RRKalle
Team Hymykuoppa
Mitä ne pojat vauhkoaa? En sanonut, että se mikään este olis. Musta tuo oli vaan niin hauska juttu, kun olin just voivotellut bandiitin kohtaloaJa aiemmin olin ehkä vähän liian herkkis... onhan niitä allergioita tosiaan eri asteisia ja noin. Mun sisko on vaan niin pahasti allerginen, että tulee heti mieleen pahin mahdollinen tilanne.
Me samaistutaan heti niihin kavereihin. Kyllähän siitä hyvä olo tulee jos tietää ihan ohimennen näppistä näpyttämällä edistäneensä jonkun veljen naisonnea :D
Ei kai, ollaan vaan niin symppiksiä että halutaan teidän onnellisuutta. Tai sitten on vaan liikaa vapaa-aikaa :lol2:
PS. vannoin muuten joku 6 kk sitten etten ikinä kirjota mitään yhteenkään helvetin parisuhdetrediin

Ja aiemmin olin ehkä vähän liian herkkis... onhan niitä allergioita tosiaan eri asteisia ja noin. Mun sisko on vaan niin pahasti allerginen, että tulee heti mieleen pahin mahdollinen tilanne.
. ja soitti joka sarjan välissä jollekkin, ja sanoi olevansa salilla tekemässä vähän prässiä..
. No kaveri huus sit toisesta päästä salii: et keskity nyt perkele siihen nostamiseen. :lol2: