Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niin ja jos et pääse ykköskurssia läpi, niin ei oo kakkosellekkaan asiaa ja sekin jää sitten 5. vuoteen... Jos haluu yhtään itteään säästää, niin käy ne kurssit jonkun toisen opettamana.

Itellä on tosta paskasta aikaa jo neljä vuotta, mutta vieläkin muistan kun yritin yks sunnuntai valmistella labraharjotusta. Aikaa meni 11 vitun tuntia putkeen:curs: , enkä siltikään tajunnut vikaa kohtaa. Sitten menin tunnille ja ukko sanoo "Et oo tainnu edes yrittää". Teki mieli itkeä:itku:

Ku ois tuonkin tienny aikasemmin...

Tänne vaa avaudutaan niin pienistä jutuista. Jos ihmistä tosissaan vituttaa esim. pieni reikä protskupussissa, eikä edes tajua paikata sitä vaan tulee tänne kirjottelemaan asiasta(sori Takinnoshosts otin vaan ekan esimerkin joka oli esillä) niin ei oo asiat hyvin. Tai oikeastaan on helvetin hyvin jos ei muuta vitutuksen aihetta keksi,

Joo tajuan pointin, kirjoittelusormi on välillä on the loose, eli tulee kirjoiteltua pienen pienistä asioista, ei toiny varsinaisesti vituttanu, pikkasen harmitti
niin ja tosiaan vika oli pussin kyljen saumassa, ja vikakin tais nyt jälkeenpäin katsottuna löytyä itsestä, kun menin tunkemaan muovisäkin pukukaappiin ahtaamalla, niin siinä se todennäköisesti basaks män.

Nyt on jo paremmat fiilikset, yea neljää seuraavaa päivää helposti, ainoastaan Lauantaina töihin, that´s it.

Vitun yöduuni ja vituilleen menevä vuorokausirytmi.:curs: Ottaa päähän, kun unta ei meinaa saada millään ja sitten kun nukahtaa, niin menee suunnilleen koko päivä nukkuessa.

Onneks loppuu joulukuussa.

"Pääministeri ja hänen ex-naisystävänsä käsittelevät nyt eroa omilla tahoillaan."

MIKSI näistä pitää kirjoittaa??

Jos toi ei ollut retorinen kysymys niin vastaan kysymyksellä: Jos käärisit joku kaunis päivä kakkakikkareesi nätteihin paketteihin ja saisit myytyä niitä torilla hyvään hintaan, etkö menisi uudestaan toistamaan saman tempun jotta saisit rahaa tyhjästä?

Veikkaanpa että ihmisen paska on pitemmän päälle ylentävämpää lukumateriaalia kuin ilta- ja viikkolehdet.

Vitun Riesan paska hajos katsastuksessa..:curs: vittu, just niin mun tuuria..:wall:
Jarruputki lojahti jarrudynossa..siitä niinku lähetään..
Melkein suoraan korjauspajalta ajoin sen konttorille..
Hitsattiin pohjaa/pyöränkaaria, vaihdettin jarrupaloja/kenkiä, bensaputkea..
Muuten ois saanu leiman, mutta se saatanan jarruputki...
Nyt saa saatana seisoo mun puolesta vaikka ens kesää..:curs:

Vittu taas kiristää tuo naru tuosta pään ympäriltä :wall:

Dietillä siis olen :curs:

Täytyy sanoa, että oli Iisalmen salilla täydellistä salikomediaa!!! Olin itse tekemässä prässiä ja tein yhen sarjan ja sitte siinä välissä lepäilin ja siinä vieressä on punnerruspenkki, mä siinä istuin vähän aikaa ku pukuhuoneesta astelee semmonen niin toopen näkönen ukko (laiha) ja näytti, että ei oo koskaan aikasemmin käyny salilla. No se tuli siihen penkin luokse ja sano mulle että voisitko väistää ku mä rupeisin siinä treenaan, no ei siinä mitään mä lähin pois siitä ni jätkä iskee tankoon 80kg kylmiltää!!!! Se rupes naama punasena sitä ährää siinä ja hyvä ku sai ees alas sitä , se yritti vähä aikaa pitää tankoo rinnan päällä ja kohta huutaa että voisko joku nostaa tän ylös, sieltä joku bodari juoksee hirveetä kyytiä nostamaan sen pois ja sano sit että kannaattaa alottaa pienemmillä painoilla...

Meidän käsitys komediasta saattaa olla erilainen, mutta täydellistä komediaa tosta ei saa kyllä tekemälläkään, en nauranut, en itseasiassa edes hymähtänyt.

sama.
"hei kato,toi jäi tangon alle,hahahahah"
eli joku tyyppi teki sun vieressä penkkiä,jäi tangon alle ja sä vaan katoit vierestä että vittu kun on hauskaa.juuri näin

- Tuli eilen otettua alkoholia ensimmäistä kertaa viikkoihin(:kippis1: ->:wall: ->:urjo: ->:wall: )
- Ihmissuhdepaskaa, varsinkin kännissä
- Tuntuu että aina kun yrittää, niin alasammutaan..
- Salitaukoo ollu jo 3 viikkoo, itseluottamus ja voimat aika alakantissa
- Luokkakaverit valmistuu kohta ja mulla opinnot venyy
- Finanssinen tilanne

huomasin aamulla että salikortti on mystisesti kadonnut:eek::wall:

metallitöissä koulussa sain sormiin palohaavoja. ai.( kerran onnistuin sytyttämään työ takkini tuleen..):D

"Pääministeri ja hänen ex-naisystävänsä käsittelevät nyt eroa omilla tahoillaan."

MIKSI näistä pitää kirjoittaa??

No ei kai tällainen asia voi vituttaa niin ankarasti? Aika helposti tuntuu ihmiset ottavan lämpöä, töissäkin sen näkee muutamasta tyypistä. Vois olla aika raskasta itselläkin jos joka asiasta pitää ottasuonen olla pamahtamassa...:) Relax vaan, kyllä se siitä. Mitä rähjätä asioista mille ei voi mitään?:kippis1:

edit. pikku-ronster: pyydä äiskää laittaan illalla laastari :)

Nyt on mies hiukka montussa. :(

Tuli oltua lauantaina viihteellä sillä seurauksella noin la 24 - su 09 välinen aika on ihan hukassa. Viimeiset muistikuvat on että tuli iskettyä joku turkkilainen :eek: muija baaritiskiltä ja tanssittua sen kanssa. Seuraava muistikuva on siitä kun sunnuntaiaamuna heräsin omasta sängystä yksin. Omaisuus oli muuten tallella, paitsi yksi kortsu oli hukkunut/käytetty ja kengänpohjista löyty paksun pleksilasin sipaleita. Siittä muijastakaan en muista muuta kuin, että se oli pieni, tumma ja kait kaunis...

Mitähän mä oon tehnyt... :rolleyes:

Nyt on mies hiukka montussa. :(

Tuli oltua lauantaina viihteellä sillä seurauksella noin la 24 - su 09 välinen aika on ihan hukassa. Viimeiset muistikuvat on että tuli iskettyä joku turkkilainen :eek: muija baaritiskiltä ja tanssittua sen kanssa. Seuraava muistikuva on siitä kun sunnuntaiaamuna heräsin omasta sängystä yksin. Omaisuus oli muuten tallella, paitsi yksi kortsu oli hukkunut/käytetty ja kengänpohjista löyty paksun pleksilasin sipaleita. Siittä muijastakaan en muista muuta kuin, että se oli pieni, tumma ja kait kaunis...

Mitähän mä oon tehnyt... :rolleyes:

Haha, anteeksi vaan mutta on pakko nauraa :D.

Varmaan oot käynyt veivaamassa sitä, sen jälkeen eksynyt jonnekin mistä et ole löytänyt pois, potkaissut jonkun lasin paskaksi sieltä ja lähtenyt kotiin.

Haha, anteeksi vaan mutta on pakko nauraa :D.

Varmaan oot käynyt veivaamassa sitä, sen jälkeen eksynyt jonnekin mistä et ole löytänyt pois, potkaissut jonkun lasin paskaksi sieltä ja lähtenyt kotiin.

Täällä päässä ei oikein naurata. Viimeksi on mennyt muisti näin pahasti kahdeksan vuotta sitten. Sylettää.

EI VITTU :mrgreen: Tänää meikäläiseltä kyseltii enkkoja ja tietenki kaikil oli 5kiloo isommat :D

Tuo on muuten aika vakio. Avokin setä kyseli pikkupäissään mun tuloksia niin penkkiin tuli heti +5kg ja kun kysyin maastavetoa ennen kuin omaa tulostani sanoin niin yli 200kg kuulemma ollut sillon kun treenas.
Tosin kyseessä on sellainen tyyppi että paha oli mennä sanomaan olisko joskus mennykin kun ~185cm miehellä painoa 110-120kg eikä mitään lähestyvän keski-iän kumpua ollenkaan.

Tuo on muuten aika vakio. Avokin setä kyseli pikkupäissään mun tuloksia niin penkkiin tuli heti +5kg ja kun kysyin maastavetoa ennen kuin omaa tulostani sanoin niin yli 200kg kuulemma ollut sillon kun treenas.
Tosin kyseessä on sellainen tyyppi että paha oli mennä sanomaan olisko joskus mennykin kun ~185cm miehellä painoa 110-120kg eikä mitään lähestyvän keski-iän kumpua ollenkaan.

Oon vissiin tän jo kirjoittanu joskus nettiin, toivottavasti en nyt saman ketjuun, mutta lukioaikana opettaja tiesi minun käyvän salilla ja aina välillä kyseli tuloksia. Tässä yks esimerkki keskusteluista opettajan kanssa, en muista ihan tarkkoja kiloja ja repliikkejä, mutta jotenkin seuraavasti:

Lukion 1. luokka:
Opettaja: Paljonkos on penkistä noussut?
Minä: 105 kiloa on ennätys tällähetkellä.
Opettaja: sehän on mukavasti, itsekkin sillon nuorena treenailin punttien kanssa ja 110 kiloa nousi parhaillaan.

Lukion 2. luokka:
Opettaja: Paljonkos on penkistä noussut?
Minä: Vähän aikaa sitten otin ennätyksen 112.5 kiloa.
Opettaja: sehän on mukavasti, itsekkin sillon nuorena treenailin punttien kanssa ja parhaillaan nousi 115 kiloa.

Meinas olla vähän vaikea pidätellä pokkaa tuossa vaiheessa, mutta maltoin mieleni, vaikka teki mieli kommentoida, että se nuoruuden ennätys on kasvanut nyt muutaman kilon vuoden aikana. Ei ollut ainoa kerta kun kyseinen opettaja keksi omasta päästä tuollaisia juttuja. Mukava opettaja oli kyllä muuten, mutta taisi olla vähän vanhuuden horisko ja väänsi kyllä tosiaan aika legendaläppää yleensä.

Vähän menee offtopiciksi, mutta pahin tuon opettajan tempaus oli kun oltiin terveystiedontunnilla ja koulussa alko palohälytin soimaan. Porukka alko nouseen tuoleilta ja joku siinä möläyttiki että eikö tuo oo palohälytin mikä ulvoo. Opettaja tuumas siihen tylysti että "vielä 5 minuuttia tuntia pojat". Istuttiin siinä 5 min ja kuiskailtiin toisille, että eikö meidän pitäs evakoida nyt koulu kun kerran palohälytin ulvoo. Eihän siinä kyllä todellista vaaraa ollut, sillä luokkahuone oli ihan maan tasalla ja ikkunasta luokan olisi voinut tyhjentää samantien, jos käytävään ei olisi päässyt. Tunnin loputtua sitten päästiin pois luokasta ja haisteltiin poikien kanssa ilmaa ja tuumattiin, että ei haise savu. Huomattiin vielä että ruokalastakin saa ruokaa jonottamatta, sillä muut koulun oppilaat olivat pihalla seisoskelemassa ja päätettiin mennä sitten syömään.

Back
Ylös Bottom