Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

meidän salilla on aina yksi isomahainen juopon oloinen kaveri käy aina tekemässä vain ala-taljaa ja tietenkin täydellä pakallla (joka meidän salilla on 120kg). Ensin kolahtaa melkein pää lattiaan ja kohta pakka vetää kolisten äijä ylös ja taas pää lattiaan.. 2 sarjaa tekee ja sitten lähtee pois.

Kivaa. Meidän kajahtanut opinnäytetyön ohjaaja lähetti kivan vittuilumeilin sekä mulle & kaverille (tehdään työtä yhdessä). No, vastasin sitten ihan asiallisesti siihen ja kysyin miten asiassa edetään. Kaveri oli sitten raivoissaan vastannut samaan tyyliin takaisin(meidän molempien nimissä), nyt ei ole vastausta kuulunut. Sinänsä ihan oikein sille noidalle että kaveri laittoi sen kuriin, mutta vähän ilkeästi tuntuu siltä, että saadaan vielä kärsiä tosta hyvästä... Minkä saatanan takia ihmiset ei vaihda vähemmän stressaaviin töihin jos on niin loppuunpalanut että sitten riehuu hulluna viattomille? Perkele?

Vaakaa ei tueta. Elä tuijota sitä vaakaa niin sen lukema ei häiritse. Ja onhan sulla tuota varaa kasvaa, 168/55 :rolleyes:
Jos sun jotakin on pakko tuijottaa, niin tuijota mieluummin vaikka peiliin. Eikös alakin treenaaminen ja syöminen taas tuntua houkuttelevalta ajatukselta? Minusta ainakin. Tjsp.

Piti sairastelun jälkeen mennä salille ekaa kertaa yli kahteen viikkoon....
Arvatkaa oliko auki.Ja ei ole auki huomennakaan. :wall:

Onneksi ei sada niin voi sentään mennä lenkille..

Kenenkään treenivaatteita väheksymättä, mutta vanhan ajan kalsareissa treenannut pappa aiheutti hieman hilpeyttä tänään. Puhumattakaan että hänellä oli mukanaan SINAPPIpurkki!! toivottavasti sisälsi vettä:) tai sitten pappa oli tosimies

Vaakaa ei tueta. Elä tuijota sitä vaakaa niin sen lukema ei häiritse. Ja onhan sulla tuota varaa kasvaa, 168/55 :rolleyes:
Jos sun jotakin on pakko tuijottaa, niin tuijota mieluummin vaikka peiliin. Eikös alakin treenaaminen ja syöminen taas tuntua houkuttelevalta ajatukselta? Minusta ainakin. Tjsp.

Selitin laiskuuttani huonosti. Eli vaa'an lukemat sinällään eivät tosiaan mua nappaa, ei tueta, ei. Mutta kun. Tääkin fläsä mitä on kerääntynyt elokuun jälkeen.. Se on liikaa mulle, pää ei tunnu kestävän. No, oma vika kun ei osaa pitää ruokavaliota tarpeeksi puhtaana. Kai.

Ja kyllä, nyt painan huimat 58 kiloa. :jahas:

On se nyt helvetti.

Edit, unohtui: :itku:

Entäs sitten ihmeellinen heppu, joka tykkää juosta juoksumatolla ilman paitaa? :jahas:

Musta siinä ei kyllä ole mitään hauskaa. Herättää lähinnä omituisen sekoituksen myötähäpeää ja ärsytystä. Olis edes hyvä kroppa muidenkin kuin itsensä mielestä! Tyyppi ei hikoile juostessaan, eli hirveän kuuma ei voi olla. Miksi se paita ei voi olla päällä, MIKSI?

Terveisin,
Kriittinen ja tuomitseva..

No perkele. Aloin tekemään itselleni automatkojen ratoksi Ultimate-Kick-Ass-Metal-kokoelmalevyä ja huomasin, että multa on useita levyjä kateissa, mm Crownin Deathrace King jota ilman kokoelman tekemisestä ei tule mtn. Ei harmainta aavistusta mihin mä olen niitä levyjä sullonut. Onneksi on tuota rahaa niin helvetisti, että helposti ostelen kaikki levyt aina kahteen kertaan.

Ei kun hetkinen, ei olekkaan.

Muutaman kerran oon joutunu käymään salilla missä kävin ennen nykystä salia ja siellä oon kohdannu muutaman kerran melko hauskoihinki tilanteisiin.
Eilen salilla joQ 25 mies kaverinsa kans teki penkkiä 60 kg:llä pumppaili 5 sarjaa mut eipä siinä muuta kuin että näytti siltä että joku olis voinu samantien heittää sillen sen tangon aina rinnalle :( .. Eli suorilta käsiltä tiputettiin painot niin vauhilla alas kuin mahdollista ja siitä ponnistus ylös päin ... Kattelin ite vähän kauempaa tätä ja samalla kuvittelin että täytyyhän tuon nyt vähän sattua , no kaveri nous penkistä viimesen sarjan jälkeen ja heitti kaverillensa " pitäs vissin vähän enemmän tehä penkkiä ku rintaan sattuu kun sitä tekee " ... Onneksi pääsee taas tonnen jiipeelle niin ei tarvi sitten vieressä miettiä itekki tuskissaan ku kaveri alkaa tekeen vähän isommilla malmeilla :(

vituttaa ankarasti täälläkin...saanko avautua...

1.avioeroprosessi päällä....mies väittää eron syyksi mun treenaamista vaikka syyt on ihan muualla....eikä tahdo löytyä enää ketään lastenhoitajia mun treenaamista tukemaan. Ainoa helpotus tähän kaikkeen vitutukseen ja tuskaan on treeni...en päässy salille tänään..MEINAS PÄÄ HAJOTA! kun olin kelannu että pääsen sinne ärjymään vitutusta pihalle....vedin sitten pipo korvilla tossa terassilla soutulaitetta hiki päässä kun lapset kyttäs ikkunan takana...MUTTA EIHÄN SE OLLU SAMA.

2. vielä vituttaa että tuli juotua lauantaina seuran pikkujouluissa aika miehekkäästi...enkä yleensä juo...niin on serotoniinit sun muut ihan sekasin...ja kroppa myös...ei ole uni tullu oikein silmään...HUAAH:itku: ja just ennen pjouluja oli yksiä kisoja varten kauhee kuivutus ja suolentyhjennykset sun muut että pääsin oikeeseen painoluokkaan...niin heikohko fiilis muutenkin...

3. on kolahtanut yx varattu mies vähän liian kanssa...enkä saa mielestäni...vaikka kuinka yritän ja järki sanois muuta....tsempatkaa mua että TAISTELEN!!!! ja pysyn periaatteissani....tekis niin mieli sortua ....siihen tai muihin lohduttajiin jotka ei edes kolahda....mutta PARAS LOHTU ON TREENI.....:whip:

jes..kiitos että sain avautua...potkikaa päähän nyt...että mä nousen tästä PRKL:curs:

Meikää vituttaa tällä hetkellä se, että muija valittaa jos puhuu punttaamisesta, koska muka jokapäivä jauhan punttisalista ja lihaksista. Eihän tässä vittu saa enää mitään kohta sanoa, aina pitäis pitää turpansa kiinni ja myötäillä vaan sen asioissa. Vituttaa että ite koittaa olla kokoajan ilonen ja positiivinen ja sitte ku innostuu puhumaan jostain niin heti toinen näyttää norsunvitulla olevaa naamaa. Rupeaa masentamaan tämmönen.

Tämä on eka kerta kun kirjoitan tähän vitutus threadiin... Avomies kertoi eilen pettäneensä minua näiden vuosien aikana. Meillä ollu esikko 2 kk kun mies käyny panemassa emäntää, jolta ostimme asunnon. Mahtanu olla heillä ilosta, kun olemme olleet kaikki kirjoittamassa asunnon ostapapereita ja minä imettänyt poikaa.... ja on niitä kertoja ollu muitaki... Eikä voinu silloin kertoa vaan nyt kun esikko 2 v ja uusi vauva 6 vk.:(

Tämä on eka kerta kun kirjoitan tähän vitutus threadiin... Avomies kertoi eilen pettäneensä minua näiden vuosien aikana. Meillä ollu esikko 2 kk kun mies käyny panemassa emäntää, jolta ostimme asunnon. Mahtanu olla heillä ilosta, kun olemme olleet kaikki kirjoittamassa asunnon ostapapereita ja minä imettänyt poikaa.... ja on niitä kertoja ollu muitaki... Eikä voinu silloin kertoa vaan nyt kun esikko 2 v ja uusi vauva 6 vk.:(

:kakka: ÄIJÄ . Jaksamisia ja "aurinko silti nousee huomennakin".
Edit : Uudestaan luettunna TOSI ISO PASKA.

On kyllä ikävä juttu. Jaksamista.

Tää sai kyllä hiljaseksi. Tuntuu omat "negatiiviset" asiat aina toisarvoisilta kun tämmöstä lukee/kuulee. Voimia sinulle jaksamiseen!

Eagle77:n mies on täys paska, itsekäs ääliö. Pakkoko tuollainen paha asia on oksentaa toisen niskaan?! Toivottavasti sen oma olo ei siitä helpottanut:curs:

Eagle77:n mies on täys paska, itsekäs ääliö. Pakkoko tuollainen paha asia on oksentaa toisen niskaan?! Toivottavasti sen oma olo ei siitä helpottanut:curs:
Toisaalta voi olla että Eagle77 tietää mieluummin totuuden kuin elää valheessa. Nyt hän voi tehdä päätöksensä tosiasioiden pohjalta. Joka tapauksessa pettäminen on väärin. Olisi kätevää, jos uskolliset löytäisivät toisensa ja pettäjät toisensa.

Tuossa on vaan se vika, ettei nämä pettäjät tunnusta olevansa sellaisia. Paitsi ehkä joskus 5 vuoden kusettamisen jälkeen kaadetaan kaikki paska niskaan :rolleyes:

Nyt vituttaa. Ihan ajatuskin saa savun nousemaan korvista :curs:

Ei helevetti, en kyllä voi noitten pettäjien logiikkaa ymmärtää, en siis millään.

Back
Ylös Bottom