Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Koira kuoli tänään. 10 ja ½ vuotta sai seurasta nauttia. Paha mieli mutta olin kyllä asiaan varautunut koska oli jo vanha neiti. Muuten menee hyvin mutta heti jos ajattelee enemmän niin alkaa itkua pukkaamaan...

Vitun viisaudenhammas alkaa vaivaamaan. Viime hammaslääkärikäynnillä ilmotettiin, että viisaudenhampaan poisto on sitten edessä. Ongelmana on se, että tämä perkeleen hammas on alkanut työntyä ikenen läpi ja on poikittain.Se muuten koskee. Eli siis sen poistamisesta tulee ihan saatanan pitkä, kivulias ja kallis operaatio. :wall: Helvetin helvetti! Ja sitten, kun tämän kylän hammaslääkäri on vielä sellainen karvainen ja kovakourainen keski-ikänen mies, niin siinäpä se! En kyllä mene ollenkaan sinne, isken vain buranaa naamariin.

Jätin tyttöystäväni jonkinlaisessa helvetin mielenhäiriössä puhelimitse. Kusipäistä, tiedän kyllä. Normaalisti sellaista ei voisi edes harkita, mutta jotenkin niin pääsi käymään. Häpeä ja katumus on suunnatonta, vaikkakin suhde oli tuhoontuomittu kuitenkin ja eroaminen väistämätöntä.

Vitutusta lisää se, että poden syyllisyyttä siitä, että exäni on nyt baarissa, ja antoi ymmärtää, että lähtee ensimmäisen mukaan joka munaa tarjoaa. Arvoisa Pakkiksen parisuhdetuomaristo, onko tämä minun vikani? Pitääkö minun potea tästä syyllisyyttä?

Voi vitun vittu! Aamulla 6:ksi töihin eikä unta tule kirveelläkään... siistiä. Muutenkin vituttaa jostain syystä niin maan perkeleesti just nyt. Suureksi osaksi tän unettomuuden takia. Eukko meni tohon naapurustoon kaverin tykö juomaan seuraksi kun kuulemma oli kaverilla jotain ongelmia. Tunnin se meinasi siellä olla. Vittu nyt on mennyt yli kaksi tuntia eikä mua muuten vituttaisi, mutta kun nyt en ainakaan saa unta kun tiedän, että ovi rasahtaa jossain vaiheessa kuitenkin. Vittujen kevät

Jätin tyttöystäväni jonkinlaisessa helvetin mielenhäiriössä puhelimitse. Kusipäistä, tiedän kyllä. Normaalisti sellaista ei voisi edes harkita, mutta jotenkin niin pääsi käymään. Häpeä ja katumus on suunnatonta, vaikkakin suhde oli tuhoontuomittu kuitenkin ja eroaminen väistämätöntä.

Vitutusta lisää se, että poden syyllisyyttä siitä, että exäni on nyt baarissa, ja antoi ymmärtää, että lähtee ensimmäisen mukaan joka munaa tarjoaa. Arvoisa Pakkiksen parisuhdetuomaristo, onko tämä minun vikani? Pitääkö minun potea tästä syyllisyyttä?

Minkäs sä sille voit mitä se tekee enään , mut eiköhän se perimmäinen tarkotus tuossa olekin just saada sut tuntemaan syyllisyyttä! Ei se ainakaan sun VIKA ole jos se munan perään sieltä lähtee .. itehän se asioistaan päättää , mut kertoohan sekin jo jotain jos niin kuitenkin tekee .. !

Jos "tuhoontuomittu" ja "ero väistämätön" on niitä avainsanoja tuossa niin jatkahan elämää sen kummemmin potematta mitään syyllisyyttä tai häpeää :thumbs:

Kohti uusia kissoja .. kesäkissoja on vielä paljon vapaana :kuola:

Naura räkäsesti päälle.
Tällä siis meinaan, että on absurdia olettaa, että henkilö olisi vastuussa jonkun toisen vapaasta tahdosta tekemästä toiminnasta. Se yrittää vaan satuttaa sua, kun se on itse niin paskana kun sä jätit sen. No big deal tai jotain.

Mutta sit siihen vitutukseen. Tää lukaali oli eilen siisti. Nyt täällä on noinabout 200 pulloa (arvio ei itse asiassa välttämättä kovin paljon heitä totuudesta) ympäri kämppää, suurimmassa osassa lukaalia tahmee lattia tiesmistä syystä ja hirvee satsi känniunta nukkuvaa porukkaa. No, ei täs mitään, ennakoitua tämä tuli, joten ihan ookoo sillai. Mut helvetti, tällasta tarvi uusiks kyllä ottaa ihan just.

Quaken soundtracki kuulostaa tällä hetkellä vitun hyvältä.

nimenomaan!!!
se ei kyllä sen muija oloa helpota hetkekskää jos nyt heräilee jonku randomin vierestä!tommonen onvaan vitun lapsellista, älä sinä huolta kanna "isosta" ihmisestä.

Koira kuoli tänään. 10 ja ½ vuotta sai seurasta nauttia. Paha mieli mutta olin kyllä asiaan varautunut koska oli jo vanha neiti. Muuten menee hyvin mutta heti jos ajattelee enemmän niin alkaa itkua pukkaamaan...

Jaksamisia!!! :(

Oma koiruli on vanha jo (11), mutta niin täynnä virtaa ettei ikipäivänä uskoisi ikää. Se vaeltelee vaikka missä päivät pitkät, ui niin paljon ettei kukaan muu jaksa uida noin usein... Aina iloinen! on se sitten kiva seura. :haart:

Piti tulla tänne kertomaan yhdestä näystä joka jäi muistiin. Pari päivää sitten pysähdyimme autojanan taakse odottelemaan että juna puksuttaisi tien yli, jonka jälkeen jatkaisimme matkaa muiden edessämme odottelevien autojen tapaan. Tienvarressa oli mies ja koira. Mies odotteli vuoroa puhelinkoppiin, koiralla oli kuuma, ja koira näki tiellä pysähtyneitä autoja ja ajatteli mennä lähimmän auton alle varjoon vilvoittelemaan. Pää vain näkyi sieltä auton alta, loppukroppa oli auton alla varjossa.
Juna tuli ja meni, autoja rupesi liikkumaan eteenpäin... koira vaan makoili siellä auton alla varjossa, sen omistaja ei huomannut mitään. Auto, jonka alla koira oli, ei tietenkään tiennyt että sen alla on koira, ja jos auto liikkuu eteenpäin, se murskaa koiran selkärangan ja se söpö rotikka kuolee siihen paikkaan.
Alkaa mieletön tööttääminen ja ikkunoista huuto ettei se auto lähde liikkeelle ja se perkeleen omistaja vetäisi koiransa pois sieltä auton alta. Auto oli lähdössä liikkeelle, eikä omistaja tajunnut katsoa missä koira on. Kävi sääliksi koiraa että on noin idiootti omistaja. No, onneksi joku toinen kadulla pääsi juoksemaan pelastamaan koiran auton alta. Huh.

Tosta tuli mieleen se lapset salilla-threadi. Eihän se lapsi tiedä missä vaara kullekin piilee ellei vanhemmat pidä siitä huolen. Ja koiranomistajat katso ettei koira mene autojen alle teillä.

Meni eukon kanssa poikki eikä uni tule yhtään :(

edit. Ja vielä kun miettii kokoajan tuliko tehtyä oikein vai olisiko pitänyt koittaa jatkaa jne jne.

Heräsin vajaan kahden tunnin yöunien jälkeen miettimään yhtä tuhoutunutta ihmissuhdetta. Keitin kahvit ja nousin ylös kun ei kerran uni maistu. Pitää käydä päivällä treenaamassa ja yrittää nukahtaa sitten sen jälkeen. Muuten tulee melko raskas yövuoro olemaan...

Mulla on sama sama juttu,paitsi syväkyykkysarjoja pystyn tekemään noin 40kg isommilla raudoilla kuin 90 asteen kyykkyjä.Kevyempäähän se syväkyykkääminen on.Se kun joutuu vastustamaan sitä liikettä ja pysäyttämään ne romut 90 asteen kulmaan on juuri raskain osa kyykyssä.Syväkyykyssä taas laskeutuu vaan niin alas kuin menee ja sit nostaa painot ylös.Sitä raskainta osuutta eli liikkeen pysäyttämistä ei tarvitse juurikaan tehdä,koska tarpeeksi alhaalla se pysähtyy itsestään.Ja jos haluaa cheatata niin voi vielä pompauttaa ne painot sieltä alhaalta.Sama juttu se on maastavedossa.Jokainen on varmaan huomannut miten paljon raskaampaa on vetää sarjoja joissa pysäyttää tangon muutaman sentin ennen lattiaa kuin päästäisi sen maahan asti.

No voi perkele :hyper: juuri näin :thumbs:

Vituttaa olla niin saamaton paska. Baarissa tyttö kattelee mut en uskalla mennä jutskaa. Koskaan. Aina vitun sama juttu. Whinetin kamulle ni sano takas että jos hän tällä naamalla niin kyllä sinäkin tolla. Minkäs vittu teet kun itseluottamus on pakkasen puolella. Ei ikinä ketää juttukaveria. Vituttaa olla aina vitun yksin. Onneks punttitreeni meni tänään todella hyvin.

Vituttaa olla niin saamaton paska. Baarissa tyttö kattelee mut en uskalla mennä jutskaa. Koskaan. Aina vitun sama juttu. Whinetin kamulle ni sano takas että jos hän tällä naamalla niin kyllä sinäkin tolla. Minkäs vittu teet kun itseluottamus on pakkasen puolella. Ei ikinä ketää juttukaveria. Vituttaa olla aina vitun yksin. Onneks punttitreeni meni tänään todella hyvin.

Ota katsekontakti ja viittoile tytölle, että tulee teidän pöytään. Tulee jos tulee. Kysy sitten haluaisiko tyttö ottaa jotain juomista. Siitä se lähtee jos lähtee.

Minäpä se paras neuvonantaja olen, kun ei itselläänkään ole kokemusta. Mutta tuolleen minä yrittäisin.

Pää särkeny jo miltei viikon, ukkosta ilmassa nääs...
Ajatukset säntäilee sinne tänne, on vaikee keskittyy mihinkään. Ens viikol alkaa kesäloma ja heti sen jälkeen muutto uuteen kotiin ja tuntuu ettei jaksais mitään... VITUTTAA! Viimeksi on särkeny pää näin pitkään putkeen silloin ku se särki miltei päivittäin puolentoistavuoden ajan ja nyt on pelko perseessä ettei tääkään särky lakkaa koskaan. Kivaa vitun lomaa mullekin jos pää hajoaa joka minuutti.

Back
Ylös Bottom