Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei täs oikee tiedä mitä tekis. Mieli on niin maassa :(

Itselläni meni kanssa parisuhde poikki vajaa pari kk takaperin.. Otin ensimäisen viikon lomaa, sillä ei työnteosta ainakaan olisi tullut siinä mielentilassa yhtään mitään.. Kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu! Tsemppia, koita jaksaa!

Vituttaa ihmisten ylimielisyys, ollaan niin paljon parempia, tiedetään kaikki paremmin, ollaan muiden yläpuolella ja voidaan hyvin arvostella muita. Joopajoo, peiliinkin voisi katsoa ja tulla alas sieltä pilvilinnoistaan välillä, tänne maan matosten sekaan tutkimaan miltä asiat oikeasti näyttävät kun isi ja äiti eivät maksa kaikkea, eikä ole isin firmaa jossa olla "töissä" :rolleyes:

Jes, jatkossa en kyllä hehkuta yhtään kenellekään ikinä kuinka pitkään olen terveenä ollut yhtäjaksoisesti. Eiköhän se saatana samantien pamauttanut kuumeen, keuhkoja repivän yskän ja tukkoisen nenän. Just näin. :curs:

Täysin samat kuviot. Pari viikkoa sit hehkutin tuota, ja nyt oon ollu lauantaista asti flunssan kourissa. Jospa sitä huomenna jo pystyis kouluun.

Miten jotkut voi olla niin jumissa tietokoneiden kanssa? Eilen yritin selittää broidille puhelimessa miten se saa siirrettyä kuvia CD:lle. XP:llä pitäisi onnistua pelkästään siirtämällä ne CD-RW-asemalle.

Siirrä ne kaikki kuvat samaan hakemistoon. Miten?:jahas:

Sitten selitin miten se käy.

Siinä vaiheessa kun broidi kysyi, että miten hän pääsee edelliseen hakemistoon, niin minulta loppui huumorintaju.

Huomaa miten äänenvoimakkuus nousee kun itsekseen ajattelee, että eikö toi vittu osaa mitään.

E: Äijällä ollut kuitenkin läppäri varmaan vuoden, eikä Wintoosa pitäisi olla niin vaikea käyttää.

Kela päätti spontaanisti keksiä, että minulle ei sitten enää opintotuen asumislisää maksellakaan. Ihan mukava silleen, tuosta kun jo ehti tänään vuokran maksamaan niin jäikin melkein 40 euron edestä varoja sitten loppukuulle - eikä kelan sivujen mukaan ole lisiä tulossa ensi kuullekaan. Mitään selitystähän missään ei tietenkään tälle ole.

Puhelinnumeroon en voi soittaa (kun on 020), sähköinen asiointi sanoo vain Error 500: HTTP Web Server: Corrupt Data Exception. Matkaa lähimpään kelan toimistoon on 10 000 kilometriä.

Voi elämän kevät. Joku viisas on joskus sanonut, että ihminen elää elämänsä onnellisena, jos ei joudu koskaan vierailemaan virastoissa.

Toi viimeinen lause pitänee paikkansa :D Sä opiskelet ilmeisesti ulkomailla, ethän ole unohtanut lähettää kuittia maksetusta vuokrasta Kelalle? Se voisi selittää tuon maksun lopettamisen. Tai näin ainakin minua varoittelivat. Jos olet Suomessa yliopistossa kirjoilla, niin niillähän on omat opintotukitoimistot, joihin on olemassa sähköpostiosoitteet jotenkin muotoa opintotuki@yliopistonnimi.fi. Eikös Kelan toimistoillakin ole sähköpostiosoitteet, sinne vaan mailia.

Sä opiskelet ilmeisesti ulkomailla, ethän ole unohtanut lähettää kuittia maksetusta vuokrasta Kelalle? Se voisi selittää tuon maksun lopettamisen. Tai näin ainakin minua varoittelivat.

Hm jaa, en kyllä ole mitään moisia lähettänyt, mutta eivätpä ole nuo naapuritkaan, joille asumislisä tippui ihan kiltisti. Tilanne on meillä kaikilla kolmella about identtinen, lähtökoulu tosin on eri (evtek<>stadia), mutta sillä nyt ei pitäisi olla merkitystä.

Lisäksi sitten voisi repiä sitä huumoria, että mikähän hiton kuitti.. ;)

No, eiköhän tämä selviä, sähköpostia laitoin tietysti heti kuin mahdollista. Siitä varmaan tulee jotain ongelmaa, koska en ollut autentikoitunut pankkiavaimilla, jo mainitusta syystä.
Lähinnä vaan vituttaa huolella, kun olin kuvitellut iskeväni perjantaina hammaslääkäriin (sattui halkeamaan (kyllä, kahtia) hammas tuossa taannoin), mutta sitä on helppo mennä sinne kun varallisuutta on vähän liiaksikin nyt sitten.

Ja ei, ei satu, sillä kun oli juurihoidettu hammas niin ei siinä mitään hengissä olevaa hermoa enää ole.

Miten jotkut voi olla niin jumissa tietokoneiden kanssa?

:D

Mulle ne ainakin on helvetin vehkeitä, joita käyttää töissä just sen minkä pakko on, ja sen jälkeen ei vois vähempää kiinnostaa. Ja kyllä usein jonkun saa ne hommat hoitamaan pullakahvin (;) ) hinnalla, joten miksi vaivautua näppäimistöä takomaan vapaa-ajalla ja jotain tuollaisia opettelemaan:hyper:

vittuttaa täys kaheli siskoni :wall:
olin jättänyt siksi ajaksi koneen auki et pystyn lataamaan eilisen pako jakson joka jäi kyseisen pallonaaman takia kattomatta kun oli sössinyt nauhotuksen. Niin eiköhän tää ollut sammuttanut koneen heti kun olin lähtenyt. :wall: nyt saa sitten koko vitun illan warettaa

:D

Mulle ne ainakin on helvetin vehkeitä, joita käyttää töissä just sen minkä pakko on, ja sen jälkeen ei vois vähempää kiinnostaa. Ja kyllä usein jonkun saa ne hommat hoitamaan pullakahvin (;) ) hinnalla, joten miksi vaivautua näppäimistöä takomaan vapaa-ajalla ja jotain tuollaisia opettelemaan:hyper:

Niin se broidikin sanoi, että riittää kun tietää mistä IE-käynnistyy.

Vain se huono puoli, että jos siinä avunannossa tukeutuu täysin toiseen, niin välillä tuntuu, että ne asiat menevät täysin yhdestä korvasta toiseen. Seuraavalla kerralla saa selvittää saman asian uudestaan.

Nettiongelmien suhteen jo konsultoin ongelman selvittelyn palveluntarjoajan helpdeskiin:D .

Helppoa se olisi vieressä tehdä, mutta puhelimessa aivan mahdotonta, vielä kun on englanti ruosteessa niin saa tavata sanoja kirjain kerrallaan, yms.

Kyl viel perkule saan sen oppimaan mitä tarttee:D .

Toisinaan teen väärin itseäni tai toisia kohtaan. Tässä tapauksessa molempia, enkä noudata neuvoani, vaikka se on viisas (tämän takia viime kädessä suurinta vääryyttä teen itseäni kohtaan). Ehkä lähiaikoina jaksan noudattaa, mutta siihen pitää kerätä voimia. Kun ei ole helppoa sekään. :(

Toisinaan teen väärin itseäni tai toisia kohtaan. Tässä tapauksessa molempia, enkä noudata neuvoani, vaikka se on viisas (tämän takia viime kädessä suurinta vääryyttä teen itseäni kohtaan). Ehkä lähiaikoina jaksan noudattaa, mutta siihen pitää kerätä voimia. Kun ei ole helppoa sekään. :(
Johtaja ei valita. Koskaan.
1151506485edKosk.jpg

P.S. Teetä ja sympatiaa.

Itseä kohtaan on helpointa tehdä vääryyttä. Ja joskus siitä suorastaan nauttii:evil: Kyseessä lienee rankaiseminen. Itseään rankaisee jostakin, ja siksi tekee vääryyttä.

Lopeta ja hemmottele itseäsi. Ota päivä vapaata ja vie oma rakas Tuplis vaikka hierontaan, syötä sille jotain hyvää, katso telkusta Onnenpäiviä ja laita ajoissa tutimaan.

Ja lupaa olla itsellesi kiltimpi jatkossa. Ei kaikki maailman ongelmat sinun vikasi ole.

Itseä kohtaan on helpointa tehdä vääryyttä. Ja joskus siitä suorastaan nauttii:evil: Kyseessä lienee rankaiseminen. Itseään rankaisee jostakin, ja siksi tekee vääryyttä.

Suomalainen mies ei luovuta. Mies menee vaikka läpi harmaan kiven kuten seitsemässä veljeksessä. Ei koska se olisi kivaa, ei koska se olisi oikein vaan, koska mies pystyy siihen ja sen kestää.

Toisaalta, itsensä rankaiseminen saattaa (aiheesta riippuen) joskus olla pidemmällä aikavälillä palkitsevaa .

Terv. pyöreäpäinen amerikkalaispoika, joka luopui maapähkinävoista :)

Back
Ylös Bottom