Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sen takia otankin aina housut pois ennen kuin istun prässiin kuolemaan. :hyper:

No mut miten sit aattelit kesken istuutumisen vahingossa polkasta sen vivun vapaaksi, että kelkkaa tulee suoraan polville 200 kilon painoineen? Lassoten vipua takatukalla tarmokkaasti?

Tänää sellanen mavetekniikka että kaveri pysäytti painot 5 senttiä ennen lattiaa,

Myönnän olevani kanssa yksi niitä klovneja, jotka tekee näin. Niin kauan kun selässä pysyy jännitys niin homma on ok, mutta jos lasken lattialle ja jännitys katoaa niin ongelmia on luvassa välilevyjen kanssa. Tosin alle kutosia en tee ja aina on pakko aloittaa yläasennosta.

Myönnän olevani kanssa yksi niitä klovneja, jotka tekee näin. Niin kauan kun selässä pysyy jännitys niin homma on ok, mutta jos lasken lattialle ja jännitys katoaa niin ongelmia on luvassa välilevyjen kanssa. Tosin alle kutosia en tee ja aina on pakko aloittaa yläasennosta.

Niinno, en mä ainakaan laske jännitystä selästä vaikka painot maahan koskeekin...
Ja joskus saattaa sullekin tulla eteen sellanen sali missä et voi aloittaa ylä-asennosta.

Vituttaa eräs kaverini tätä nykyä ihan kohtuuttomasti. Tai ei muuten, mut kun ainoat puheenaiheet käsittelee sitä miten kaunis, ihana ja täydellinen hän on ja mitä jois viikonloppuna (nää siis kaverin yksinpuheluna, minä muljauttelen silmiäni). Mielenkiinto huipentuu sen "ketä panen seuraavaks" listaan. Ei ihan mun kiinnostuksen kohteita numero uno... Kaikki urheiluun (etenkin tavoitteelliseen salitreeniin) liittyvä on luonnollisesti sairasta ja idiootin hommia. Vituttaa kun joskus oltiin tosi hyviä ystäviä -nyt tuntuu siltä ettei taida olla muuta vaihtoehtoa kun lopettaa meidän "ystävyys". Ollaan molemmat muututtu aika paljon niistä flikoista, jotka aikoinaan ystävystyi. Kulkusuunnat on ollu täysin vastakkaiset. Vituttaa etten ole saanut sanottua sille päin nköä, että jos ei muuta ole tarjolla kuin tätä paskaa, niin mä palautan koko paketin. Noh, kattelen vielä hetken. Jos se tulee järkiinsä... Tai ainakin lopettaa ton vitun egoilun. Onpas sekavaa paskaa, mut ei voi mitään... No, tämä vituttaa minua. Ja sillä ripuli.

ei sitä paskaa enää kauan tosiaan kestä. Tää koeviikko kyllä imee mehut ja sitten pitäis alkaa lukemaan kevään yo kokeisiin. No, sit kun ne on ohi niin pääse tappelemaan jatko-opinto paikoista ja tämän jälkeen rentoutumaan armeijaan vuodeksi :rolleyes: ..

Voi kuullostaa pahalta mutta ei se nyt sentään hirveetä ole

No mulla on mennyt luku innostus täysin, amikseen olen hakemassa lukion jälkeen. Pari vuotta töitä ja sitten mahdollisesti vasta haen johonkin korkeakouluun jos kiinnostus opiskelemiseen on palannut.

Kaksi päivää kisoihin, ja kärvistelen kotona kuumeessa, flunssassa ja vielä kaupan päälle naisten kanssa onkelmia (koska ei olisi toisaalta :rolleyes: )

Viimesen päälle heti hyvä juttu. :thumbs:

Viime kesänä revähtänyt yläselkä on helvetin kipeä taas vaihteeks ja jää lajitreenit väliin. Voimailussa paskaks mennyt alaselkä on helvetin kipeä joka päivä, eikä arvauskeskuksessa osata ku lähettää röntgeniin yhä uudestaan.

tammi-toukokuussa tulokset oli vielä kovia ja hyvässä nousussa, sen jälkeen treeni ollut katkonaista paskaa ja tulokset tippuneet paljon. Maanantain päätin, että nyt en jää pois enää ainuistakaan treeneistä, mutta näin taas kävi.

VITTU! Tekis mieli lopettaa treenaus kokonaan, tehnyt jo pitkään.

Mutsi valitti että en tee tarpeeks töitä :curs: Vuoden aikana 2viikkoa ollu lomaa ja noin 10h päiväs tehty töitä. Vittu kummasti täs on omil pärjätty. Tuntuu et moni arvostelee mua mun tuntimääristä ne on joka kuukaus vähintään sen 160h. Ja ne jotka mussuttaa ei tee töitä olenkaan tai vitun vähän. Nytkin on ollu pitkän aikaa 10h päiväs ja 2h matkat päälle ja illal salikäynti. Tekisvät vittu ite saman ja sanos mikä on vähän perkele. :curs:

Täytyy vaihtaa elämänfilosofiaa. Ennen olen syönyt koulussa periaatteella, että syödään nyt kunnolla, kun kerran maksetaan. Maha on kuitenkin eri mieltä. Paskattaa ja pierettää koko ajan ja maha on kipeä. Suolisto ei selviä syömistäni megakokoisista annoksista. Kaverini ovatkin ihmetelleet, kuinka näin pieni mies syö niin paljon.

Ongelma on se, että täytyy ruveta syömään useammin - ja se on vähän hankalaa, jos ei halua tuhlata rahojansa kahviloiden ylikalliisiin sämpylöihin.

Mutsi valitti että en tee tarpeeks töitä :curs: Vuoden aikana 2viikkoa ollu lomaa ja noin 10h päiväs tehty töitä. Vittu kummasti täs on omil pärjätty. Tuntuu et moni arvostelee mua mun tuntimääristä ne on joka kuukaus vähintään sen 160h. Ja ne jotka mussuttaa ei tee töitä olenkaan tai vitun vähän. Nytkin on ollu pitkän aikaa 10h päiväs ja 2h matkat päälle ja illal salikäynti. Tekisvät vittu ite saman ja sanos mikä on vähän perkele. :curs:

heh, mistä noi vanhemmat keksii noita juttujansa. Mun faija sano tässä yks päivä kun nähtiin, että opiskelisit säkin jotain. Viimeset 3 vuottahan sitä on tehty ja nyt oparia tekemässä...:D

Eilen mavessa 140kg tangossa, toka toisto nostovaiheessa ja vasemmassa jalassa perseen alapuolella pamahti. Joku nivel tai vastaava takareiden päästä tais ottaa itteesä. Koskee vähän ku kyykkaa pohjaan (siis omal painolla). :itku: Justku oli saanu vedon kulkemaan.. No jos pääsee viel tekee kunnol nii muistaa ainaki lämmitellä asiallisesti ja vetää maltillisilla painoilla...

:itku:

Vituttaa, etten meinannut löytää tätä trediä.
Vituttaa, että hukkasin 5,10e rahaa.
Vituttaa, etten treenannut tänään, vaan nukuin.
Vituttaa, että ennen niin mukava koulu vituttaa.
Vituttaa, etten välttämättä pääsekään siskon luokse kyläilemään.

Maanantaina pitäisi lähteä työmaalle jossa pitäisi sitten päästä kulkemaan tammikuuhun asti. Matkaa on sen 80km yhteen suuntaan ja aamulla tyttö-ystävä
soitti että auto löytyy kuusen-nokasta:S
Pääasia tietenki ettei emännälle sattunut mitään.
Täytynee hommata proto-sisu käyttöautoksi:|

Katsastusmies polkaisi testissä autosta jarruputken puhki. Kämpälle vielä selvisin käsijarrulla, mutta pitäis vielä saada auto 40km:n päähän, korjattua, katsastettua ja laitettua seisontaan ennen joulukuuta. Yöllä edessä pitkä ja hidas (?) reissu. :wall:

Ilta-Lehti sanoi:
"Siviilipukuinen poliisi joutui jalkapallojoukkue Paris Saint Germainin kannattajien jahtaamaksi, kun hän oli mennyt kadulla suojelemaan toisen joukkueen kannattajaa. Poliisi yritti taltuttaa kotijoukkueen vimmastuneita kannattajia ensin kyynelkaasulla, mutta tämän osoittautuessa tehottomaksi turvautui sitten aseeseen. Tapaus sattui ottelustadionin Parc des Princesin läheisellä kadulla. Poliisin haavoittaman jalkapallofanin tilaa kuvailtiin vakavaksi. Ranskan poliisi tutkii tapausta. "
Miksi jalkapallon ympärillä on niin paljon väkivaltaa? Ei jääkiekko-otteluiden jälkeen minun mielestä pahemmin mellakoida tai hajoteta paikkoja. Vai uutisoidaanko vain jalkapallo-hulinoinnit?

Back
Ylös Bottom