Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

weeboom: en voi mitään mutta kaikessa vittumaisuudessaan kuva on niin koominen että suorastaan kruunas mun päivän :)

Sorry :D

Ei hitto mä pelästyin. Join pullosta vasemmalla kädellä ja nostin oikeaa pakaraa tuolilta (pieraisin) ja alkoi sattumaan vasemmalta puolelta rinnasta ja hypyttämään oudosti. Ihan kuin joku infarkti. Rintalihas kramppasi vain onneksi.

Tuo ilma on kyllä niin perseestä. Kerran oon jo tänään kastunut läpimäräksi. Ja pahempaa tulossa...

Olen lahjaton auton ajaja. Takana neljäs ajotunti ja onnistuin vieläkin esimerkiksi sammuttamaan moottorin keskellä risteystä. En epäile ettenkö lopulta oppisi ajamaan, mutta työtä se varmasti vaatii.

Höh, kyllä se moottori saattaa sammua keskellä risteystä vaikka olisi ammattiautoilijakin. Elä huoli, 4 ajotuntia on kohtalaisen vähän ja varmaan aika monta on sulla vielä jäljellä, joten ehdit kyllä oppia.

Vituttaa kun on niin ärsyttävä sää ulkona, enkä osaa päättää lähtisinkö salille vai en. "Onneksi" Weebomin ahdinko(kuva) piristi päivää. Sorry :nolo:

Olen lahjaton auton ajaja. Takana neljäs ajotunti ja onnistuin vieläkin esimerkiksi sammuttamaan moottorin keskellä risteystä. En epäile ettenkö lopulta oppisi ajamaan, mutta työtä se varmasti vaatii.

Mulla on ollu kortti kohta kolmekuukautta ja alkuuviikosta tulivielä kerran sammutettua auto... Inssissä sammutin 4 kertaa auton... silti meni läpi... ja neljä ajotuntia on tosiaan vielä todella vähän, ehdit sammuttaa auton vielä montakertaa uudestaankin vielä.

Vituttaa. HST:n viimenen viikko ja treenauksesta ei puhettakaan. Eilen illalla oli 39 astetta kuumetta, tänään on kurkku niin kipeä, etten tiennytkään kurkun ylipäätän voivan olla näin vtun kipeä. Lisäksi tänään olisi ollut tentti. Enpä päässyt sinnekään. :curs:

Kyllä sitä taas osaa arvostaa terveyttään tämän jälkeen (jos tästä ylipäätään paranee)

Jep jep. Laskeskelin tuossa että sen verran on tullut töitä tänä vuonna paiskittua että pitänee keväällä kaivaa jostain n. 2300€ opintotukien palautukseen...
Toki tiesin kyllä että tämmöinen tilanne tulee vielä jos suostun tekemään kaikki tarjotut vuorot. Oma moka.

Jep jep. Laskeskelin tuossa että sen verran on tullut töitä tänä vuonna paiskittua että pitänee keväällä kaivaa jostain n. 2300€ opintotukien palautukseen...
Toki tiesin kyllä että tämmöinen tilanne tulee vielä jos suostun tekemään kaikki tarjotut vuorot. Oma moka.

Nehän voi palauttaa omatoimisesti takaisin. Jos Kela perii niitä, niin ne tulee korotettuna.

Nehän voi palauttaa omatoimisesti takaisin. Jos Kela perii niitä, niin ne tulee korotettuna.
Ja mikä vielä tärkeämpää: jos tuet palauttaa omatoimisesti niin ne saa uudestaan käyttöön. Jos kela ehtii noita periä niin ne on menetettyjä kuukausia vaikka makselisi ne takaisin. Aikamoinen porkkana pitää itse kirjaa omista tuloista ja nostetuista tuista.

Huoli pois. Ihmiset, jotka ovat ajaneet jo vuosia sammuttelevat edelleen autoja risteyksiin. Varsinkin jos ajavat vieraammalla autolla.

Perkeleen parkkipirkot!:curs: Miten helvetissä ne viittii jaella parkkisakkoja tuolla kaatosateessa?! Kyllähän se mun kiesi oli ihan hyvin siinä sakkopaikalla, mutta aattelin, ettei noi viittis tuolla myrskyssä lappuja kirjotella..
No eipä toi kyllä oikeestaan ees vituta, lähinnä naurattaa..:)

Muita asioita on kyllä mitkä vituttaa, mutten jaksa niitä kirjotella, kun siinä menis koko ilta..:wall:

mua vituttaa aivan kaikki mikä vaan voi!!! tuli tos kesällä himassa stadissa vähä töppäiltyy ja sit jouduin muuttaa faijalle asumaa, asuin siis mutsilla. nyt oon vielki tääl oon istunu koht 3 päivää omas huonees ei oo oikee hyvät välit ja en tosissaa oo tääl omast tahdostani!!! se on saletti et ku maaliskuus täytän 18 ni lähen täält vittu samantie!! en tunne ketää ei oo mitää tekemist ku istuu koneella salikortti meni vanhaks... pyydänkö uuden? hahhaa vittu unissaa, en todellakaa mee pyytää yhtää mitää.... joo et sellast... life kicks ass just biiit to hard

mua vituttaa aivan kaikki mikä vaan voi!!! tuli tos kesällä himassa stadissa vähä töppäiltyy ja sit jouduin muuttaa faijalle asumaa, asuin siis mutsilla. nyt oon vielki tääl oon istunu koht 3 päivää omas huonees ei oo oikee hyvät välit ja en tosissaa oo tääl omast tahdostani!!! se on saletti et ku maaliskuus täytän 18 ni lähen täält vittu samantie!! en tunne ketää ei oo mitää tekemist ku istuu koneella salikortti meni vanhaks... pyydänkö uuden? hahhaa vittu unissaa, en todellakaa mee pyytää yhtää mitää.... joo et sellast... life kicks ass just biiit to hard

Mie tiiän! Opiskele. Äikässä ja enkussa ainakin on reilusti parannettavaa. Luulin btw että olet 14 wee. :D

juu... enköhä nyt osaa sitä äikkää ja enkkuu iha tarpeeks hyvin.... sori nyt etten jaksanu mitää täydellistä tekstii heittää....:/

juu... enköhä nyt osaa sitä äikkää ja enkkuu iha tarpeeks hyvin.... sori nyt etten jaksanu mitää täydellistä tekstii heittää....:/

Kylläpä kannattaisi vähän miettiä tarkemmin kuinka tänne kirjoittelee. Täällä kun tuo kirjoitusasu ja sanavalinnat ovat ainoa tapa muodostaa mitään käsityksiä toisista, joten huonosti kirjoitetusta tekstistä voi saada aivan vääränlaisen käsityksen. Eikä se nyt niin hankalaa ole tuota Shiftiä painaa aina virkkeen alussa ;) Ja eikös se ole niissä koulujutuissakin helpompi ja nopeampi oikeaa kieltä kirjoittaa, jos ei ole opetellut hälläväliä-tyyliä "vapaa-ajan" -kirjoitteluissa.

Sitä suuremmalla syyllä. Eipä tuossa mitään, ei aina pääse minne haluaa, mutta kerkiäthän tuota uudelleenkin hakea sinne, ja muuallekin tietty.

edit: Äh, telkkarin kanavat on ihan miten sattuu. Tietää vaan noista ylhäällä oikeella olevista logoista mikä kanava on menossa. Ja tietty tekstarilta kans...

Joo... Kyl ne työt ja kämppä ym varmaa sit järjestyy ku on aika...Nyt en haluu mitää niin paljo ku takas OIKEESEEN himaa...:/ Innostus lopahtanu joka prkl juttuu....Ei kiinnosta mikää.

Back
Ylös Bottom