Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Keskiviikkona oli melko koominen episodi: salin isoin jätkä vääntää ensin kulmasoutua jollain 120 kilolla ja menee sen jälkeen treenikassille vetään vaahtokarkkeja:evil: Oisin nauranu jos oisin uskaltanu:D

Miksi jalkapallon ympärillä on niin paljon väkivaltaa? Ei jääkiekko-otteluiden jälkeen minun mielestä pahemmin mellakoida tai hajoteta paikkoja. Vai uutisoidaanko vain jalkapallo-hulinoinnit?

Vastaus on ihan nenäsi edessä. Suomalaisen on vaikea ymmärtää jalkapallon asemaa keski-euroopassa. esim. englanti tai italia. Siellä jalis on elämää suurempaa. Lisäksi on fanaattisimmat kansat on hieman tulisieluisia on katastrofi on valmis. Keski-euroopassa jalkapallo faniuteen omaan joukkuetta kohtaan kasvetaan ja se on kuin uskonto. Sekin kertoo jo jotain että mestaruuden takia yksi kokonainen kaupunki "suljetaan" ja lisäksi annetaan vapaapäivä juhlia mestaruutta. Haluaisinpa nähdä sen päivän kun helsingissä työskenteleville annetaan vapaapäivä jokereiden mestaruuden kunniaksi tai edes suomen lätkän maailmanmestaruuden/olympiavoiton myötä annettaisiin päivä vapaaksi.

Katsastusmies polkaisi testissä autosta jarruputken puhki. Kämpälle vielä selvisin käsijarrulla, mutta pitäis vielä saada auto 40km:n päähän, korjattua, katsastettua ja laitettua seisontaan ennen joulukuuta. Yöllä edessä pitkä ja hidas (?) reissu. :wall:
Eikö tuo ole kuitenkin huomattavasti parempi vaihtoehto, kuin että se jarruputki olisi lauennut liikenteessä jossain hätäjarrutustilanteessa ja auto olisi polkimen murjomisesta huolimatta vain jatkanut matkaansa esimerkiksi jonkun toisen risteyksessä vauhdilla sivulta tulevan auton eteen, jalankulkijan päälle, rekan perään...

Nyt ei tullut kuin vähän ylimääräistä rahanmenoa, noissa muissa tilanteissa olisi voinut tulla ruumiita.

Keskiviikkona oli melko koominen episodi: salin isoin jätkä vääntää ensin kulmasoutua jollain 120 kilolla ja menee sen jälkeen treenikassille vetään vaahtokarkkeja:evil: Oisin nauranu jos oisin uskaltanu:D

Vetäähän se suuri ja mahtava Hulkki bloginsa mukaan nallekarkkeja treenatessa, että kai ne vaahtokarkitkin kelpaa...:hyper:

Ei jääkiekko-otteluiden jälkeen minun mielestä pahemmin mellakoida tai hajoteta paikkoja.

Jalkapallo herättää tunteita.

Vai uutisoidaanko vain jalkapallo-hulinoinnit?

On mm. Jokerifaneja ollut rautaputkien kanssa odottelemassa turkulaisia, ei kiinnostanut lehdistöä. Veikkausliigan valtaisat huligaaniongelmat sen sijaan veivät komisaario Muurilta yöunet...

Ja ne mittasuhteet ovat joka suhteessa hieman erilaiset verrattessa vaikkapa tätä suomalaista kiekkoa ja eurofutista.

Tällä hetkellä mättää kipeänä oleminen sopivasti viikonlopun alla, duuniinkaan asti ei tänään päässyt.

Perkele viilsin sitte partaa ajellessa oikein hienosti kurkkuun ja nyt valuu verta yhtenään :curs: Pitäs kylille lähteä eikä voi edes paitaa laittaa päälleen ku se sotkeutuis samantien vereen.

Vetäähän se suuri ja mahtava Hulkki bloginsa mukaan nallekarkkeja treenatessa, että kai ne vaahtokarkitkin kelpaa...:hyper:
Nallekarkkeja en söisi vaikka maksettaisiin, sokerikuorrutteiset hedelmäkarkit sen sijaan menevät suoraan etureisiin :D

prkl. kun ei meinnannut millään löytyä sopivaa neuletta kaupungilta kun jokainen puristaa hartioista niin pirusti. Eikö perkele sitä osata tehdä isoille kavereille vaatteita, kun monesta paikkaan koko loppuu xl (siitähän ne miesten koot vasta alkaa). Monta kauppaa sai käydä ennen kuin löytyi sitten xxl (sekin isoin mitä löytyi). vituttaa vaan kun on niin hankala vaatteita löytää (jotka olisi hyvän näköisiä).

Vittu ku kukaa ei oo taas lähös yhtää mihinkää vaik asiasta oli puhuttu jo monta päivää sitte :curs: Kiitti kaverit, ootte hienoja ihmisiä :jahas:

Haluan jotain mitä en voi saada.

On vituttanu niin paljon, että ei oo viittiny edes avautua pahemmin. Lämmityksen kanssa ongelmia. Ihmettelin päänsärkyä. Tais olla lähellä häkämyrkytys. Tai no viikko meni kuntoutuessa päänsärystä. Tästä on jo vähän aikaa. Pitipä sitä systeemiä korjata. Vaihdoin koko ruuvin, kun sekin katkesi. Talosta meni heti sen jälkeen kiertovesipumppu. Taas kylmä talo. Mitäs se ruuvi nyt outoa ääntä pitää? Ja olin vieressä kun polttimen puhallin piti... krrhhhh... stk.... Olin vieressä kun moottori kärähti. Kylmä talo. Hitsasin yhtä systeemiä ja sain 130 amppeeria hitsausvirtaa kehon läpi. Alkoi vähän vituttamaan. Oikea olkapää ja rintalihas oli oudossa krampissa pari päivää virransaannin jälkeen. Olin tossa ykisssä juhlissa lauantaina ja siellä kaikki veti ihan perseet. Sielllä sitten piti kertoa kaikki omat asiat. Olis voinu olla hiljaa. Sunnuntaina kun heräsin puoli kolmelta päivällä. Antakaa käsiase! Ei voi olla tälläinen olo! Oli jotain käsirysyäkin ollut tahtomatta vielä illemmalla kaupungilla. Mä tärisin ja kävin useasti vessassa. Oma syy, oon tyhmä tyhmä tyhmä. Mikä morkkis vielä. No ei, kun samaan aikaan puhkesi vatsatauti. Koko viime viikko melkein nesteruokavaliolla. Jäätelöä saanut menemään oikeastaan helpoiten. Sitten vielä kaikki ihmissuhdeasiat päälle. Eilenkin pari tyyppiä veti herneen nenään. Ei sitten niistä enempää. Muuten menee ihan ok.

Näitä lukiessa tulee mieleen että omat asiat kerranki on ihan suht ok :)

Mutta tietty pakko on jostain inistä kun tänne kirjottelee, niin joku pelle oli pöllinyt salilta parhaimman treenilevyn.. ja kaikki vetoremmit on kadonnut jo ajat sitten ja ainoa jäljellä oleva remmipari pitää omistajalta tai työntekijältä kysyä lainaan. Miks pitää varastaa jotain mikä on kuitenkin yhteisessä käytössä. Saispa joskus jonkun kiinni tommosesta. Vitun idiootit..

Voi vittu, mitä idiootteja täällä hevonvitun korvessa, in the middle of nowhere ja siitä 5km pohjoiseen, sikiää. Juntit kävelee kumpparit jalassa ja karvalakki päässä baariin. Verrarit roikkuu et hikinen persevako näkyy ja päässä amisajoilta jäänyt ruskeaksi muuttunut Lapin Kullan lippis. Jaksavat joka viikko napissa lipun hinnasta ja itkeä narikkamaksusta. Niin.. köyhästä se voi tuntua kalliilta se vitun 1.5€. Sitte vedetään perskännit, haastetaan riitaa kaikille jotka sattuu liikkumaan katse etäisyydellä ja jos vilkaisee vähän vinoon niin seurauksena varma tappelu.

"Vittu eks tiedä kuka mä oon!!!112234!??? On sitä ennenkin pistetty puoli baaria
nurin ja pieksetty portsari, kun takkia ei oo saanu!!! Et sä antanu mulle sitä narikkalappua!!!" Just joo... hohhoijaaa... tänään joku idiootti tienas itselleen ikuisen porttikiellon lyntätessään varoittamatta allekirjoittaneen pään ulko-oven lasiin matkalla ulos. Samaisen tyypin kaveri hyppäs autosta aukomaan päätä.. hetken päästä tulee takas ja pyytää anteeksi.. JA SITTE HALUAA SISÄÄN. No fucking way. Sopii toivoa, ettei tuu pimeällä kujalla vastaan :curs: :wall:

Oon vissiin nukkunut jotenkin ihan vitullaan, kun vasen käsi puutuilee koko ajan. Ja oikean puolimmaista lonkkaa särkee niin, ettei jalkaa paljoa koukistella :curs:

:david: :david: :david: :david: :david: mulle!!!!

Pesula onnistui kadottamaan kerran käytetyt suorat housuni sekä 3 arvokkaampaa kauluspaitaa. Reilut 100 euroa yhteishinta, joka on tässä maanosassa varsin paljon vaatteista.

Laskuttivat muuten noiden pesusta ja silityksestäkin, piti vaan seuraavana päivänä käydä ne hakemassa kun eivät olleet vielä valmiit..

Vituttaa naapurit jotka vetää röökiä ns. rapun tuuletusparvekkeilla. Saatana koko rappu haisee kuin junan tupakkakoppi ja sauhut tulee kaikkiin asuntoihin. Isännöitsijä levittelee käsiään ja sanoo, että lähettää postia asiasta. Yhtä tyhjän kanssa, kun naapuri on sellainen joka uskoo vasta poliisia.

Korostetaan, että minulla ei ole mitään sitä vastaan, että porukka vetää röökiä omilla parvekkeillaan, koska siitä ei tarvitse välittää kun laittaa ikkunan vain kiinni. Stana.

Vituttaa kun joku mulkku löi lasituopin takaapäin päähän baarissa. Käännyin ja olin lähössä tyyppiä kohti ku portsari nappas syleilyyn ja lensin pihalle. Kysyin portsarilta näkikö se tilannetta ja sanoi että näki. Kysyin vielä että meinaako se kenties hakea sen toisen kaverin sieltä pihalle.. "joojoo".

Back
Ylös Bottom