Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mr.Referee sanoi:
Niska sökönä, kyynärpää sökönä, polvi ja nilkka kipeänä. Ja juhannus töissä. ja muija työmatkalla norjassa.

Ei niin pahaa ettei jotakin hyvääkin. ;)

Loma alkaa loppumaan ja pitäis sylttytehtaalle vääntäytyä parintunnin päästä

Vitutti Noora menee naimisiin sarja kokonaisuudessaan. Ihan mainosta koko sarja, lisättynä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vitun ärsyttävällä akalla.

ps. En olisi katsonut ellei toinen osapuoli olisi vallannut telkkaria kyseisin ohjelman ajaksi.

Siis mikä sen Noora menee naimisiin -ohjelman idea oli? Noora halusi mennä naimisiin. Sulhanen vaan puuttui, ja sitä sitten etsittiin tv-ohjelman kautta? Katoin sitä sarjaa ehkä sen 2 minuuttia kokonaisuudessaan, ja jo siitä sain sen vaikutelman, että se Noora tais olla melko bee-atch. Ainakin sen ääni kävi mulle hermoon aika saatanasti.

SniffDaddy sanoi:
Siis mikä sen Noora menee naimisiin -ohjelman idea oli? Noora halusi mennä naimisiin. Sulhanen vaan puuttui, ja sitä sitten etsittiin tv-ohjelman kautta? Katoin sitä sarjaa ehkä sen 2 minuuttia kokonaisuudessaan, ja jo siitä sain sen vaikutelman, että se Noora tais olla melko bee-atch. Ainakin sen ääni kävi mulle hermoon aika saatanasti.

Ja loppujen lopuks ei edes menny naimisiin. eli kusetusta koko homma.

P.S. en katsonut sarjaa, luin aamun lehdistä :jahas:

Joskus 1.5 vuotta sitten kun se "It´s a wonderful life" oli kova hitti, rupesi hymyilyttämään kun oksennukset meinasi tulla treenien jälkeen ja tuo kappale soi radiossa :D

.COMP sanoi:
Juhannus tulossa eikä minkäänmoisia suunitelmia! AAARGH!!!!!:curs:
Sama.
Kansallisten pakkodokausjuhlien paineet ahdistaa, vaikka vastustankin vappua, juhannusta, uuttavuotta ja kaikkia päiviä, jolloin on ihan siis niinq must dokaa ja bailaa!! Witut :curs:

Voi olla hauviksella edessä asunnonvaihtoviikot. Eilen illalla oli takapihalla kaikenmaailman pitkätukkasta narkkarinnäköstä hämärähemmoa mustiin pukeutuneena. Siinä heittelivät ikkunoihin jotain mitälie ja remusivat suoraan parvekkeen takana. Ihan kiva kun kotonakaan ei ole minkäänlaista rauhaa. Aina joku vitun juoppo tai narkki yrittää tehä elämästä helvettiä :curs: Alkaa olla stressihormonitasot varmaan jo punasella:( Alettava vilkuilla taas vuokrailmotuksia vissiin.

Juhannus töissä....onneksi olin tänä v-loppuna laivalla:hyper: .....vähän kyllä soijaa pukkaa vieläkin:urjo: ja huomenna herätys 5:20 ja seittämäks töihi EVVK:(

zztop sanoi:
vaikka en persevä jätkä olekkaan,niin miksi mulla adidakset kyykyssä tuntuu paljastavan persereikäni?:eek:

plattarithan tai yleensäkin saman mallin housut on just silleen leikattu/ommeltu että niillä on hyvä kyykkiä syvään..

ja tavalliset gollege housut ne vasta rumat on!! niillä ei kehtaa edes salille mennä.
perseessäki sellaset pussit...

Kyllähän Plattarit salilla menee ihan mainiosti ja "sopivat" sinne, mutta vapaa-ajalla aiheuttavat tiettyä hilpeyttä. Plussana voi myös pitää sitä, että jalat näyttävät huomattavasti isommilta ne jalassa. Näin kesähelteillä ne on kyllä aivan liian paksut salihousuiksi...

Koiravauveli, 11vko, puri mua juuri nenään kun koitin leikkiä sen kanssa pallolla ja alennuin lattian tasolle. Iski naskalihampaansa just passelisti niin että alahampaat meni sieraimen sisäpuolelle ja ylemmät siihen päälle, tulee verta aika ihanasti. Vituttaa, ja silti naurattaa - on toi vaan silti niin ihana kuitenkin :love:

Ehkä tähän vois laittaa nyt korun? :D

kännykkä sano sopimuksensa irti :wall:

Back
Ylös Bottom