Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vit*** perke**, fyysisesti ja henkisesti aivan lopussa ja väsynyt, mutta ei se uni vaan sieltä tule. Ei suotta suututa, neljän tunnin päästä pitäisi taas lähtä töihin..:itku:

Vituttaa ja kovaa.. Tuntuu, että on liian pieni hallitsemaan näinkin isoja juttuja mitä omalle kohdalle aina osuu. Eikä tämä epätietoisuus ja kavereiden sekä läheisten oleminen "toisella puolella" maailmaa helpota yhtään fiiliksiä.

Miten se rakkaus voikin tehdä tällaista? Eikös sen pitänyt olla just se hyvä juttu elämässä ja täällä sitä sitten itketään ja enkä näköjään ole ainoa. Sanat ei vaan riitä kertomaan ja purkamaan tätä pahaa oloa mun sisältäni, joten menee tää yö varmaan vaan sormia pyöritellen ja maailman menoa ihmetellen. No mut tällasta tää kai on vaan välillä. Pitää vaan yrittää muistaa, et eihän tää oo kun elämää.

"Hymyssä suin eteenpäin, vaikka väkisin." Mitä sillä väliä on jos sisältä itkee.. eihän sitä kukaan nää. :( :wall:

Tänää aiheutin salikomediaa penkkiä tehessä... (alla nostoja)olin nostamassa tankoa, kaveri seiso siinä lähellä varmistajan roolissa. Noh, lähen nostamaan, nousee 5cm rinnalta ja nosto loppuu siihe. Korisen tangon alta punasena ''mmphf... nosta!..''. Kaveri hyökkää vierestä nostamaan... nostaa vaan toiselta puolelta tankoo, jonka seurauksena tietysti toiselta puolelta painot kolis lattialle. Saatiin sitte lopulta tanko siihen telineeseen... jäin vähäks aikaa makaamaan penkille ja miettimään että mitäs vittua äsken tapahtu...:curs: KELE!

Eilen oli 3 n. 12-13v jamppoja salilla ja arvashan sen ettei ne siellä mitään fiksua tehny:jahas: . Positiivisesti yllätyin, kun eivät hyökänneet penkkiä tekemään, mutta heidän valintansa oli kyllä vielä huonompi. Pojat huomasivat että olankohautus-laitteessa saa liikkumaan isoja rautoja kunhan tekniikka vaan on päin persettä. Lyhyitä kavereita kun olivat niin ei tarvinut kuin vääntää selkä mutkalla naama punasena polvet suoraan n. 5 sentin liikkeellä niin liike oli valmis. Ja maksimeita tietysti. Se oli vähän ku ois vetäny maasta metrin korkuselta pukilta ja nykässy lopuks vielä hartioilla loput liikkeestä. Sitten käveltiin ison näkösenä ympäri salia. Hauskin noista oli n.35 kilonen kaveri joka haki painonnostovyön ja kiristi sen rintalihasten (tai siihen missä ne normaalisti sijaitsee) kohalle:david: . Kova esitys oli pojilla päällä, olihan siellä kaks noin saman ikästä tyttöä istuskelemassa laitteissa ja hihittelemässä niille.

Reiluna kaverina naureskelin mielessäni enkä viitsinyt mennä pilaamaan poikien iloa sanomalla että ne teke liikkeen päin vittua;)

tänään joku 13vuotias pikkupoika varmaan ukkinsa kanssa salilla. Penkkiä teki (yllätys, yllätys). Niin oliko 30kg rautaa siinä poika laskee tangon rinnalle piettää varmaan 20sek siinä ja sit vasta punnertaa tangon ylös. Pojalla jalat myös penkillä jalkapohjat penkillä polvet koukussa. Kun alkaa punnertaa ainut mikä enään on kiinni penkissä niin on pää ja jalkapohjat. Siinä katottiin yhen äijän kanssa ihmeissään et voi kai sen penkin noikin tehdä, mut alaselkähän tossa menee. Onneksi se äijä meni sanoon et miten se tehdään (pietetään perse kiinni penkissä).

Kaveri tekee penkkiä siinä, ja vikan toiston nykäsee haarukkaan sillee että toinen puoli pomppaa ulos haarukasta :D Seurauksena legendaarinen flipperi missä kiekkoja lentelee jokaiseen ilmansuuntaan :D

Naisen logiikka. Euroviisuliput tuli tänään myyntiin. Muija menee ostaa, jonottaa tunnin, eikä osta kun oli kuulemma vaan niin huonoja paikkoja jälellä ettei itse halunnu lähteä. Ehkä mä olisin halunnu vaikka mitkä paikat(paikan), ei tonne toista kertaa enää pääse suomessa. Vittu.

Hajoo....

Pojalla jalat myös penkillä jalkapohjat penkillä polvet koukussa. Kun alkaa punnertaa ainut mikä enään on kiinni penkissä niin on pää ja jalkapohjat. Siinä katottiin yhen äijän kanssa ihmeissään et voi kai sen penkin noikin tehdä, mut alaselkähän tossa menee.

No pikkupojalta tuon vielä ymmärtää, mutta salillamme käy vanhempi mies, varmasti pitempään urheilutaustaakin, ja joka treenissä tuota samaa penkkiä. Erittäin pelottavan näköistä hommaa tämä "decline näkymättömällä penkillä -meininki!"

Julkisella, kunnan ylläpitämällä kuntosalilla jokaviikkoinen naisten ilta parhaaseen treeniaikaan viikonloppuna. Vittu treenit pitää jättää kesken, että joku "liian ujo näyttäytymään miesten seurassa" -tyyppinen läskinen emakko saa rauhassa kilkutella niitä hevonpaskan reidenlähentäjälaitteita siellä. Voi vitun vittu saatana :curs: Sinne meni taas rahat hukkaan.

Minä veikkaan, että jos joku ehdottaisi miesten iltaa samaan tapaan, niin ko. henkilo naulattaisiin samantien väärinpäin ristille telaketjufemakkojen toimesta. Miehet maksaa veroina todennäköisesti enemmän näiden julkisten palveluiden kustannuksista kuin naiset, joten millä oikeudella miehet suljetaan tällaisen julkisen palvelun ulkopuolelle? Sitä paitsi suurin osa kuntosaliharrastajista on miehiä, ei naisia. Ja miksi tuollaista iltaa edes tarvitaan? Voisiko joku selittää minulle? Miksi naiset ei voi käydä muka samaan aikaan salilla, kuten tapahtuu kaikkina muinakin päivinä lähes joka salilla tässä maassa?

:wall:

Julkisella, kunnan ylläpitämällä kuntosalilla jokaviikkoinen naisten ilta parhaaseen treeniaikaan viikonloppuna. Vittu treenit pitää jättää kesken, että joku "liian ujo näyttäytymään miesten seurassa" -tyyppinen läskinen emakko saa rauhassa kilkutella niitä hevonpaskan reidenlähentäjälaitteita siellä. Voi vitun vittu saatana :curs: Sinne meni taas rahat hukkaan.

Minä veikkaan, että jos joku ehdottaisi miesten iltaa samaan tapaan, niin ko. henkilo naulattaisiin samantien väärinpäin ristille telaketjufemakkojen toimesta. Miehet maksaa veroina todennäköisesti enemmän näiden julkisten palveluiden kustannuksista kuin naiset, joten millä oikeudella miehet suljetaan tällaisen julkisen palvelun ulkopuolelle? Sitä paitsi suurin osa kuntosaliharrastajista on miehiä, ei naisia. Ja miksi tuollaista iltaa edes tarvitaan? Voisiko joku selittää minulle? Miksi naiset ei voi käydä muka samaan aikaan salilla, kuten tapahtuu kaikkina muinakin päivinä lähes joka salilla tässä maassa?

:wall:

Koska usein juuri julkisilta saleilta löytyvät nämä "pertti perseen kuolaajat". Mielestäni on aivan hyvä vaan että ujommatkin naiset voivat käydä salilla, eikä tarvitse kärsiä siitä että joku koko ajan tuijottaa.

Koska usein juuri julkisilta saleilta löytyvät nämä "pertti perseen kuolaajat". Mielestäni on aivan hyvä vaan että ujommatkin naiset voivat käydä salilla, eikä tarvitse kärsiä siitä että joku koko ajan tuijottaa.
Sinun mielestä on siis ok, että kaikkia tavallisia salin käyttäjiä rangaistaan jonkun yksittäisen pervon käytöksen takia :david: Eihän se heidän syytään ole. Jokainen miestreenaaja on siis potentiaalinen pervo, joka pitää sulkea pois salilta.

Mun mielestä tuo "iik, joku katsoo" asenne löytyy enemmän näiden hissukoiden oman pään sisältä kuin todellisuudesta. En tosin kiellä etten olisi jotain outoja tyyppejä joskus itsekin nähneeni. Mä voisin treenata vaikka laput silmillä jos se siitä katseesta on kiinni.

edit. Minua henkilökohtaisesti kiinnostaa salilla vain ja ainoastaan treenaminen. On aivan sama, ketä muita (sukupuolesta välittämättä) siellä sattuu samaan aikaan olemaan. Ei todellakaan kiinnosta paskaakaan tuijotella ketään tai mitään muuta kuin rautoja ja välillä ehkä omaa tekniikkaa peilistä. Tämän takia minua suututtaa se, että minua ikään kuin rangaistaan jostain, mitä en ole edes kiinnnostunut tekemään.

Sinun mielestä on siis ok, että kaikkia tavallisia salin käyttäjiä rangaistaan jonkun yksittäisen pervon käytöksen takia :david: Eihän se heidän syytään ole. Jokainen miestreenaaja on siis potentiaalinen pervo, joka pitää sulkea pois salilta.

Mun mielestä tuo "iik, joku katsoo" asenne löytyy enemmän näiden hissukoiden oman pään sisältä kuin todellisuudesta. En tosin kiellä etten olisi jotain outoja tyyppejä joskus itsekin nähneeni. Mä voisin treenata vaikka laput silmillä jos se siitä katseesta on kiinni.

Mielestäni kerranviikossa ei ole vielä paha, varsinkin jos tuossa naistenvuorolla käy porukkaa. Toisaalta jos siellä käy vain muutamia ihmisiä niin järjestely ei ole hyvä. Esimerkiksi salilla missä kävin oli juuri kerran viikossa naisten vuoro, jäi sille treenille silti kuusi muuta iltaa viikossa. Kyseinen naistenvuoro tosin peruttiin koska siellä ei käynyt ketään.

Mielestäni kerranviikossa ei ole vielä paha, varsinkin jos tuossa naistenvuorolla käy porukkaa. Toisaalta jos siellä käy vain muutamia ihmisiä niin järjestely ei ole hyvä. Esimerkiksi salilla missä kävin oli juuri kerran viikossa naisten vuoro, jäi sille treenille silti kuusi muuta iltaa viikossa. Kyseinen naistenvuoro tosin peruttiin koska siellä ei käynyt ketään.

Millos se miehet saadaan se oma vuoromme sitten?

Tarkistin tossa äsken lottoa, minkä eilen tein veikkauksen pelitilin kautta.
Eilen kun sen tein silleen, että kone arpoo ne numerot, niin en sitten huomannut, että se oli jostain syystä tehny mulle kuusi kappaletta samaa riviä.. :wall:
Oli helvetin hienoo, kun sitten oli ne kuusi samaa riviä ja kaikissa vain yksi lisänumero oikein.. Vitun :david:

Millos se miehet saadaan se oma vuoromme sitten?

Eli ne kuusi iltaa viikossa olivat miesten vuoroja, ja naisilla oli se yksi vuoro. Naisia ei tarvitse estää pääsemästä salille, koska naiset eivät häiritse siellä miehiä. Mutta miehiä pitää joskus estää pääsemästä salille, koska miehet häiritsevät naisia salilla. Se logiikka näissä jutuissa menee siis näin. Jokseenkin kyseenalainen logiikka, I might add.

Tietysti jos häiriötä on se, että tuntuu siltä kuin joku katsoisi, niin... joo, en itse ymmärrä naisten vuorojen tarvetta, koska minulle on yksi lysti katsooko joku ja mitä hän ehkä päässään pohtii. Omalla salillani on alakerrassa hilavitkuttimet ja tytöt käyvät varmaankin siellä, koska heitä ei juurikaan näy yläkerrassa, jossa on kyykky, penkit ja muut järkevät jutut, sielläkin on kyllä naisten vuoro kerran viikossa, sen huomasin taannoin sattumalta siitä, että olin yhtäkkiä siellä yksin... juuri kun piti tehdä sitä penkkiä ja olisi ollut hyvä, että olisi ollut lajitovereita ympärillä :jahas:

Ja asiaan: vituttaa kun maha on koko ajan sekaisin enkä tiedä miksi.

Itsekin olen aiemmin skeptisesti suhtautunut noihin naisten vuoroihin, mutta kerran sellaiselle kuitenkin eksyin... Sali oli täynnä naisia, suurin osa treenasi vapailla painoilla ja ihan kunnon sarjaa. Naisten vuorolla on ollut ohjaajalla aikaa keskittyä erityisesti naisten tarpeisiin (ja niihin iän ikuisiin ennakkoluuloihin) ja saada tämä sekalainen joukko innostumaan treenaamisesta ihan tosissaan (no en nyt tarkoita välttämäti mitään fitnesskisoja, mutta remputtelut on jätetty sikseen), mitä välttämättä ei oltaisi saatu yleisillä vuoroilla tapahtumaan. Kyllä se on ikävää opetella tekemään vaikka SJMV:tä kun vieressä joku pertti peruspunttari mavettaa ähkien vajaan 200 kilon painoilla ja itse tuskailee näppivoimien kanssa pelkästään tanko sormissaan :D No joo, se siitä, mutta ko. salilla systeemi on toiminut, mikä on todella hienoa. Ehkä he joskus uskaltautuvat yleisillekin vuoroille. Naisten vuoroja on 2 viikossa.

Jep ja sitten itse asiaan.

En saa unta ja koira haisee paskalta.

edit. Kyllä minua vieläkin hävettää se penkaaminen, kun ruikeloimmatkin kundit tekee ekat lämppärisarjat mun treenipainoilla :jahas:

Uni tuntuu kiertävän ohi, vaikka aamulla jo kasilta ylös ja salille. On karmeaa pyöriä hereillä tähän aikaan, vaikkei opiskeluja ennen joulua olekaan. Rytmit sekoaa.

Back
Ylös Bottom