Mua vituttaa suomalaiset leffat. Markus Selin yms. keijot itkee, kun heidän leffoja waretetaan. Onko oikeesti mikään ihme, kun tehdään todellakin PASKOJA leffoja. Paha Maa-elokuvaa kehuttiin parhaaksi kotimaiseksi moneen vuoteen. Ite en tuossa leffassa näe yhtään mitään. Ehkä se elokuvan paras anti oli Pääkkösen vuorosanoissa, jotka kieltämättä välillä meni yli. Liian syvällistä tekstiä näin nuorelle? Matti elokuvassa Jasper oli kyllä meikattu Nykäsen näköseksi, mutta suurimassa osassa kohtauksia vaikutti ihan itseltään. Jasper on Jasper, aina samat ilmeet, huuto kuulostaa kaikissa elokuvissa samalta, ei Jasper osaa muita kun oman henk. kohtaisen roolinsa. Tuntematon Sotilas on varmaan paras kotimainen, eikä -55 jälkeen oo tehty montaakaan hyvää leffaa tässä maassa. Tai en ainakaan oo nähnyt niitä. Tyttö Sinä Olet Tähti on ihan kohtalaisen hyvä, se ei noudattanu tyypillistä suomalaisen elokuvan kaavaa. Speden elokuvat on ihan hyviä & Speden tuotanto muutenkin. Tosin ne on melko vanhoja, kritisoinki uusia elokuvia. (Matti, Paha Maa, Vares, Levottomat, Kuutamolla, Keisarikunta, Nousukausi, Helmiä & Sikoja, Hymypoika... jne En itse sais aikaseks parempia elokuvia, varsinkaan niillä budjeteilla, mutta imo vois olla tekemättä tai ei ainakaan odottais, ettei niitä vareteta. Btw, uusin kummelikin on melko huono. Hyviä näyttelijöitä edelleen ne kaks tuttua naamaa, mutta Jackpotista puuttu vaan se kummeli-meininki. Oon onnellinen, että rankasti varetin laittomasti sen. Kuten ite Selinkin sanoi:budjetti lasketaan leffateattereiden tulojen mukaan. Kiitos&Anteeksi. :itku:
Pikkuarskalle voimia, ei oo varmasti helppoa.