Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lähin aamulla mökille päiväks rentoutumaan ja hieman haukkaamaan happea arjen rasituksista. No täytyy todeta, että tollanen rentoutuminen on ihan perseestä,:curs: kun kaikki mikä voi mennä pieleen, niin se todellakin menee!! Ihme, että yleensä pääsin takasin himaan, enkä jääny johonkin keskelle mettää karhujen raadeltavaks..:curs: :curs:

Kyllä se oli salikomediaa parhaimmillaan kun kaveri kerran kyykkäs ns. kädet taskussa,otti pelkällä niskalla tangon telineistä ja pari taka-askelta ja kyykkyyn...tangossa rautaa 200kg ja pohjissa vielä pysäytyksellä..

Kyllä se oli salikomediaa parhaimmillaan kun kaveri kerran kyykkäs ns. kädet taskussa,otti pelkällä niskalla tangon telineistä ja pari taka-askelta ja kyykkyyn...tangossa rautaa 200kg ja pohjissa vielä pysäytyksellä..

Meikän kaveri teki penkkiä kerran kädet taskussa. Painoa tais olla just se 200kg ja teki vielä pysäytyksellä.

Meikän kaveri teki penkkiä kerran kädet taskussa. Painoa tais olla just se 200kg ja teki vielä pysäytyksellä.

hyvät ihmiset tätä kutsutaan runkkupenkiksi.Siis kädet runkkaa taskussa ja muu body penkkaa:D

Vitun fiksut ministerit, kuten Haatainen, Heinäluoma, Huovinen jne.
http://www.ylioppilaslehti.fi/2006/09/08/maailmassa-on-virhe-miksi-opintotuki-ei-nouse/

LOL! Hyvät vastaukset Heinäluomalta:

Opintotuen enimmäismäärä opintolainoineen on nyt 760 euroa kuukaudessa. Se riittää vuokran jälkeen juuri ja juuri ruokaan. Mitä terveisiä lähettäisitte opiskelijoille?

Sen terveisen, että opintotuki, mukaan lukien laina, käytettäisiin hyväksi. Sillä syntyy mahdollisuus täyspäiväiseen opiskeluun.

Sillä 760 eurolla?

Siinä ei tainnut olla asumislisä mukana?

Kyllä oli. Asumislisä, opintoraha ja opintolainan maksimiosuus.

Ja maksimissaan kaikki?

Kyllä.

Joo. No tässä täytyy tehdä vertailu muiden ryhmien minimietuuksien tasoon Suomessa ja opintotukeen kansainvälisesti, että mikä on opintotukijärjestelmien taso muissa maissa.
Sitten vaalikeskustelussa tuen jatkoparannukset varmasti nousevat puheeksi. Isompien ratkaisujen osalta se menee kyllä ensi vaalikauteen.

Aika uskomattomalta tuntuu että valtionvarainministeriä ei sen vertaa kiinnosta opiskelijoiden arki että viitsisi edes ottaa selvää paljonko opintotuet ovat.

no on se kyykkääminen mahdollista tuolla tyylillä mitä 90micetoo sanoi. netistä löytyi klippikin yhteen väliin missä eräs suomalainen kyseisen suorituksen tekee tolla raudalla.

Mua taas vituttaa narisevat opiskelijat, kaikki pitäisi antaa ilmaiseksi. Itse olen opiskellut tutkintoni maassa, missä koulusta pitää maksaa joka vuosi. Eikä siellä ollut mitään opintotukijärjestelmiä vaan opiskelijat kävivät töissä. Tienaamillaan rahoilla he maksoivat opintonsa ja muut kulunsa.

Suomessa nykypäivän pullamössö-vellipersesukupolvi narisee kun SDP:n setä ei anna rahaa ilmaiseksi lisää...

ps. Itse äänestän tietenkin porvareita joka vaaleissa :hyper:

no on se kyykkääminen mahdollista tuolla tyylillä mitä 90micetoo sanoi. netistä löytyi klippikin yhteen väliin missä eräs suomalainen kyseisen suorituksen tekee tolla raudalla.

jepa. Itekki oon 100 kg kyykänny ilman käsiä. Muistaakseni vielä 50 kg ilman käsiä yhdellä jalalla, se ei kyllä ollu kovin syvältä otettu :)

Mua taas vituttaa narisevat opiskelijat, kaikki pitäisi antaa ilmaiseksi. Itse olen opiskellut tutkintoni maassa, missä koulusta pitää maksaa joka vuosi. Eikä siellä ollut mitään opintotukijärjestelmiä vaan opiskelijat kävivät töissä. Tienaamillaan rahoilla he maksoivat opintonsa ja muut kulunsa.

Suomessa nykypäivän pullamössö-vellipersesukupolvi narisee kun SDP:n setä ei anna rahaa ilmaiseksi lisää...

ps. Itse äänestän tietenkin porvareita joka vaaleissa :hyper:

Jaha. Tuolla logiikalla voitaisiin jäädyttää myös eläkkeet ja muut tuet sekä palkat samalle tasolle sillä perusteella että "olkaa onnellisia että saatte edes jotain, joissain paikoissa ei saa mitään ja ihmisiä kuolee nälkään". Ei nyt tässä(kin) threadissa ruveta vääntämään tuosta samasta aiheesta taas...

Vitut*** ihailija, joka on päättänyt saada minut keinolla millä hyvänsä.
Viestiä pukkaa senverran paljon et mua ihan hirvittää.
Tänään salilta tullessani oli ruusupuska ripustettu postiluukkuuni.
Viime viikolla posti toi paketin, joka sisälsi pehmolelun ja suklaata (olen allerginen suklaalle :lol2: ).
Huh-huh. Mitähän seuraavaksi?

Et kai sä ole mennyt... No empä sanokkaan. :D Ettet vain kuitenkin hieman nauttisi tilanteesta? Jos et nauti, niin sano se hänelle suoraan. Miespolo kärsii siellä jossain rakkauden palo rinnassaan, kyyneleet vain vierivät karvaista poskea pitkin...

Back
Ylös Bottom