Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä ne pojat vauhkoaa? En sanonut, että se mikään este olis. Musta tuo oli vaan niin hauska juttu, kun olin just voivotellut bandiitin kohtaloa :rolleyes: Ja aiemmin olin ehkä vähän liian herkkis... onhan niitä allergioita tosiaan eri asteisia ja noin. Mun sisko on vaan niin pahasti allerginen, että tulee heti mieleen pahin mahdollinen tilanne.

Me samaistutaan heti niihin kavereihin. Kyllähän siitä hyvä olo tulee jos tietää ihan ohimennen näppistä näpyttämällä edistäneensä jonkun veljen naisonnea :D

Ei kai, ollaan vaan niin symppiksiä että halutaan teidän onnellisuutta. Tai sitten on vaan liikaa vapaa-aikaa :lol2:

PS. vannoin muuten joku 6 kk sitten etten ikinä kirjota mitään yhteenkään helvetin parisuhdetrediin :nolo:

Höpsis. Oma entinen ammatti oli eläinten parissa. Vieläkin löytyy yksi kotoa.

Mua vituttaa nyt liian matala verenpaine. Lisäksi vielä sokeriarvot heilahtelee. Sitä sitten välillä löytää itsensä sohvalta nukkumasta. Sitten menee yöunet. Sitten on taas rytmit ja muut sekaisin. Kauheita makeanhimoja välillä, välillä ei nälätä ollenkaan.

Tänään vitutti pitkästä aikaa oikein kunnolla kun olis ollut uusintakoe koulussa.
Luin pitkälle aamuyöhön ja myöhästyin ensimmäiseltä tunnilta...nooh kerkesinpä lukee vähän lisää vielä ja menin joskus yhen maissa seuraavalle tunnille. Koulussa saan sitten kuulla ettei minulla ole oikeutta osallistua uusintakokeeseen selvittämättömien poissaolojen takia...mulla loksahti leuka täysin auki että WTF?!
Mistä lähtien tämmöinen systeemi...emmä vaan tiennyt. :(
Juu no ei auta kun koko kurssi vetää uusiks nyt.:jahas:

Kurkku kipeenä ja muutenki vähän paska olo. Varmaan flunssaa pukkaa päälle. Toivottavasti ei tuu kuumetta et pääsee treenaamaan. Ruoka tosin ei oikeen maistu. Perseestä. :curs:

Koulussa saan sitten kuulla ettei minulla ole oikeutta osallistua uusintakokeeseen selvittämättömien poissaolojen takia...mulla loksahti leuka täysin auki että WTF?!
Paska systeemi :curs:

Nyt vituttaa kun eilen piti mennä bileisiin. Eipä vain tullut soittoa että ne järjestetään, kun oli hieman epävarmaa onko niitä ollenkaan. No käyn sitten istumaan koneelle ja kaveri mesessä kysyy mikset oo täällä? Ois tehny miel sanoo pari valittua sanaa :curs:

perkele!!
tilasin muutamat osat koneeseen ja ei tule tavara EI.
4:ttä vkoa jo odotellaan ja marraskuulle näyttää ainakin menevän.
odottavan aika on pitkä , vittu että tulee hulluksi.
mua etoo kun ilmottavat että tällänen ja tällänen on myynnissä ja kun tiedustelee. no tulee joskus 2 vkon päästä.
saatana.

Pitäis saada essee tehtyä, että pääsis kotiin viikonlopuksi, mutta tuskin tässä ehtii :itku: Äitiä ikävä :itku:

Ärsyttää kun luentosaleissa kaikki pöhöttimet puhaltaa tappavan kylmää ilmaa. Tärisin kolme tuntia just ihan holtittomasti. Hyvä että penkissä pysyi. Ihan sairasta tuommonen! (Nälällä ja kolmen tunnin yöunilla voi olla kyllä jotain tekemistä tuon palelun kanssa, mutta SILTI!) Palelu on yks pahimpia asioita elämässä. Mä olen ihan varma, että helvetissä on kylmä.

Vituttaa..

Oon kaupassa ja yrittää spotata parasta jonoa ja sitten lopulta löytää lyhyen jonon. Mut sitten huomaankin että edessäni on romani ja joku visa-porvari (x4 aika). Sit katselee viereistä jonoa mikä menee nopeasti ja kaduttaa miksi ei menny siihen.

Lisäksi vituttaa kaikki materalistit ja rahan perässä juoksevat. Kaikki porvarit vaan jonoon ja rahat köyhille. ;o

Voi vittu, kone kyrvähti. Onneksi ei kuitenkaan menny kovalevy. Emppa vissiin kärähti. On se hienoa, mullahan tosiaan on varaa ostella uutta osaa. :curs:

tänään salilla eräs 9 luokkalainen ruipelo tuli tekemään prässiä.
pienetkin painot painoivat jo aika kovasti, mutta levyjä tuli koko ajan enemmän.
lopulta siinä oli joku ehkä 320kiloa.
poika rupesi vääntämään 10 cm nytkytystä, kunnes laski vahingossa "liian" alas ja jäi prässin väliin..hehee:evil: paha sai palkkansa:D ................

no , pois se sieltä pääsi ja valitteli että voimat eivät loppuneet, se oli polven vika:david: . ja soitti joka sarjan välissä jollekkin, ja sanoi olevansa salilla tekemässä vähän prässiä..
sitten rupesi vääntämääm penkkiä 50llä tiukkaa sarjaa. loppu.
oli hauskaa:)

Miks jotenki jo ohjelmasta pystyy jo sanomaan onko henkilö käyny pitkäänki salilla :D

Mutta meijän salilla käy / on käyny koko sen ajan mitä itekki (noin 6v), kolmen noin 40v tyypin porukka .. Kaverit vääntää aina vuodesta toiseen samoilla painoilla ja toistoilla samoja sarjoja :( Miks ihmeessä näin toimitaan? Jos salilla halutaan vietää se 6h / viikko niin miks sitä ei käytetä järkevästi sitä aikaa? Jos joku perustelee ettei aika riitä, hän valehtelee :)

viikko sit ku tein penkkiä, nii siihen n. metrin päähän tuli tekee pylly liikkeitä niin hotti fitness typykkä:kuola:. No kaveri huus sit toisesta päästä salii: et keskity nyt perkele siihen nostamiseen. :lol2:

Mulle kävi samalla tavalla! Paitsi että huutelun sijasta huomasin sen typykän poikakaverin joka katteli minua naama norsunvitulla :D

Vituttaa, vituttaa ja vituttaa! Menisköhän tämä parisuhdeosastolle...nooh, kuitenkin...Tyhmänä kysyin aiemmin apua teiltä kanssaihmisiltä kisojen jälkeisestä masennuksesta, joka loppupelissä paljastui pettämiseksi. Miten voi elämä potkia niin kovasti päähän!!! Kuukausi mennyt, eikä tuska hellitä! Missähän vielä on miehiä joihin voi luottaa??Mitä ihmettä täytyy tehdä, että mies pysyisi kotona??

Tänään oli Lightilla todellista komediaa. Jacen kanssa treenattiin ja se oli vähentämässä kyykkytangosta painoja reilummin. Joku kaiffari vissiin luuli että on lopettamassa ja tuli repiin levyjä tangosta pois ja änkes siihen ite. Katottiin siinä suu auki molemmat, johon Jace vaan totes että jaa, enpä mä sitten oiskaan enempää tehny. No sama sankari latas aina vaan lisää ja lisää rautaa ja teki jotain 1/4 kyykkyä ja vielä suht tiukat farkut jalassa.

Jos luet tätä ja tunnistat itsesi, niin ei näin! ;)

Miks jotenki jo ohjelmasta pystyy jo sanomaan onko henkilö käyny pitkäänki salilla :D

Mutta meijän salilla käy / on käyny koko sen ajan mitä itekki (noin 6v), kolmen noin 40v tyypin porukka .. Kaverit vääntää aina vuodesta toiseen samoilla painoilla ja toistoilla samoja sarjoja :( Miks ihmeessä näin toimitaan? Jos salilla halutaan vietää se 6h / viikko niin miks sitä ei käytetä järkevästi sitä aikaa? Jos joku perustelee ettei aika riitä, hän valehtelee :)

Monilla ton ikäsillä ei enää ole kauheasti tavoitteita painojen/massan suhteen vaan treenaavat vain pysyäkseen nykyisessä kunnossa tai nähdäkseen kavereitaan. Tosin en tiedä onko noiden tyyppien kohdalla kyse siitä

Ei kannata ehkä ottaa sitä kaikista menevintä lipeväkielistä naistenmiestä... Joku kiltti mussukka on kaikista paras ja luotettavin vaihtoehto, mutta jos kaipaa jännitystä, niin ehkä ei... Mut pakkiksella on paljon mukavia miehiä vapaana, kunhan olet tuosta toipunut, niin vieraile tuolla pakkiksen treffipalstalla :) Tsemppiä elämään, kyllä se aurinko vielä paistaa!

meikä se taas vaan valvoo täällä..:( Mä kyllä tiedän et mä oon väsyny ja pitäis mennä nukkumaan, mut ihan turhaan sinne sänkyyn menee vaan pyörimään ja rullaamaan lakanoita ryttyyn..Rasittavaa, tietää jo nyt et huominen ei tule olemaan mukava päivä kun ei kerkee nukkua tarpeeks..

Back
Ylös Bottom