Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olin yön töissä ja tulin aamulla kahdeksalta kotiin ja nukkumaan.
No sitä nukkumista kesti sitten tasan tunnin, kunnes seinänaapurissa ruvettiin piikkaamaan seinää auki. Ei tarttenu sit enempää nukkua!!:curs: :curs: En yhtään ihmettele, että ihmisiä tapetaan mitä omituisemmista syistä. Nyt oli lähellä etten lähteny itekkin naapuriin kylmäämään jotakin!!
Perkele nää vanhat kerrostalot on perseestä!!:wall:

Venla sanoi:
Ajai, ei kivaa :( . Vittumaista jopa. Mulla on käynyt samantyyppinen juttu (itse asiassa parikin kertaa, tiiä mikä ötökkämagneetti mussakin on). Kyllä se kuitenkin äkkiä antibiootilla tokeni. Epäilevätkö borrelioosia? Multa ne ei edes ottanut silloin verikokeita, eikä toi borrelioosi edes verikokeissa heti välttämäti näy. Toisella kertaa sain vaan piikkiä! (Se oli viime viikolla...)

Itekkin selvisin nyt ihan antibioottikuurilla. Ei onneksi ollu tulehdusarvot korkealla ni ei tarvinnu sairaalalle jäädä.
Turvotus on nyt jo alkanut vähän laskea mutta jalka on paljon kipeämpi kuin eilen ja kävely on mukavan tönkköä :(

Paawo sanoi:
Joutuu käymään vessassa alakerrassa (asun ylimmässä) ja minä kuka käyn öisin pari kertaa kuselle niin varmaan mahtavaa juosta rappusia alas keskellä yötä :hyper:

:wall: :wall: :wall:
Hommaat jonkun ämpärin, johon kuset yöllä ja käyt sen sitten aamulla tyhjentämässä ja pesemässä aina siellä alakerran vessassa, niin ettei se ala haistakaan. Eihän kukaan jaksa keskellä yötä lähteä kämpän ulkopuolelle kusella käymään. Siinähän herääkin ihan liikaa.

Gangst3ri sanoi:
Kyllä mä luulen että se on jokaiselle "isommalle jätkälle" aivan sama millä painoilla se toinen siinä reenaa, kunhan vetää oikealla tekniikalla.

Harvat läpät täälläkään liittyy liian pieniin painoihin.

Toi on just se miks monelle alottelijalle on iso kynnys mennä salille kun ajatellaan että omat painot on niin pienet että kaikki nauraa. Mua ei kyl ikuna naurata jos nään alottelijan kyykkäämässä. Ihan sama vaikka olis pelkkä tanko.

Sama homma, jos hoku kyykkää pelkällä painolla, niin käy vaan mielessä että se lämmittelee, tai reenaa tekniikkaa, tai on aiemmin loukkaantunut ja yrittää taas alotella hissuksiin.

Ensi viikolla taloyhtiöön vaihtuu kaapelin tilalle oma antenni, ja digiboksin hankinta edessä.
Pitänee vissiin hommata kaksi kun rahat ei riitä kahdella virittimellä varustettuun ja kuitenkin pitäisi tallettaa yhtä ja katsoa toista.... voi... :curs: :wall:

Gangst3ri sanoi:
Toi on just se miks monelle alottelijalle on iso kynnys mennä salille kun ajatellaan että omat painot on niin pienet että kaikki nauraa. Mua ei kyl ikuna naurata jos nään alottelijan kyykkäämässä. Ihan sama vaikka olis pelkkä tanko.

samaa mieltä!

esim kyykätessä kaikista eniten myötätuntoa herättää juuri ne, joiden ego vain ei kestä tehdä sellaisilla painoilla, että toistot ovat puhtaita. toki kyykkyäkin voi tehdä muutenkin kun ass to grass, mutta aika perus näky on 15 v jamppa salilla, joka kyykkää n 100kg niskassa n 10 cm kyykkyjä.

Muistakaa, että jos treenaatte pienillä painoilla vaikka loukkaantumisen tai jonkun muun takia, sitä ei tarvii selitellä kovaan ääneen ihan kaikille. Joskus oon nähny sen näkösiä tyyppejä ettei niitten tarvis selitellä mitään, silti täytyy kovaan ääneen alkaa avautumaan jollekkin: "Täytyy tehä vähän pienemmillä painoilla, kun on olkapää vähän vihotellut. Normaalisti oon tehny paljon isommilla." :jahas: .

Bongasin tossa yks päivä salilla ihan true punttijuntin. Asusteena salilla oli: Platinumin housut, wife-beater, omalla nimellä varustettu nostovyö, punainen rambo huivi pään ympärillä ja remmit. Näitä kaikkia varusteita käytettiin hauiskäännössä (jota tehtiin taljassa lattialla maaten).

suortti sanoi:
Muistakaa, että jos treenaatte pienillä painoilla vaikka loukkaantumisen tai jonkun muun takia, sitä ei tarvii selitellä kovaan ääneen ihan kaikille. Joskus oon nähny sen näkösiä tyyppejä ettei niitten tarvis selitellä mitään, silti täytyy kovaan ääneen alkaa avautumaan jollekkin: "Täytyy tehä vähän pienemmillä painoilla, kun on olkapää vähän vihotellut. Normaalisti oon tehny paljon isommilla." :jahas: .

Bongasin tossa yks päivä salilla ihan true punttijuntin. Asusteena salilla oli: Platinumin housut, wife-beater, omalla nimellä varustettu nostovyö, punainen rambo huivi pään ympärillä ja remmit. Näitä kaikkia varusteita käytettiin hauiskäännössä (jota tehtiin taljassa lattialla maaten).

Mikä nuissa platinumin housuissa on vikana? vitun hyvät jumppapöksyt ja näkyy helvetin monella olevan...
nuihin tuohon tuotteisiin en sitten otakkaan kantaa:rolleyes:

suortti sanoi:
Muistakaa, että jos treenaatte pienillä painoilla vaikka loukkaantumisen tai jonkun muun takia, sitä ei tarvii selitellä kovaan ääneen ihan kaikille. Joskus oon nähny sen näkösiä tyyppejä ettei niitten tarvis selitellä mitään, silti täytyy kovaan ääneen alkaa avautumaan jollekkin: "Täytyy tehä vähän pienemmillä painoilla, kun on olkapää vähän vihotellut. Normaalisti oon tehny paljon isommilla." :jahas:

Nyt osu ja uppos...tästä lähtien en enää selitä...:D

Heräsin vittu viideltä että menen salille, niin eikö mitä, ovi ei jostain vitun syystä aukea magneettikortilla. Jos selviää että vika oli jossain muussa kuin kortissa, vaadin hyvityksenä 10 litraa jäätelöä, concept II -soutulaitteen ja respan tytöltä kaksi viikkoa käytetyt alushousut. Ja siltä mieheltä myös. Saatana.

lasikuitujeesus sanoi:
Heräsin vittu viideltä että menen salille, niin eikö mitä, ovi ei jostain vitun syystä aukea magneettikortilla. Jos selviää että vika oli jossain muussa kuin kortissa, vaadin hyvityksenä 10 litraa jäätelöä, concept II -soutulaitteen ja respan tytöltä kaksi viikkoa käytetyt alushousut. Ja siltä mieheltä myös. Saatana.

Nuilla hyvityksilläkö se mieli paranee? :lol2:

Tanan siitepölyä riittää taas. Pesen auton illalla, niin aamulla on taas kunnon kerron keltaista p*askaa siinä päällä + jotain kivaa mahlaa tjsp, mikä ei lähde pois ihan niin vaan tosta kyljestä. Onneksi sentään sain vaihdettua autopaikkaa, jos nyt vähän helpottaisi.

Mä en ole täydellisen varma siitä, oliko 5 tunnin yöunet paras mahdollinen ratkaisu neljän päivän treeniputken päätteeksi. Toisaalta positiivista löytyy kans: pelkäsin eilen tulehduttaneeni vasemman ojentajani, joka kuitenkin tuntuu suurin piirtein normaalilta tänään. Kaiken kaikkiaan jees aamu.

Nyt tais kyllä mennä väärään ketjuun tai jotain. :P

Yhtä#Hauista sanoi:
Taitaa tulla kipeeks tääkin. Aivan helvetin huono happi ja oon ihan kaatoväsynyt :( Mikä jumalauta epidemia taas liikkeellä kun kaikki sairastuu :curs:

No höh, ikävä kuulla:( !Juuri samanlainen tunne mullakin alkoi 3 päivää sitten, mutta sitten kun vedin varmaan 5g c-vitamiinia ja pari kertaa päivässä valkosipulia niin jo parin päivän päästä olo oli parempi ja jäljelle jäi pelkkä normaali nuha. Nyt pistäs kuule c-vitamiinia ja valkosipulia naamaan ja luota vaikka niiden placeboon :thumbs:! Pikaista paranemista:haart: .

Ex-tavis: Ainiiiin unohin kokonaan valkosipulin!!!!11!!! Se on kyllä oikee ihmeaine. Jos alottaisin sillä tankkailun vasta illalla kun pitää mennä töihin... Voisin karkottaa kaikki asiakkaat muuten:D Kiitos kannustuksesta sisko:haart:
Leeli oli kans pari päivää kipeenä ja mä varmaan sain saman pöpön. Prklprklprkl!!!!

Vituttaa koko viikon jatkunut kammottava väsymys. Toivottavasti viikonloppuna sais vähän kurottua tota univajetta pois. Maalle mutsin takapihalle nukkumaan, niin hoituu toi rusketuspolitiikkakin samalla.

lasikuitujeesus sanoi:
Mulla kävi vähän aikaa sitten sama, kyllä vitutti :wall:
Edellisenä iltana kortti toimi OK. Jouduin kipittämään duunista ruokkiksella tarkastuttamaan kortin, kun en muuten olis päässy viiteen päivään salille sisälle. Eivät keksineet tarkkaan missä vika (magneettinauha kait paskana), niin tekivät mulle sitten kokonaan uuden kortin.

Ps. Hyvitykseks sain ilmasen solkun, vaikken mitään pyytänytkään :)

V*tun rasittava työkaveri - tyyppi ensin haalii älyttömästi hommia (jotka ei sille kuulu), kitisee niitä tehdessään (kun on liikaa töitä) ja sen lisäksi äksyilee muille kun sen pitäisi hoitaa omat, ne alkuperäiset hommansa. Helvetti että on rasittavaa. Jos ei muu auta, niin toi akka lähtee vaihtoon. :whip:

Nuha/yskä meinaa puskea päälle mutta kyllä tää vielä selätetään. Tosi rento ja kiva viikonloppu tulossa, en aio antaa yhden itsekeskeisen idiootin pilata fiilistä... :jahas:

Back
Ylös Bottom