Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Lähe ihmeessä, ettei pyllykuvasi ole perseestä. :whip:enkä osaa päättää lähtisinkö salille vai en.
Olen lahjaton auton ajaja. Takana neljäs ajotunti ja onnistuin vieläkin esimerkiksi sammuttamaan moottorin keskellä risteystä. En epäile ettenkö lopulta oppisi ajamaan, mutta työtä se varmasti vaatii.
Jep jep. Laskeskelin tuossa että sen verran on tullut töitä tänä vuonna paiskittua että pitänee keväällä kaivaa jostain n. 2300€ opintotukien palautukseen...
Toki tiesin kyllä että tämmöinen tilanne tulee vielä jos suostun tekemään kaikki tarjotut vuorot. Oma moka.
Juu, tiedossa on. Tänä keväänä suoritin jo kertaalleen ko. toimenpiteen. Maaliskuun loppuun mennessä muistaakseni piti olla tuet palautettuina ennen kuin alkavat niitä perimään.Nehän voi palauttaa omatoimisesti takaisin. Jos Kela perii niitä, niin ne tulee korotettuna.
Ja mikä vielä tärkeämpää: jos tuet palauttaa omatoimisesti niin ne saa uudestaan käyttöön. Jos kela ehtii noita periä niin ne on menetettyjä kuukausia vaikka makselisi ne takaisin. Aikamoinen porkkana pitää itse kirjaa omista tuloista ja nostetuista tuista.Nehän voi palauttaa omatoimisesti takaisin. Jos Kela perii niitä, niin ne tulee korotettuna.
Olen lahjaton auton ajaja. Takana neljäs ajotunti ja onnistuin vieläkin esimerkiksi sammuttamaan moottorin keskellä risteystä. En epäile ettenkö lopulta oppisi ajamaan, mutta työtä se varmasti vaatii.
mua vituttaa aivan kaikki mikä vaan voi!!! tuli tos kesällä himassa stadissa vähä töppäiltyy ja sit jouduin muuttaa faijalle asumaa, asuin siis mutsilla. nyt oon vielki tääl oon istunu koht 3 päivää omas huonees ei oo oikee hyvät välit ja en tosissaa oo tääl omast tahdostani!!! se on saletti et ku maaliskuus täytän 18 ni lähen täält vittu samantie!! en tunne ketää ei oo mitää tekemist ku istuu koneella salikortti meni vanhaks... pyydänkö uuden? hahhaa vittu unissaa, en todellakaa mee pyytää yhtää mitää.... joo et sellast... life kicks ass just biiit to hard
juu... enköhä nyt osaa sitä äikkää ja enkkuu iha tarpeeks hyvin.... sori nyt etten jaksanu mitää täydellistä tekstii heittää....:/