Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt kyllä masentaa. Mulla ei ole elämää kuin ainoastaan viikonloppuisin ja silloin kun olen juonut. Eilen oli aika paha krapula kahden päivän putken jälkeen, mutta jo eilen illalla aloin odottaa ensi perjantaita.

Kohta alkaa intti ja se suoraan sanoen vituttaa. Varmasti aika pahat vieroitusoireet tulossa, koska en voi juoda pariin viikkoon. En tiedä juonko nykyään edes omasta tahdostani vai käskeekö alitajunta juomaan. En myöskään tiedä saanko vuokraa maksettua ajallaan.

Kai mä olen alkoholisti.

Olin 2½ viikkoa kipeenä ja lauantaina tuli tehtyä sellanen treeni ton tauon jälkeen, että nyt on aivan törkeet domsit reisissä. Sattuu ihan SIKANA koko ajan. Ei voi edes kävellä kuin jalat tönkkösuorassa ja ei uskalla käydä paljoa edes paskalla ku se istumaan laskeutuminen ja siitä nouseminen hirvittää :D

Jos joku tietäis jonkun ihmelääkkeen millä nopeuttaa tätä jalkojen palautumista niin please auttakaa :itku:

Sumon kanssa vähän samaa vaivaa, pitkän tauon jälkeen salilla tuli oltua ja vähän rehkittyä.. toinen päivä menossa ettei saa käsiä suoristettua kun sattuu niin saatanasti :D

^^ Ei muuta kun kärsä pystyyn vaan ja vaikuttamaan.

Vitun kaaharit saatana! Kortti pois. Ja lupaan omakätisesti kuristaa sen idiootin, joka ajaa mun systerin päältä. KATTOKAA SINNE PYÖRÄTEILLE SAATANA, AINAKIN JOS NE ON SUOJATEILLÄ!!!!:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Vittu mä en tajuu yhtään noita treeni osion juttuja.HFFKF treeni volyymi244% jako 956697 dogcrap,elasto superteho.Mitä tapahtui kolmijakoiselle ja 3*10.Vittu!!!!!Mä vihaan kehonrakennusta.Ja mitä vittua toi hulkki on joka puolella.Vitun neuroottinen pikkuhomo.Haistakaa paska!!!!!minä>sinä!!!!!!

Vituttaa kun elämän pitää olla niin vitun itseään toistavaa ja sisällötöntä. Eikä asioihin voi vaikuttaa.

helevetin tuttu tunne useinkin.mut toista mieltä oon siitä ettei siihen vois vaikuttaa.:whip: itteesä niskasta kii.no just,ja paskat,ei se tasan noin helpolla käy,mut itteesä voi aina vaikuttaa!

Joihinkin veemäisiin asioihin voi vaikuttaa ja joihinkin taas ei. Kumpiakaan on ihan turha murehtia, niille joille voi jotain, täytyy tehdä jotain ja ne taas joille ei voi mitään, noh, ne täytyy vaan sietää ja asennoitua oikein...

Itselläni menee TAAS hermot näitten koulupaskajuttujen kanssa, mutta... Nämä nyt ovat sitten niitä asioita joihin en voi vaikuttaa. Noh, ajan kanssa, ajan kanssa. Sisulla läpi vaikka harmaan kiven jos ei muuten.

Tapan tietokoneen. Huomiseksi pitää tehdä SPSS-harjoitusraportti huonosta tutkimuksesta ja kone kettuilee. Tai ei kone, tuo demo-ohjelma ei oikein suostu yhteistyöhön. Toivottavasti ei koko yötä tässä mene.
edit: Yäk, pää niin sekaisin, että menee äly pitkään, ennenkuin saan noista prosenteista mitään selvää...

Vituttaa ku on unirytmi päin vittua eikä saa millään korjattua... Tosi mukavaa mennä nukkumaan klo 0500 tai vaikka 22.00 mutta nukahtaa klo 05.00 ja herätä virkeänä ja reippaana kello 15.00. :david: :wanha: :anssi: :kuvia:

Vituttaa ku on unirytmi päin vittua eikä saa millään korjattua... Tosi mukavaa mennä nukkumaan klo 0500 tai vaikka 22.00 mutta nukahtaa klo 05.00 ja herätä virkeänä ja reippaana kello 15.00. :david: :wanha: :anssi: :kuvia:

Et ole yksin :wall: . Mutta ei se oikeastaan tarvi kuin yhden päivän oikaisuun. Ei vaan millään viitteis kulkea laput silmillä sitä yhtäkään. :whip:

Laitetaanpa oikein etukäteen viestiä tulevaa yötä silmällä pitäen. Edelliset yöt menneet valvoessa ja pohjanoteeraus viime yöltä klo 4.30 nukahduksessa. Kyllähän tämä vielä tähän aikaan menee, mutta alkaa pakkiskin hiljentyä kolmen aikaan...:(

Harvoin laitan telkkariohjelmista tähän threadiin, mutta nyt kyllä vituttaa toi poliisidokkari. Siis jumalauta 5v jätkä heitetty himasta pihalle :(. Siis mä en voi käsittää, tulee melkein paha olo fyysisesti kun tuota katsoo ja kuuntelee. Tekee todella pahaa. Lapsien ei pitäisi tuollaisia tarvitsisi kärsiä, perkle :itku:.

Harvoin laitan telkkariohjelmista tähän threadiin, mutta nyt kyllä vituttaa toi poliisidokkari. Siis jumalauta 5v jätkä heitetty himasta pihalle :(. Siis mä en voi käsittää, tulee melkein paha olo fyysisesti kun tuota katsoo ja kuuntelee. Tekee todella pahaa. Lapsien ei pitäisi tuollaisia tarvitsisi kärsiä, perkle :itku:.

Kirjoitinkin ohjelman threadiin."Sama vika Rahikaisella ":curs: :itku:

edit :Poika oli itse lähtenyt tappelua karkuun ,fiksu ikäisekseen.Niin ja oli TALVI ja poika oli ollut ALASTI.

Tarkotatko tätä suomalaista poliisi dokkaria?? Tuliko uusintana vai löytyykö jostain netistä..

Vitun muuttolaatikoiden purkaminen. Imuri vanhassa kämpässä, ja täällä on vissiin ollut kissa/koira/molemmat, alkaa olla vähän paska olo. 15 neliötä vähemmän tilaa, ai miten niin ei mahdu tavarat minnekään?

Back
Ylös Bottom