Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toisaalta voi olla että Eagle77 tietää mieluummin totuuden kuin elää valheessa. Nyt hän voi tehdä päätöksensä tosiasioiden pohjalta. Joka tapauksessa pettäminen on väärin. Olisi kätevää, jos uskolliset löytäisivät toisensa ja pettäjät toisensa.

No juu. Mutta en kässää, et miksi pitää vuosia sitten tehty asia yht`äkkiä kertoa kumppanille. Jos on mokannut, ottaa opikseen eikä tee sitä toiste. Ja jos haluaa stoorin jatkuvan, ei kerro sitä kumppanilleen, vaan kärvistelee itekseen. En todellakaan liputa pettämisen puolesta, mutta jos pettää, niin ei sotketa viattomia siihen, jollei oo ihan pakko. Olikohan tarpeeks tyhmästi selitetty.. :nolo:

EDIT: niin ja yks pointti on, että jos on pettänyt ja asia on pakko oksentaa toisen niskaan, ni oksennetaan se sit heti eikä vuosien päästä, jolloin se tuntuu vielä pahemmalta ja paskemmalta. Puhumattakaan eagle77:n tilanteesta, jolloin on saatu yhteinen vauva yms

Minä en kyllä tuota ymmärrä miksi pitää useita kertoja pettää ja sitten joku kaunis päivä se sitten "tunnustaa". Tuskin tuo mitään omantunnon puhdistusta tai vastaavaa on, silkalta ilkeydeltä vaikuttaa.

Ja se viaton on siihen pettämiseen sotkettu jo silloin kun pettäjä tekonsa tekee. Sen jälkeen joko tunnustetaan tai sitten aletaan kusettamaan toista.

Ja se viaton on siihen pettämiseen sotkettu jo silloin kun pettäjä tekonsa tekee. Sen jälkeen joko tunnustetaan tai sitten aletaan kusettamaan toista.

No kusettamaan ja kusettamaan... jos kerran erehtyy ja sitä tekoaan OIKEASTI katuu ja siitä läksynsä oppii, niin minusta sen puolisonsa voi säästää siltä paskalta. Ei sen oman pahanolon siirtäminen toiseen tuo mitään etua kenellekkään. Toisaalta jos pettää useita kertoja virheistään oppimatta, niin tilanne on täysin toinen ja sellainen ihminen ei ansaitse ns. toista mahdollisuutta kuuna päivänä.

Suurin osa meistä kun ei ole tupliksen ja bandiitin kaltaisia aristokatti-yli-ihmisiä, jotka eivät elämässään koskaan tee virheitä.

feikki-edit: Melkeinpä kärjistäen voisi sanoa, että kerran pettänyt ja asian tunnustava ihminen on heikko ihminen, kun ei yksin pysty ristiään kantamaan. Tosin en nyt ihan täysin tätä mieltä ole.. :)

Ja oikea-edit: Harva "kunnon ihminen" pystyy pettämisen ja tunnustamattomuuden jälkeen jatkamaan suhdetta ja elämään niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, jolloin suhde todennäköisesti päätyy eroon ennen pitkää.. Eli mä en taidakkaan tietää mitä mieltä mä oikein oon.

En minä kyllä edelleenkään ymmärrä miten voi vahingossa tai erehdyksissä jotain toista panna. Pettäminen ei koskaan ole mikään "virhe" tai tapahdu "vahingossa". Ja jos tapahtuu, niin minä en ainakaan halua seurustella niin holtittomien ihmisten kanssa. Itse en voisi pettää vaikken mikään aristokatti olekaan.

Tää nyt ei oo kohdistettu Missukalle henkilökohtaisesti mitenkään vaan ihan yleisellä tasolla kommentointia.

Täällä pakkiksella on harvinaisen tekopyhää porukkaa. Monikohan parisuhde on 100-prosenttisesti uskollinen? 20? 30? Korostan edelleen että en kannata pettämistä mitenkään. Mutta tiedänpä (joo, ihan oikeesti!) sen, että me ihmiset tehdään jos jonkinlaisia virheitä, erityisesti nuorina ja tyhminä. Joskus vaikkapa kioskivarkauden tehnyt ei ole loppuelämänsä varas ja läpeensä paha ihminen. Toiset menee ja porskuttaa pahoina ja ilkeinä koko elämänsä. Toiset tekee lapsellisuuttaan ja tyhmyyttään virheitä joskus ja oppii niistä, muuttuu ihmisenä vanhemmaksi ja viisaammaksi.

No joo, nuorina ja tyhminä, mutta onko jotkut kolmekymppiset nuoria ja tyhmiä? Kyllä tuossa iässä pitäisi olla jo aikuinen ja ne "virheet" tehty ja tunnontuskat kärsitty...
Kertapettämiset nyt varmaan oikeesti tapahtuu juuri "nuorena ja tyhmänä", mutta suurin osa uskottomista kuitenkin taitaa olla näitä aikuisia sarjapettäjiä, paatuneita sellaisia. Tai mistäs minä tiedän, otanta on otettu erinäisiltä foorumeilta, joissa nyt tunnetusti voi lukea mitä tahansa.

Olen samaa mieltä, että täällä ollaan hyvin tekopyhiä... Enpä ole kenenkään huomannut tunnustautuvan miksikään v*ttupääksi, vaikka aivan taatusti täällä sellaisiakin on. Kiinnostaisi kyllä tietää mitä tällaiset oikein ajattelevat... Noh, toisilta foorumeilta olen heidänkin ajatuksiaan saanut ikäväkseni lukea...

Luottamus on tärkein asia ehkä suhteessa. Siksi luotetaan, ettei toinen tee niin major "erehdyksiä", että mennään pettämään toisen kanssa. Se rakoiluttaa suhdetta niin joka tapauksessa, että entiseen on vaikea palata. Varsinkin lapsen saannin jälkeen saattaa olla aikaa, jolloin pitää olla ilman ja pitää luottaa toiseen.

Tekopyhä on se joka puhuu toista ja tekee toista. Mulle on ainakin ihan sama mitkä on jotkut keskimääräisprosentit.

Luottamus on tärkein asia ehkä suhteessa. Siksi luotetaan, ettei toinen tee niin major "erehdyksiä", että mennään pettämään toisen kanssa. Se rakoiluttaa suhdetta niin joka tapauksessa, että entiseen on vaikea palata. Varsinkin lapsen saannin jälkeen saattaa olla aikaa, jolloin pitää olla ilman ja pitää luottaa toiseen.

Mutta hei, voihan sitä olla kertomatta. Mitä ei tiedä, se ei voi satuttaakaan. Vähänkö hyvä idea! Toinen voi elää onnellisena mikämikämaassaan ja pettäjä itse juoksennella tyytyväisenä vieraissa :rolleyes:

Kyllä se kolmekymppinenkin valitettavasti voi olla nuori & tyhmä, henkisesti. Ja sarjapettäjät palakoon helvetin tulessa :D. Keskimääräisprosenteilla yritin vaan sanoa miten yleistä se pettäminen on, vaikka jokainen täällä tuomitsee pettämisen tyystin ja antaisi pettäjälle heti kenkää. Totuus vaan on pakkispalstaa ihmeellisempi ja raadollisempi.

En minä kyllä edelleenkään ymmärrä miten voi vahingossa tai erehdyksissä jotain toista panna. Pettäminen ei koskaan ole mikään "virhe" tai tapahdu "vahingossa". Ja jos tapahtuu, niin minä en ainakaan halua seurustella niin holtittomien ihmisten kanssa. Itse en voisi pettää vaikken mikään aristokatti olekaan.

On sitä muunkinlaista pettämistä kuin seksi. Ainakin mun mielestä.

Monesti tuo pettämisen tunnustaminen voi olla myös merkki siitä, että haluaisi erota muttei uskalla/osaa lähteä tai jotain muuta paskaa. On vitun paljon helpompi sysätä päätös parisuhteen jatkamisesta sille toiselle ihmiselle, ei tarvitse kantaa eron aiheuttamaa kipua omilla harteilla samalla tavalla. Voi sanoa, että toinen halusi heittää pellolle ja jättää, vaikka kuinka olisi itse katunut ja halunnut yrittää.

Toisaalta, jos parisuhde tunnustuksen jälkeen jatkuu, on hyvin suuri todennäköisyys että pettäjä päättelee saavansa saman uudestaankin anteeksi, tai että ei tarvitse tunnustaa enää kun kumppani ei siltikään heittäisi pihalle.

Aika harvoin olen netissä jakamassa mitään munatpois- tai saunantaakse-tuomioita, mutta nyt aletaan kyllä olla niillä linjoilla. Voimia!

edit. lyö sitä.

Mutta hei, voihan sitä olla kertomatta. Mitä ei tiedä, se ei voi satuttaakaan. Vähänkö hyvä idea! Toinen voi elää onnellisena mikämikämaassaan ja pettäjä itse juoksennella tyytyväisenä vieraissa :rolleyes:
Näinhän se usein menee.
Minua ihmetyttää esim. sellaiset ihmiset jotka ovat iloisia siitä, etteivät pettäneet puolisoaan jossakin tietyssä tilanteessa. Miksi he ylipäätään ovat parisuhteeseen ryhtyneet, jos pettämisen välttämiseksi joutuu tekemään töitä? No, mitäpä tuosta sen enempää. Jokainen tietää, milloin rajan ylittää. Itse olen sillä kannalla omassa suhteessa, että vaikka saisin 30-vuoden jälkeen tietää puolisoni pettäneen minun ensimmäisen vuoden aikana eroaisin minä samalla hetkellä. Mitään enempää kysymättä.

Nunchat irtosi käsistä, mutta onneksi kyseessä oli kevyet harjoitusvermeet. Ei silti, nyt on seinässä kaksi kunnon reikää *#%"¤"###* :(

Edit: Voi v*ttu... hyvin uppoaa näemmä väliseinään :| Huoh...

On sitä muunkinlaista pettämistä kuin seksi. Ainakin mun mielestä.

No joo, lasken itsekin seksin lisäksi pettämiseksi kaiken muun epämääräisen vehkeilemisen, kähmäilyn ja epärehellisyyden toisen selän takana. Eikä sitäkään ihan vahingossa taideta tehdä.

edit: Jatketaan tästä tuolla oikeassa ketjussa, jos vielä on mitään sanottavaa kellään.

Voi ELÄMÄ!!! Tänään taas takas inttiin...Ei kyl yhtään kiinnostais mennä, vaikka enään TJ 30!!! Onneks enään YKSI kuukausi niin pääsee KUNNOLLA reenaileen!!!!:curs:

Eilen jäi salihousut ja kengät kotiin kun aamulla lähdin "vähän" röytämällä kouluun, mistä suoraan salille. No eipä siinä mitään niin ihmeellistä ollut, mutta prässi tuntui himpun epämiellyttävältä farkuilla.

Back
Ylös Bottom