tubbi
Banned
Aseellinen pahoinpitely?Huh-huh. Mitähän seuraavaksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aseellinen pahoinpitely?Huh-huh. Mitähän seuraavaksi?
.........
Tyttö kävelee pää edellä avointa ovea päin.
[/nusnus][nusnus] Meilläpäin avoimista ovista kuljetaan ilman kolhuja[/nusnus]
Komedia olis tehostunut entisestään, jos kyseinen kaveri olisi kompastunut?
Kyllä se oli salikomediaa parhaimmillaan kun kaveri kerran kyykkäs ns. kädet taskussa,otti pelkällä niskalla tangon telineistä ja pari taka-askelta ja kyykkyyn...tangossa rautaa 200kg ja pohjissa vielä pysäytyksellä..
Meikän kaveri teki penkkiä kerran kädet taskussa. Painoa tais olla just se 200kg ja teki vielä pysäytyksellä.
Muistakaa ensi vaaleissakin, että SDP on aina pienen ihmisen puolella. :DVitun fiksut ministerit, kuten Haatainen, Heinäluoma, Huovinen jne.
hyvät ihmiset tätä kutsutaan runkkupenkiksi.Siis kädet runkkaa taskussa ja muu body penkkaa:D

Vitun fiksut ministerit, kuten Haatainen, Heinäluoma, Huovinen jne.
http://www.ylioppilaslehti.fi/2006/09/08/maailmassa-on-virhe-miksi-opintotuki-ei-nouse/
Opintotuen enimmäismäärä opintolainoineen on nyt 760 euroa kuukaudessa. Se riittää vuokran jälkeen juuri ja juuri ruokaan. Mitä terveisiä lähettäisitte opiskelijoille?
Sen terveisen, että opintotuki, mukaan lukien laina, käytettäisiin hyväksi. Sillä syntyy mahdollisuus täyspäiväiseen opiskeluun.
Sillä 760 eurolla?
Siinä ei tainnut olla asumislisä mukana?
Kyllä oli. Asumislisä, opintoraha ja opintolainan maksimiosuus.
Ja maksimissaan kaikki?
Kyllä.
Joo. No tässä täytyy tehdä vertailu muiden ryhmien minimietuuksien tasoon Suomessa ja opintotukeen kansainvälisesti, että mikä on opintotukijärjestelmien taso muissa maissa.
Sitten vaalikeskustelussa tuen jatkoparannukset varmasti nousevat puheeksi. Isompien ratkaisujen osalta se menee kyllä ensi vaalikauteen.
Meikän kaveri teki penkkiä kerran kädet taskussa. Painoa tais olla just se 200kg ja teki vielä pysäytyksellä.

no on se kyykkääminen mahdollista tuolla tyylillä mitä 90micetoo sanoi. netistä löytyi klippikin yhteen väliin missä eräs suomalainen kyseisen suorituksen tekee tolla raudalla.

Mua taas vituttaa narisevat opiskelijat, kaikki pitäisi antaa ilmaiseksi. Itse olen opiskellut tutkintoni maassa, missä koulusta pitää maksaa joka vuosi. Eikä siellä ollut mitään opintotukijärjestelmiä vaan opiskelijat kävivät töissä. Tienaamillaan rahoilla he maksoivat opintonsa ja muut kulunsa.
Suomessa nykypäivän pullamössö-vellipersesukupolvi narisee kun SDP:n setä ei anna rahaa ilmaiseksi lisää...
ps. Itse äänestän tietenkin porvareita joka vaaleissa![]()
Vitut*** ihailija, joka on päättänyt saada minut keinolla millä hyvänsä.
Viestiä pukkaa senverran paljon et mua ihan hirvittää.
Tänään salilta tullessani oli ruusupuska ripustettu postiluukkuuni.
Viime viikolla posti toi paketin, joka sisälsi pehmolelun ja suklaata (olen allerginen suklaalle :lol2: ).
Huh-huh. Mitähän seuraavaksi?