Koira kuoli tänään. 10 ja ½ vuotta sai seurasta nauttia. Paha mieli mutta olin kyllä asiaan varautunut koska oli jo vanha neiti. Muuten menee hyvin mutta heti jos ajattelee enemmän niin alkaa itkua pukkaamaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koira kuoli tänään. 10 ja ½ vuotta sai seurasta nauttia. Paha mieli mutta olin kyllä asiaan varautunut koska oli jo vanha neiti. Muuten menee hyvin mutta heti jos ajattelee enemmän niin alkaa itkua pukkaamaan...
Jätin tyttöystäväni jonkinlaisessa helvetin mielenhäiriössä puhelimitse. Kusipäistä, tiedän kyllä. Normaalisti sellaista ei voisi edes harkita, mutta jotenkin niin pääsi käymään. Häpeä ja katumus on suunnatonta, vaikkakin suhde oli tuhoontuomittu kuitenkin ja eroaminen väistämätöntä.
Vitutusta lisää se, että poden syyllisyyttä siitä, että exäni on nyt baarissa, ja antoi ymmärtää, että lähtee ensimmäisen mukaan joka munaa tarjoaa. Arvoisa Pakkiksen parisuhdetuomaristo, onko tämä minun vikani? Pitääkö minun potea tästä syyllisyyttä?

Naura räkäsesti päälle.Arvoisa Pakkiksen parisuhdetuomaristo, onko tämä minun vikani? Pitääkö minun potea tästä syyllisyyttä?
Tällä siis meinaan, että on absurdia olettaa, että henkilö olisi vastuussa jonkun toisen vapaasta tahdosta tekemästä toiminnasta. Se yrittää vaan satuttaa sua, kun se on itse niin paskana kun sä jätit sen. No big deal tai jotain.Naura räkäsesti päälle.
Mulla on sama sama juttu,paitsi syväkyykkysarjoja pystyn tekemään noin 40kg isommilla raudoilla kuin 90 asteen kyykkyjä.Kevyempäähän se syväkyykkääminen on.Se kun joutuu vastustamaan sitä liikettä ja pysäyttämään ne romut 90 asteen kulmaan on juuri raskain osa kyykyssä.Syväkyykyssä taas laskeutuu vaan niin alas kuin menee ja sit nostaa painot ylös.Sitä raskainta osuutta eli liikkeen pysäyttämistä ei tarvitse juurikaan tehdä,koska tarpeeksi alhaalla se pysähtyy itsestään.Ja jos haluaa cheatata niin voi vielä pompauttaa ne painot sieltä alhaalta.Sama juttu se on maastavedossa.Jokainen on varmaan huomannut miten paljon raskaampaa on vetää sarjoja joissa pysäyttää tangon muutaman sentin ennen lattiaa kuin päästäisi sen maahan asti.
juuri näin :thumbs:Vituttaa olla niin saamaton paska. Baarissa tyttö kattelee mut en uskalla mennä jutskaa. Koskaan. Aina vitun sama juttu. Whinetin kamulle ni sano takas että jos hän tällä naamalla niin kyllä sinäkin tolla. Minkäs vittu teet kun itseluottamus on pakkasen puolella. Ei ikinä ketää juttukaveria. Vituttaa olla aina vitun yksin. Onneks punttitreeni meni tänään todella hyvin.