Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olen pari kertaa tarkkaillut salillani käyvää kahta keski-ikäistä naista. Ovat oikein tyylikkään ja fiksun näköisiä ja liikkeetkin tehdään ihan hyvin. Humoristiseksi treenin tekee se, että tunnin treenin aikana juttu ei lopu hetkeksikään. Kun toinen tekee níin toinen selittää jotain juttua ja sitten vaihdetaan osia....ja tietysti juttu jatkuu sarjojen välissä tauotta...

JPM.jpg

"Oops I did it again"

Tänään salilla eräs somalimies teki reidenlähentäjiä sellainen ilme kasvoillaan, kun olisi synnyttämässä. :D Mies tosiaan oli laitteella pitkään ja kokoajan valkoiset hammasrivit kiilsi ja silmät oli enimmäkseen kiinni. Välillä pää heilui ja välillä se otti happea ja puhalsi huulet törröllä. Oli siis todella huvittavan näköistä.. ihan kuin olisi synnytys käynnissä. (vaikken ole oikeata synnytystä varmaan koskaan nähnytkään) :D

Ettei toi vain kuuluisi tonne Orgastiset tuntemukset lihaksissa -threadiin? Reidenlähentäjät meinaan tuottaa lukemani perusteella kiksejä aika monille. :lol2:

EDIT:
Mä ainakin hikoilen salilla ihan perkeleesti, mutta toki treenikamppeet menee vaihtoon joka treenikerran jälkeen. En tajua miten jotakuta voi ottaa pelkkä hikoilu päähän, hajun toki ymmärrän... Kyllähän se ny vituttaa jos penkillä on edellisen käyttäjän jäljiltä märkä läntti, mutta pyyhettä vaan kehiin (hikoilevalla sellanen tulis aina olla mukana). Mulla on aina sellanen a3-kokonen pikkupyyhe vaan sitä hikeä varten. Ei ihminen hikoilulleen mitään voi jos treenaa koko kroppaa antaumuksella, vaikka työntöä 5x5.

Itte asiassa, katon paljon karsaammin kavereita jotka treenaa salilla EIKÄ hikoile - tavallisesti nämä on teini-ikäisiä naisia, mopopoikia tai "kiinteyttäjiä"... Erottaa vakavissaan treenaavat muista aika hyvin. Varsinkin kun on kesä eikä ilmastointia.

EDIT2:
Topiciin liittyen, näin taas tänään kun eräs tyyppi nussi ylätaljassa. Laittoi siis jalat väärinpäin sinne tukeen ja rupes tekemään jotain pulleyn tapaista soutua. Selkä vaan vaakatasoon ja menoksi. Jos olis vaijeri katkennu niin olis tippunu aika korkealta :lol2:

Kyllä se "vuotavakin" hiki haisee. Meidän salilla valitettavan moni ei oo kuullut deodorantin olemassaolosta ja kyllä siinä joutuu tuskailemaan jos pitää vieressä olla.

Ite en ainakaa sellasta dödöä oo vielä löytäny joka pitäs kovan reenin aikana/jälleen kukkasten tuoksuisena. Kyllä se niin on että salilla saa hiki virrata ja haista, siittähän se reeni fiilis tulee :rock:

Nyt kesällä on vaan tympeä kun ilmastointi on salilla olematon ja kuuma tulee jo venytellessä... :curs:

Taas vituttaa hei olla hereillä, terve!

Ja sekin vielä, että kun ei muuta tekemistä ollut, söin pussillisen makaronia.
Ja koira kakkasi kenkääni.
Ja kaupasta oli loppunut tillitonnikala.
Ja unohdin pyykit koneeseen kahdeksi päiväksi.
Ja nyt kun tekisi mieli siivota, ei voi, kun se häiritsee naapureita.
Ja hävitin taas tänään pankkikorttini jonnekin, neljättä kertaa tälle keväälle/kesälle.
Ja koiran kakkapussit on loppu. Tai hei hetkinen, eihän mulla mitään huolta ole, voin aina käyttää kenkääni.

Jäkäjää.

Ei kai se tuore hiki kuitenkaan niinkään haise vaan aromit pääsevät ilmoille vasta kun ihon bakteerit alkavat jylläämään (okei, kai jotkut pystyy paskomaankin hikirauhastensa läpi). Pikaisella googletuksella löytyi ainakin tämmöinen teksti (ei ihan tieteellinen viittaus mutta menkööt):

"Hiki on 99-prosenttisesti vettä. Lisäksi se sisältää suoloja, virtsa-ainetta eli ureaa ja muita kuona-aineita. Sinällään se ei haise. Hajua syntyy, kun iholla elävät bakteerit reagoivat hien kanssa ja alkavat hajottaa sitä.

Kainaloissa ja nivusissa on tavallisten hikirauhasten lisäksi myös apokriinisiä rauhasia, jotka ovat isompia ja erittävät erityistä rasva-ainetta. Bakteerien kanssa reagoidessaan tämä aine synnyttää voimakasta hajua, jolla on todennäköisesti feromonisia ominaisuuksia eli tehtävä sukupuolisessa viestinnässä." (http://www.yhteishyva.net/yhteishyv...hikoilu_harmittaa/fi_FI/puhdas_hiki_ei_haise/)

Ja sitten ihan aiheeseen...

Taannoin tuli oltua rauhalliseen aikaan salilla, itseni lisäksi vain joku toinen tyyppi treenaamassa. Äkkiä paikalle pamahtaa pari teiniä kovan selostuksen saattelemina. Kovaan ääneen selitetään yhtä sun toista ja kolinasta päätellen aletaan latomaan limppuja penkkiin. Selostus jatkuu ja painot kolisee jo kahdella suunnalla (poijat on ottaneet toisenkin penkin käyttöön), pari sarjaa väännetään ja äänistä päätellen meinaa tanko jäädä rinnallekin pariin otteeseen. Sitten yhtä nopeasti kun ilmestyivätkin häviävät kuin pieru saharaan ja kas vain, molempiin penkkeihin lastatut painot jätetty niille sijoilleen. On se ny perkele ettei voi pistää takasin paikalleen, kai halusivat että muutkin näkevät kuinka isoilla raudoilla täällä on nosteltu (jätetään sanomatta paljonko tangossa oli). Tämä kaikki tapahtui siis ajassa joka itsellä meni muutaman pystypunnerrussarjan vääntämiseen.

Vittu. Nyt on tämmönen kardinaalivitutus päällä. RUK jäi kesken joskus vittu melkein vuosi sitten, ja vieläkin hajottaa kun jäi kesken. Kotiuduin sitten jonain vitun kyrvänperseen korppina. Saatana. Ja kun piti olevinaan jäädä uraa tekemään. Vitut senkin kanssa. Elänpähän vitutukseni kanssa jatkossa.

Vittu. Nyt on tämmönen kardinaalivitutus päällä. RUK jäi kesken joskus vittu melkein vuosi sitten, ja vieläkin hajottaa kun jäi kesken. Kotiuduin sitten jonain vitun kyrvänperseen korppina. Saatana. Ja kun piti olevinaan jäädä uraa tekemään. Vitut senkin kanssa. Elänpähän vitutukseni kanssa jatkossa.
Tohtiiko kysyä miksi keskeytyi? Kiinnostaa vaan, että missä vaiheessa keskeytyi kun muistissa on vieläkin suurinpiirtein kurssin kulku. Ite sain (vastoin kaikkia luonnonlakeja) käytyä tuon läpi kuitenkin.

Noh, elämä jatkuu ja ajan mittaan asiat saa oikeat mittasuhteet.

¤##¤¤%&!¤#!:n itikat! Oliko pakko käydä just navassa pistämässä?! Kutittaa niin saatanasti navasta :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: /5

Tulipa taas opittua, että miten käy jos antaa lapsiensa kasvaa kuritta. Pohjustan tarinaa hieman; kaverin pikkusisko (9v.) ja pikkuveljet (~8.v ja 6v.) ovat kasvaneet täysin kuritta, huorittelevat ja homottelevat äitiäänsä ja eivätkä kunnioita tätä pätkäänsä. Penskoja ei ole varmasti ikinä rangaistu mistään ja eikä ne usko ketään. Itse olen kasvanut kovassa kurissa ja mut on kasvatettu syy-seuras-suhteeseen, eli jos jatkat jotain kiellettyä kieltämisen jälkeen, niin siitä seuraa rangaistus. Nyt itse tarinaan:

Vietiin tänään lapset uimaan anopin ja kavereiden kanssa. Ensiksi penskat eivät meinanneet millään mennä uimaan, kun vesi ei ollut niin lämmintä, vaikka itse vinkuivatkin uimaan. Oltiin aikamme siinä uiskenneltu ja itse kahlasin siinä rantavedessä shortseissa ja puserossa. Sitten tämä nuorempi (6v.) rupesi heittämään mun päälle vettä, niin että kastuin (en tosin läpimäräksi, mutta silti). Kielsin sitä sitten siinä muutaman kerran, mutta ei nuorimies sitä uskonut. Lähdin sitten uhkaavasti sitä kohtaa, koska mulla meni hermot sen kanssa. Penska oli siis jo aikaisemmin kiusannut ja ei ollut uskonut kieltämistä. Penska lähti juoksemaan karkuun ja nappasin sen sitten kiinni ja kannoin vesirajaan ja katsoin sen verta, ettei siinä ollut hirveänä vettä. Vesi yltikin sitä penskaa vaan puoli reiteen asti. Nakkasin sen penskan sitten perse edellä veteen, mutta vitustako mä olisin sen voinut tietää, ettei se penska osaa uida?! :curs: . Yhtäkkiä mä olinkin se paha ihminen, vaikka ne penskat olivatkin riekkuneet siellä ja räpistelleet vettä muiden päälle. Kukaan ei kuitenkaan ruvennut huutamaan, mutta anoppi sanoi "ettei pikkulapsia saa tuollalailla heitellä veteen." Olisi voinut kasvattaa ne penskat kunnolla, niin eipä olisi tuotakaan tapahtunut. Se penska vaan sitten kokoajan hakkui mua sen jälkeen tyhmäksi. Jippii :rolleyes: , siinä oli sellainen uintireissu...

Back
Ylös Bottom