Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Kova esitys oli pojilla päällä, olihan siellä kaks noin saman ikästä tyttöä istuskelemassa laitteissa ja hihittelemässä niille.Pojalla jalat myös penkillä jalkapohjat penkillä polvet koukussa. Kun alkaa punnertaa ainut mikä enään on kiinni penkissä niin on pää ja jalkapohjat. Siinä katottiin yhen äijän kanssa ihmeissään et voi kai sen penkin noikin tehdä, mut alaselkähän tossa menee.
Julkisella, kunnan ylläpitämällä kuntosalilla jokaviikkoinen naisten ilta parhaaseen treeniaikaan viikonloppuna. Vittu treenit pitää jättää kesken, että joku "liian ujo näyttäytymään miesten seurassa" -tyyppinen läskinen emakko saa rauhassa kilkutella niitä hevonpaskan reidenlähentäjälaitteita siellä. Voi vitun vittu saatana :curs: Sinne meni taas rahat hukkaan.
Minä veikkaan, että jos joku ehdottaisi miesten iltaa samaan tapaan, niin ko. henkilo naulattaisiin samantien väärinpäin ristille telaketjufemakkojen toimesta. Miehet maksaa veroina todennäköisesti enemmän näiden julkisten palveluiden kustannuksista kuin naiset, joten millä oikeudella miehet suljetaan tällaisen julkisen palvelun ulkopuolelle? Sitä paitsi suurin osa kuntosaliharrastajista on miehiä, ei naisia. Ja miksi tuollaista iltaa edes tarvitaan? Voisiko joku selittää minulle? Miksi naiset ei voi käydä muka samaan aikaan salilla, kuten tapahtuu kaikkina muinakin päivinä lähes joka salilla tässä maassa?
:wall:
Sinun mielestä on siis ok, että kaikkia tavallisia salin käyttäjiä rangaistaan jonkun yksittäisen pervon käytöksen takiaKoska usein juuri julkisilta saleilta löytyvät nämä "pertti perseen kuolaajat". Mielestäni on aivan hyvä vaan että ujommatkin naiset voivat käydä salilla, eikä tarvitse kärsiä siitä että joku koko ajan tuijottaa.
Eihän se heidän syytään ole. Jokainen miestreenaaja on siis potentiaalinen pervo, joka pitää sulkea pois salilta.Sinun mielestä on siis ok, että kaikkia tavallisia salin käyttäjiä rangaistaan jonkun yksittäisen pervon käytöksen takiaEihän se heidän syytään ole. Jokainen miestreenaaja on siis potentiaalinen pervo, joka pitää sulkea pois salilta.
Mun mielestä tuo "iik, joku katsoo" asenne löytyy enemmän näiden hissukoiden oman pään sisältä kuin todellisuudesta. En tosin kiellä etten olisi jotain outoja tyyppejä joskus itsekin nähneeni. Mä voisin treenata vaikka laput silmillä jos se siitä katseesta on kiinni.
Mielestäni kerranviikossa ei ole vielä paha, varsinkin jos tuossa naistenvuorolla käy porukkaa. Toisaalta jos siellä käy vain muutamia ihmisiä niin järjestely ei ole hyvä. Esimerkiksi salilla missä kävin oli juuri kerran viikossa naisten vuoro, jäi sille treenille silti kuusi muuta iltaa viikossa. Kyseinen naistenvuoro tosin peruttiin koska siellä ei käynyt ketään.

Millos se miehet saadaan se oma vuoromme sitten?
Kaveri tekee penkkiä siinä, ja vikan toiston nykäsee haarukkaan sillee että toinen puoli pomppaa ulos haarukasta :D Seurauksena legendaarinen flipperi missä kiekkoja lentelee jokaiseen ilmansuuntaan :D