Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Prkle ku saa kuumissaan kärvistellä yöllä sänkyssä, päivällä töissä ja töiden jälkeen autossa (ei ilmastointia :curs: )

Ja tänään vielä kävin noutamassa läjän komponentteja tietokoneen päivitystä varten (en nyt ite olis päivitystä vielä kaivannu, mutta pitää antaa vanhan koneen sälät pikkusysterille, jotta se sais oman koneensa vielä henkiin). Huomasin tossa sitten että tilaamani satsin hinta oli laskenu tilauksen jälkeen reilut 12€. Aattelin sitten, että kysäisen ennen maksua mikä heillä on käytäntö jos hinnat ovat laskeneet tilauksen jälkeen. Esimerkiksi verkkokauppa.com ja muutkin liikkeet tarkastavat hinnat noudettaessa.

Ja kävi juuri niin ku pelkäsin. Alkoi tulla sellasta tilitystä katteiden pienuudesta , ku muut firmat tilaa tavaraa ulkomailta veroja kiertäen ja vaikka mitä muuta ihme avautumista :wall: :zzzz: . Lopulta noutopisteen äijä sitten katosi sermin taakse ja tuli sitten mutisten että "no veit sitten viimisetkin katteet meiltä, ku laskettiin hintaa kahdella eurolla". Siinä vaiheessa sitten olin vähän jo kyllästyny koko touhuun, kun en nyt varsinaisesti mitään "hyvityksiä" edes kinunnut, kunhan helvetti kysyin :curs: ,niin pistin nimen kuittiin ja kamat vauhdilla kassiin. Ja oli siellä prkleen noutopisteessäkin ihan saatanan kuuma.:curs:

Eihän sitä hitto tartte mitään "alennuksia" antaa jos "katteet ei kestä", mutta mitää asiakkaan mollausta ja helvetin tilitystä jaksa kuunnella. Olis pitäny sanoa että ens kerralla teen teille palveluksen ja ostan tavarat muualta kun siitä kaupanteosta tuntuu olevan turhaa vaivaa. 10 € jäi vielä kuitenkin hyvittämättä. Joo, ei se raha vituttanut vaan lähinnä asiakkaan kohtelu. Vielä puuttuu että sain kasan viallisia komponentteja.:wall:

Odotin eilen huomista (siis tätä päivää) kuin kuuta nousevaa. Ei se olo siitä herätessä mihkään muuttunut. Nyt sitten olen vain odottanut koko päivän huomista, kun on sentään salipäivä...

Kuumuus.

Rakensin eilen köyhän miehen ilmastoinnin. Ämpäri niin kylmää vettä kuin hanasta tulee ja tuuletin puhaltamaan ämpäriä päin. Ei apua.

Kastele joku harsomainen kangas ja ripusta tuulettimen eteen. Haihtuessaan vesi jäähdyttää läpi virtaavan ilman. Vaatii tosin aika kuivan ilman toimiakseen hyvin.

Pieni mutta vituttava asia, josta tuli paha mieli. Ajelin eilen pyörällä kahden nuoren pojan (noin 9-vuotiaita) ohitse, vilkasin toista joka kittas Pepsiä siinä ja se katto mua tosi ilkeesti ja NÄYTTI KESKARIA. Jumalauta mä räjähdin, en ees kuullu mitä se sano kun oli kuulokkeet korvilla mutta huusin sille jotain painokelvotonta "haista ny VITTU!!" -tyylistä. Perkele. :( Inhottavaa tommonen.

Pieni mutta vituttava asia, josta tuli paha mieli. Ajelin eilen pyörällä kahden nuoren pojan (noin 9-vuotiaita) ohitse, vilkasin toista joka kittas Pepsiä siinä ja se katto mua tosi ilkeesti ja NÄYTTI KESKARIA. Jumalauta mä räjähdin, en ees kuullu mitä se sano kun oli kuulokkeet korvilla mutta huusin sille jotain painokelvotonta "haista ny VITTU!!" -tyylistä. Perkele. :( Inhottavaa tommonen.

Ja huutamalla niille takas vittua ne oppii käytöstapoja...:jahas:

tänään piti olla täydellinen päivä tyttö ystävän kanssa rannalla ja illalla salille vaan ei..

pitää herätä vittu 38 asteen kuumessa :(

Toivottavasti sun tyttöystävä paranee pian.

Tulipa ajotettua yhen tulostuksen järjestäminen viisaasti. Mun piti lähteä salille 20 minuuttia sitten. Ja siis toi tulostus ei ole vielä edes aikeissa alkaa...

edit: Kunnon repeäminen seppo-x:n tyylikkäälle heitolle... hehe, vittu kuumeessa...

Suunnittelin vieväni pari kohtuu kookasta romaania kirjastolle kävellen ja sieltä bussilla keskustaan. Käveltyäni noin 3km kirjastolle tajusin sen olevan kiinni. Istuin penkille pohtimaan että mitäs helvettiä nyt niin ampiainen pisti tuohon etu- ja keskisormen väliin. Jossain määrin allerginen noillekkin niin olin sitten 3km päästä kotoa pari paksua kirjaa kainalossa, käsi kipeenä. Siitä sitten stadiin kun piti hakea junaliput. Kiva reissu kirjat vasemassa kädessä, oikea kipeänä ja kaikenlisäksi bussi oli ihan helvetin kuuma. :itku:

palaa pää ihan täysillä! Oon nyt viime kuukaudet juhlinu hiljaa mielessäni , kun kilpirauhanen on tuntunu rauhoittuneen/ alkaneen toimia kunnolla.
Ei oo enää aihetta naureskella, kaula on totaalisen turvonnut eli toi ihana kieppi tossa kaulan alaosassa, nielun kohalla. Tuntuu et ois koko ajan pala kurkussa, eikä pysty nieleen kunnolla... Ihanaa tää helle!:wall: Ei oo kovin herkku olo kokonaisuudessakaan ku ei pysty kunnolla nukkuun ku kaulaa painaa koko ajan. Vituttaa!!!!!!!!! Eniten ottaa päähän ku tää on kokonaan omaa syytä... Ei sais juoda hiilihappojuomia päivässä puolta litraa enempää, mut viikonloppuna tuli juotua PALJON enemmän:nolo: Ja nyt maksetaan... :itku:

Päivisin töissä marketissa janosena katella ku porukka rahtaa kaljaa autonkontiin ja vkl:na ovipumppuna baarin ovella. Tuli pakkaset ja satas lunta tai ainakin vapaapäivä.

Tuli heikkona hetkenä (lue pers aukisena) luvattua tehdä ilta+yövuoro putkeen :wall:

Kaveri kerran sano tehneensä vipareita käsipainojen kanssa ja siinä sitten kun laski niitä alas ni hetken päästä tiputti käsipainot lattialle ja herätti samalla huomiota... Ei siinä mitään hauskaa mutta se miksi se ne tiputti... Eli oli omat vehkeet jääny painojen väliin :D :D Oli kuulemma ilme ollu aika tuskanen ja herättäny pientä hilpeyttä muiden joukossa :rolleyes: Ei ole tehnyt enää ikinä sen jälkeen vipareita :)

Niin ja noist jaloista, et kaikkien polvetkin antaa periksi vähän eritavalla, itse ei ääri asennossakaan pääse niin alas. Toinen oma rakenteellinen vika on se, että ei saa käsiä täysin suoraksi, ei ole niin helppoa tehdä käsilukkoja :) mutta aina kun teen liikkei päästän vaan niin suoraksi kun pystyy :david:

Mulla on sama sama juttu,paitsi syväkyykkysarjoja pystyn tekemään noin 40kg isommilla raudoilla kuin 90 asteen kyykkyjä.Kevyempäähän se syväkyykkääminen on.Se kun joutuu vastustamaan sitä liikettä ja pysäyttämään ne romut 90 asteen kulmaan on juuri raskain osa kyykyssä.Syväkyykyssä taas laskeutuu vaan niin alas kuin menee ja sit nostaa painot ylös.Sitä raskainta osuutta eli liikkeen pysäyttämistä ei tarvitse juurikaan tehdä,koska tarpeeksi alhaalla se pysähtyy itsestään.Ja jos haluaa cheatata niin voi vielä pompauttaa ne painot sieltä alhaalta.Sama juttu se on maastavedossa.Jokainen on varmaan huomannut miten paljon raskaampaa on vetää sarjoja joissa pysäyttää tangon muutaman sentin ennen lattiaa kuin päästäisi sen maahan asti.

Siis miten voi olla noin paljon eroa pohjakyykyllä ja 90? Sulla ei vissiin pelaa oikein hermotus 90 asteen kyykyssä? Minä ainakin otan 90 enemmän kuin pohjasta. Ja se kyykky on sitten 90 astetta:whip:

Back
Ylös Bottom