Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mitä helvettiä? Onko tuollaisia ajokoiria ihan oikeasti liikenteessä? Tulevat siis baarissa pummaamaan rahaa ihan tuntemattomilta ja sitten läpsivät naamalle kun rahaa ei tule? Onneksi ei tule enää juurikaan baareissa notkuttua.joku mukula alko baarissa urputtaan, kun en "lainannu rahaa että kaveri saa lonkeron" töni pari kertaa jne, naamaan.
:curs:
Olen pari kertaa tarkkaillut salillani käyvää kahta keski-ikäistä naista. Ovat oikein tyylikkään ja fiksun näköisiä ja liikkeetkin tehdään ihan hyvin. Humoristiseksi treenin tekee se, että tunnin treenin aikana juttu ei lopu hetkeksikään. Kun toinen tekee níin toinen selittää jotain juttua ja sitten vaihdetaan osia....ja tietysti juttu jatkuu sarjojen välissä tauotta...
Ja kiitos kun ette maininneet minua
Joka tapauksessa, tilanne huvitti jokseenkin ja olin ihan pirun väsynyt.
veti puuhelmet kaulassa toisella puolella juurikin tätä "omalla painolla talja maahan - lennetään ylös ja kolautetaan painot pakkaan", koko pakalla tietysti, uniikkina yksityiskohtana se, että liike suoritettiin välillä myös viistoon. Tilanne oli kuin suora tiivistelmä kaikista näistä useista viesteistä mitä luin.
Pitäs kai nukkumaan alkaa mennä mutta kun koko kämppä on kuin sauna. Ei huvittais pyöriä koko yötä hiestä märkänä sängyssä kun ei saa nukuttua. :curs:
Täytyykö tässä alkaa lattialla nukkumaan... tai vetää kunnon tumut niin ei luulis olevan ongelmia nukkumispaikasta :lol2:
Hemmetin läski perse saa olla että takamus oikeasti osuisi lattiaan. :D
esim mun muijja pääsee kyykkyyn niin että sen perse on lattiassa ja ei kyllä ole läskistä tietoakaan.

Kuumuus.
Rakensin eilen köyhän miehen ilmastoinnin. Ämpäri niin kylmää vettä kuin hanasta tulee ja tuuletin puhaltamaan ämpäriä päin.