaa tyttökaveria voisi itsellään kuvitella olevan.:haart: Nää on aina niin yksilöllisiä juttuja.

Tossa on muuten totuutta paljon mukana. The chase is better than the catch... Miehillä tämä vietti on mielestäni voimakkaampi, mutta osaavat ne naisetkin saman. Hirvee vonkuminen, mut sitten kun rakkauden puutarha aukenee, niin eipä enää nappaa. Mokomatkin alkukantaiset amatsonit... :hyper:

No aivan. Se on sama ku se baarissa lirkuttelu. Lämmitellään lämmitellään ja sit kun muijja on kiinnostunut ja valmis matkaan vaihetaan itse baaria :D :jahas:

Ja osaa ne neitosetkin nykypäivänä,jopa huolestuttavan hyvin ja usein. Sit se onkin sellaista köyden vetämistä puoleen ja toiseen.

Menipäs taas reenit niin vituiks kun olla ja voi. Kaiken kun tähän uhraa ja silt ise mitä saa on niin pientä.

Ja samalla se lääkeaineiden houkutus kasvaa...

Menipäs taas reenit niin vituiks kun olla ja voi. Kaiken kun tähän uhraa ja silt ise mitä saa on niin pientä.

Ja samalla se lääkeaineiden houkutus kasvaa...

Sama täällä, ja mitä pidempään sitä sinkkuilee sitä enemmän alkaa lääkkeet houkuttelemaan, varsinkin kun niitä olisi jo saatavilla. Noh, toistaiseksi ainakin natuna pelleilyä jatketaan.

Sama täällä, ja mitä pidempään sitä sinkkuilee sitä enemmän alkaa lääkkeet houkuttelemaan, varsinkin kun niitä olisi jo saatavilla. Noh, toistaiseksi ainakin natuna pelleilyä jatketaan.

Näimpä. Joo, Ei sitä tarvitsisi kuin pistää tilaus sisään mutta jokin on saanut tekemään sen tekemättömäksi. Ei enää edes sivuvaikutukset kiinnosta, antaa mennä vaan..

Vai ollako koko lopun elämän tällänen saatanan kynis..

Itsellä juuri sivarit pelottavat sen verran ettei ainakaan nyt uskalla mitään vetää, hyvä näin, terveys on edelleen lihasta edellä. :)

Ja taas mennään yskä ja kuume tullut takas. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1325153&postcount=11364 Tällä kertaa korjataan tuo vaan tuo "melkein" pois. Uusvuosi ylihuomenna. Aivan helvetin perkeleen hienoa olla himassa, kun kaikki muut on jossain muualla juhlimassa. :curs: :wall: *1000000000
Pakko mennä huomenna lääkäriin..
Edit: Tällä hetkellä vituttaa kaikki. Mukaanlukien noi vippien perseavatarit..:D

Todistin salilla kun eräs pojankoltiainen treenasi penkkiä "advanced runkkupenkki"-tyylillä. Sillä oli jalkapohjat penkin päällä ja koko "mies" komeella kaarella (perseen ja penkin väliin jäi noin metri tyhjää tilaa). :eek: Aika koominen tapaus.

En edes nauranut. :eek:

edit. Ja tämä tarina on tosi.

Vatsavaivat riivaa jo 1,5 viikkoa. Aluksi oli ripulia ja kuumetta, kuume onneksi tuli ja meni. Maha on edelleen löysä ja välillä tuntuu kuin olisi vauhko majava mahassa ja vessassa saa juosta. Onko syytä huoleen vai pitääkö vain odottaa? Lääkkeillä saa mahan rauhottumaan vähäksi aikaa ja maitohappobakteereita oon rouhinut. Vissiin aika monella tällä hetkellä tätä tautia? Millä konstein ootte saanut rauhoittumaan?

Kenenkään treenivaatteita väheksymättä, mutta vanhan ajan kalsareissa treenannut pappa aiheutti hieman hilpeyttä tänään. Puhumattakaan että hänellä oli mukanaan SINAPPIpurkki!! toivottavasti sisälsi vettä:) tai sitten pappa oli tosimies

En muista oonko jo kirjottanu tän mut enivei. Kerran salilla ollessani huomasin vanhemman miehen pukeutuneen erittäin pieniin shortseihin ja pitkähihaiseen Verkkopaitaan. Tiiä sit onko toi in mut omasta mielestäni aika hupaisa näky:D

Back
Ylös Bottom