Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Viime yönä mun 60-luvun harrasteautosta vietiin kaikki mun työkalut, joiden joukossa oli 2kpl uusia (NOS) 60-luvulta peräisiä olevia virtalukkoja, joiden arvo ~200e. Varmaan johonkin ojaan heitetty myöhemmin... :curs:

Phil Anselmon sanoin: "Just give me 5 minutes alone..."

joku mukula alko baarissa urputtaan, kun en "lainannu rahaa että kaveri saa lonkeron" töni pari kertaa jne, naamaan.
:curs:
Siis mitä helvettiä? Onko tuollaisia ajokoiria ihan oikeasti liikenteessä? Tulevat siis baarissa pummaamaan rahaa ihan tuntemattomilta ja sitten läpsivät naamalle kun rahaa ei tule? Onneksi ei tule enää juurikaan baareissa notkuttua.

Jotenki koomiselta tuntu, ku joku kysy salil et paljon oikee vietän aikaa siel kerrallaa. Tokaisin siihen että 1,5-2h. Joku räkänokka 30kg alko siinä huutelee et se on jo liikaa ja alko tiuskii minkä kerkes. Annoin poikien olla omas arvossaa ja lähin kotiin.

Olen pari kertaa tarkkaillut salillani käyvää kahta keski-ikäistä naista. Ovat oikein tyylikkään ja fiksun näköisiä ja liikkeetkin tehdään ihan hyvin. Humoristiseksi treenin tekee se, että tunnin treenin aikana juttu ei lopu hetkeksikään. Kun toinen tekee níin toinen selittää jotain juttua ja sitten vaihdetaan osia....ja tietysti juttu jatkuu sarjojen välissä tauotta...

YKS SANA: NAISET!:D :D :D

Jesh! 296 sivua luettu, työnantaja kiittänee ahkerasta työpanoksestani tällä viikolla.. Kiitos kaikille, olette saaneet minut pärskimään kahvia seinille useaan otteeseen :) Ja kiitos kun ette maininneet minua :worship:

Asiaan. Salikomediaa. Tai sitten ei.
Tiistaina tein viimeisenä ojentajaliikkeenä taljassa yhdellä kädellä, hain vain tuntumaa ja muutenkin semmoista "cooling off"-meininkiä. Siihen sitten laukkaa itseäni heiveröisempi keski-ikäinen mies aivan suudelmaetäisyydelle kesken sarjan huutamaan että "ei noin!!". Huutamaan siksi, että kuuntelin aika kovaa mp3-playerillä enkä kuullut ekaa huutoa.. No, mies halusi sitten opastaa minulle oikeaoppisen tyylinsä, jota oli kehitellyt kuulemma vuosikaudet. No mikäs siinä, ei enää ollut sarja kesken joten päätin koittaa hänen mielihyväkseen sitä hänen tapaansa, ja en halunnut loukata miekkosta tyrmäämällä hänen tapaansa. En siis väitä, että osaisin kyseisen liikkeen kunnolla, siksi tuntumaa hainkin :) Joka tapauksessa, tilanne huvitti jokseenkin ja olin ihan pirun väsynyt.
Olin lukenut tätä palstaa sitten tiistaina ihan kiitettävän määrän, ja nimenomaan kyseistä threadia. Täten minulle oli nimeltä tuttu liike, joka suoritetaan ylätaljassa ojentajaliikkeenä, ja vedetään lattiaan saakka.
Tein siinä ristikkäistaljassa sitä ojentaliikettäni, kun koko taljavehje rupesi heilumaan kuin viimeistä päivää. Vähän aikaa ihmettelin siinä että "wtf", katsoin taakseni ja joku ilmiselvä :david: veti puuhelmet kaulassa toisella puolella juurikin tätä "omalla painolla talja maahan - lennetään ylös ja kolautetaan painot pakkaan", koko pakalla tietysti, uniikkina yksityiskohtana se, että liike suoritettiin välillä myös viistoon. Tilanne oli kuin suora tiivistelmä kaikista näistä useista viesteistä mitä luin.
Tirskahtelin kuin 5-vuotias pikkutyttö ja karkasin pukkariin juomaan palautusjuomaani, ei vaan pitänyt pokka enää enkä halunnut nauraa kenellekään päin naamaa.. Liian väsynyt.

Enää vaan ei uskalla käydä salilla, juuri samana päivänä tunsin pelottavia tuijotuksia sivullani kun tein kahdella kädellä taljaa polviltani, ja tein viimeisiä toistoja negatiivisena (huijasin ihan pirusti että sain painon alas). Pelkäsin että päädyn tänne ja sitten viimeistään minulle nauretaan, snif. Halveksuvia katseita ja pään pyöritystä. Sitten kun katsoin tätä tuijottajaa sillai "niin oliko jotain?"-ilmeellä, hän tuhahtaa, kääntyy ympäri ja tekee kromatulla käsipainollaan kulmasoutua alaviistoon/eteen. Respect. Näytti siis sahaukselta. Paitsi että liikerata vaihteli koko ajan.

Ja tuo salilla käymisen pelko... itseäni riivasi monta vuotta, olen aina ollut alipainoinen (en enää) vaikkakin voimaa on ollut painoon nähden riittävästi koko eliniän kestäneestä urheilusta johtuen. Ikuinen rahapula ja yliaktiivinen aineenvaihdunta vaikeuttavat paisumista, ja on sitä sitten kuulunut isoilta pojilta aika tylyä kommenttia siitä kuinka laihojen poikien paikka EI ole salilla. Yleensä tosin hiljenivät, kun tein jotain jalkojenojennusta riisijaloillani 2x omalla painolla, sarjaa siis. Että älkää perkele vittuilko, niin siellä viitsii käydäkin - eikö sinne sen takia tulla että kasvetaan ja kehitytään?!
Til_death, pointsit sinulle kun oot jaksanut jatkaa! :rock:

Anteeksi pitkä tilitykseni, vaikenen nyt iäksi. Oli pakko avautua..

Viimeksi olen juonut alkoholia ehkä kaksi vuotta sitten. Huomenna on lähtö inttiin ja eilen oli "pakko" kokeilla taas, miltä se viina maistuu ---> nyt aivan kaamee kapula. Nyt voikin sitten olla juomatta seuraavat 10 vuotta.

Eilen tuli sit ekaa kertaa tapeltua baarissa, pitkään sai odotellakin. Onneks on tullu treenauksen myötä sen verran voimaa, et pärjäsin päätä pidemmälle jätkälle helposti. Vituttaa ihmiset, jotka lähtee tappeluasenteella baariin. Itse en todellakaan ollut kiinnostunut mistään kahakasta, mut jos kaveri tosiaan haluaa ottaa yhteen niin laitetaan kova kovaa vastaan. Samassa kahakassa hävis vielä mun kaulaketju.

Pitäs kai nukkumaan alkaa mennä mutta kun koko kämppä on kuin sauna. Ei huvittais pyöriä koko yötä hiestä märkänä sängyssä kun ei saa nukuttua. :curs:
Täytyykö tässä alkaa lattialla nukkumaan... tai vetää kunnon tumut niin ei luulis olevan ongelmia nukkumispaikasta :lol2:

Viime yönä oli taas oikein hilpee tunnelma, kun jotku ajoi paarin eteen isin paketti mersulla ja popitti musiikkia autonovet auki niin kovaa, että ei auttanu, vaikka oli ikkunat kiini ja korvatulpat.

Miks menee paarin terassille kuuntelemaan omaa musiikkiaan autosta??? Kyllä ihan jokaine lähipiirin ihminen teidät huomas, ei olisi tarvinu tuntitolkulla huudattaa.

Idiootteja.

Muutenki vaikee nukkua tällä helteellä.

Pitäs kai nukkumaan alkaa mennä mutta kun koko kämppä on kuin sauna. Ei huvittais pyöriä koko yötä hiestä märkänä sängyssä kun ei saa nukuttua. :curs:
Täytyykö tässä alkaa lattialla nukkumaan... tai vetää kunnon tumut niin ei luulis olevan ongelmia nukkumispaikasta :lol2:

painiskelin eilen ihan saman ongelman kanssa.. Lopulta päätin kokeilla parvekkeella nukkumista ja sehän toimi! Parvekkeen lattialle laitoin retkipatjan ja avot! Mukavan viileä nukkumisympäristöä. Sisällä mittari näyttää 29C. Kivoja nämä kerrostaloyksiöt...

Ohhoijaa, en saanu kesäks töitä, ja nyt on kausikin ohi ku polvi meni totaalisen paskaks :( Ei edes hirveesti motivoi käydä pari kertaa viikossa treenamassa yläkroppaa salilla. Mitä mä oikeesti teen nyt pari kuukautta ennen koulun alkamista? Koko kesä vituillaan

tänään piti olla täydellinen päivä tyttö ystävän kanssa rannalla ja illalla salille vaan ei..

pitää herätä vittu 38 asteen kuumessa :(

Kuumuus.

Rakensin eilen köyhän miehen ilmastoinnin. Ämpäri niin kylmää vettä kuin hanasta tulee ja tuuletin puhaltamaan ämpäriä päin. Ei apua. Tulis edes viikon parin vesisade, mutta ei ni ei, tätä saatanan auringonpaistetta. Alkaa olemaan hermot aika kireellä. Duunissakin ilmastointi ihan perseestä.

Muuton takia ei nettiä noin kuuteen viikkoon..... Hyi saatana, miten VOI olla niin hidasta??!!! Kirjastoon kai se kohta lähdettävä............

Back
Ylös Bottom