Joo minäkin olen joskus yrittänyt kyykätä farkut jalassa kun salihousut olivat unohtuneet kotiin. Eipä siitä paljoa mitään tullu, ne oli lähinnä pelkkiä niiauksia 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Jos olisin siellä niin halaisin ja kuiskaisin korvaan: sä nouset vielä.
.)
. Ohjelmassa oli sitten sopivasti vielä jullea treenin päätteeks, että kaikki näki mun revenneet housut kun siinä pyllistelin tanko selässä.![]()
Juu ihan sama vika... Tässä taas töissä nuokkunu puoleen päivään, kun ei aivot toimi... Teetä menny jo monta kuppia ja kohta lounaalle. Tehokasta, NOT! Ja jos illalla menee nukkuu väkisin, niin sitten käy helposti niin että unensaannista tulee stressi ja sitten ei varsinkaan uni tule, kun kattoo kelloa ja aattelee että nyt enää saa nukkua viisi tuntia, nyt neljä tuntia...
Oli/on itselläkin sama ongelma. Uni ei mainannut tulla kirveelläkään ja yöunet koostuivat pitkään 4 tunnin koiranunista. Johtui pitkälti työ ja siviilistressistä. Kävin sitten lääkärille valittamassa asiasta ja sain pienen rasian unilääkettä. Oi sitä onnea kun otti puolikkaan pillerin ja sai unenpäästä käytännössä heti kiinni. Aamulla olin kuin uudestisyntynyt eikä minkäänlaista tokkuraista oloa. Sen hyvin nukutun yön jälkeen sainkin sitten hyvin unesta kiinni seuraavina öinä (ilman pilleriä).No täälläkin sama ongelma. Valvon öisin kolmeen neljään, sitten aamulla ei kirveelläkään ylös. Yks yö olin vielä viideltä valveilla. Ajattelin näppärästi, että valvon vuorokauden putkeen, niin illalla tulee ainakin uni. No tulihan se, mutta nukuinkin sitten tuplan verran ja heräsin päivällä yhdeltä. Eli se siitä unirytmin käännöstä. Mulla on ollut koko syksyn hirveitä unirytmiongelmia, ja sen käännösyritykset on aina yhtä kammottavia ja tuloksettomia.
Kaikki pännii ja vituttaa :wall: Etenkin muija voiko ihminen tosiaan olla niin tyhmä :curs: Kohta ottaa vinaa niin et napa paukkuu :evil:
Alan kohta eunukiksi, perustan metallinettiuskonnon ja pomppaan euroopan top5 rikkaimpien listalle enkä takuullakaan ota eukkoa rahojenperässä vaan testamenttaan kaikki fyffet kultakalalle.