Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ei oo ku se on nii usein, iha kuollu meininki yksiksee siellä heilua..
haluun jotai sumeit kaappei siihe vieree huutamaa :rock: :D motivoi.

Täysin totta. Monta kertaa tullut vedettyä reenit yksin tyhjällä salilla ja koskaan ei oo niillä kerroilla rauta liikkunut. Lisäksi on turvallisempaa jos on porukkaa ympärillä.

jep, ja jos on oikeen hyvä päivä nii saa vähä jutteluakin aikaiseksi. sosiaalinen kanssakäyminen salilla kohtuullisissa määrissä on fiiliksen kannalta plussaa.

Nukuin päin persettä. Lihakset edelleen paskana edellisistä treeneistä. Vuosien punttien tahkoamisen jälkeen tulokset on työmäärään nähden minimaaliset. Olkapääkin paskana *rits rits kronks*. Taitaa olla aika vaihtaa harrastusta vaikka balettiin. Tai sitten pitää ihan reilu reenitauko.

Sitten se virheen tein että uppasin kuvani sille "miltä julkkikselta
näytät" sivulle. :jahas:

Ekana tuli se Nick "säälip*llu" Carter bäkkäreistä.
Toisena joku poliitikko joka näyttää seinään potkitulta maaoravalta.

Hyvä nousuhumala ja itseluottamus tippu taas kivipohjaan,
hyvä lähteä etsimään rakkautta tänään :jahas:

mulla puolentoista vuoden ankaran (ja toisinaan vähemmän ankaran) treenauksen aikana penkkitulos on pudonnu 10kg ja muutenki rintaliikkeissä painot pienenny puolella.. maastaveto pudonnut 190kg -> 170kg.. en meinaa et olis mitää ylikuntoa koska syön, lepään ja nukun ihan tarpeeksi.. ankeuttaa :(

mut luullakseni peilin kautta jos katotaa kehitystä ni on se parantunu ainaki jonkin verran (ehkä) :thumbs:

ja ku vastasin puhelimee kerra ni kaveri sano "hei supermassa, tuu ulos" :hyper: olin aika otettu.. :david: :D

Tylsää.
Kaikki kaverit päättikin tehdä joukkoinvaasion muihin kaupunkeihin ja ne, jotka tänne jäivät viikonlopuksi niin on jotain menoa. Muutenkin suurin osa kavereista viettää kesän muualla Suomessa. Onneksi alkaa keskiviikkona loma, niin pääsee sit itekin reissaamaan.

Vituttaa kun tullut herkuteltua viikon aikana :( Sitten vituttaa että näin kivan tytön joka olikin varattu :( Paskaaks tässä siis :(

Tylsää.
Kaikki kaverit päättikin tehdä joukkoinvaasion muihin kaupunkeihin ja ne, jotka tänne jäivät viikonlopuksi niin on jotain menoa. Muutenkin suurin osa kavereista viettää kesän muualla Suomessa. Onneksi alkaa keskiviikkona loma, niin pääsee sit itekin reissaamaan.

Ei vitutakaan enää. Kaveri pääsikin aiemmin töistä ja lähdetään terassille:kippis1:

Treeni kaveri muutti takas ulkomaille ja nyt en saa itseäni revittyä salille kun ei ole varsinaisesti pakko mennä. joka päivä olen mennyt sit huomenna :)

Tässä samalla salilla missä itse treenailen on ollut jokseenkin todella hauskaa välillä aina kun kaksi (+40v miestä) tulevat "treenailemaan".

Treeni alkaa yleensä (aina) rintaprässillä... toistot siinä 3-10 ja joskus sarja keskeytetään siihen kun aletaan puhua paskaa. Sitten toinen herra vetää push-downia ojentajataljassa ja joillakin jumalattomilla painoilla egoilemalla ja liikerata on huimat viisi senttimetriä. Yhtään ainutta liikettä en ole nähnyt menevän oikein ja järjestelmällisyyttä ei ole :lol2: Tietysti ei tälle saisi nauraa, mutta oikeasti uskomattoman koomista. En varmaan ole ainut kellä on pokassa pitämisen kanssa ongelmia...

Vituttaa niin ankarasti että joutuu odottamaan 4 vuotta ennenkuin Brasilia on taas kentällä taistelemassa jalkapallon MM-kullasta! :curs:

Vituttaa niin ankarasti että joutuu odottamaan 4 vuotta ennenkuin Brasilia on taas kentällä taistelemassa jalkapallon MM-kullasta! :curs:

Sama vituttaa täälläkin. Brassien ois pitänyt olla ehdottomasti loppuottelussa.

Sama vituttaa täälläkin. Brassien ois pitänyt olla ehdottomasti loppuottelussa.

et sie kauaa viihtyny terassilla ja vitutuksenkin sait siellä kaupanpäälle :D
itsekin meinasin lähteä mut meninkin sitten kaverille katsomaan Cutlerin dvd treenipätkää.

;)

et sie kauaa viihtyny terassilla ja vitutuksenkin sait siellä kaupanpäälle :D
itsekin meinasin lähteä mut meninkin sitten kaverille katsomaan Cutlerin dvd treenipätkää.

;)

Vähän lyhyempi reissu tällä kertaa:nolo: Välillä tuli tuijoteltua peliä kun istuttiin Grand Star Cafen terassilla niin rupeshan se vituttamaan. Oli mukavasti elämää kaupungilla kun porukka oli kuoritunut kodeistaan ulos:)

Ei tää nyt sillei muuten vituttais, mutta eilinen ois aika kiva pyyhkiä pois sekä itsen että muiden elämästä. Kaikki "meni" niin kutsutusti päin vittua. Meni on sikäli hassu ilmaus, että se kuulostaa siltä ku mulla ei olis ollut asian kanssa mitään tekemistä. Paskammarjat, sanommää. Iha itte osasin, en tarvinnu apua ees koskisen antin taikapeilistä.

Minäpä siteeraan yhtä mun ystävää: sää oot tuplis viisas mies. Ja oisinha mä, jos en olis näin tyhmä. Mut ei mitään, kyl tää tästä. Ei paremmaks, mutta mitäpä tästä huonommakskaan enää menemään, pohjalla ollaan. Maisemat vois olla paremmat ja kaikki muuki vois olla paremmin, mut ei se jätkät oo niin tarkkaa.

Viimeinki mie tajuan mitä uffiksella mahariskin päässä liikkuu. Taitaa mies juua paljon viinaa, ei muuten päässä tämmöstä aivopierua synny.

Back
Ylös Bottom