Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Bodaaja sanoi:
Tuskinpa sano ihan tosissaan:D Se vaan katto että mitä tollanen "Penkissä rimpuileva" täti sanoo ku hän sanoo jotain noin älytöntä:D
Hmph. Kuules poju, 23-vuotias ei ole vielä täti-ikäinen :D

Jos kyseessä olisi ollut mies/poika, olisin pitänyt vitsinä, mutta kun oli nainen. Ei naiset vitsaile noin hölmösti...

Tuo leuanveto juttu tuli erään kundin suusta ja se kyllä oli ihan tosissaan. Se on näitä mielenkiintoisia henkilöitä, jotka heräävät seuraavana aamuna Colemanin reisillä varustettuna, jos erehtyvät treenaamaan jalkoja :D:david:

Jopas on typerä tyttö. Hyvä kun pääsit eroon :jahas: kohta se olisi vaatinut sua jättämän salilla käynnin, kavereitten tapaamisen yms. Ei tuollaisiin kannata sekaantua, eikä varsinkaan antaa pompotella. Me naiset kun pompotellaan miehiä jos ne antaa sen tehdä, ihan vaan siksi koska voimme ;)

r. Haa, samaan omat vitutukset. Koiramme on sairas :'C

Missukka sanoi:
Hmph. Kuules poju, 23-vuotias ei ole vielä täti-ikäinen :D
Mutta eipä aikaakaan kun on... :lol2: (lisää stressiä ikääntymisestä :rolleyes: )

Itselläkin tulee puhuttua joskus lämpimikseen puutaheinää tuttujen kanssa salilla, tyyliin "Pitääpä tehdä kyykkyjä kun on rintapäivä" tai "Leaunvedot ovat ykkösliike pohkeille".

Joskus jotkut ympärillä katsoo meitä vähän pitkään ja hymyilee, mutta eipä me noita ihan vakavalla naamalla sanotakaan.. Ei pidä ottaa kaikkia juttuja niin vakavasti.

No ei tässä ollut tuosta kyse. Taisin tuohon penkkijuttuun vielä "viisaana" vastata sen jälkeen kun aikani olin siinä äimistellyt, että "Joo, onhan selkä tärkein tukilihas (tjsp) penkissä...". Näytti vähän siltä ettei mennyt perille. :rolleyes: Joo, nyt loppui tämä aihe.

Vituttaa salilla kesken sarjan kyselijät! Jos mulla on sarja kesken ei mulle tulla puhumaan prkl. Ääliöt!

Nyt vituttaa. Työkaverin mielestä kaikki yllättäin tulevat työt kuuluvat automaattisesti mulle (aina ja iänkaikkisesti), nytkin olin juuri ruokiksella, kun tuli ilmoitus että yhdessä kokoushuoneessa ei toimi videotykki. Noh, tyyppi alkaa välittämästi vaatimaan että mun pitää mennä sitä tsekkaan, vaikka allekirjoittaneella nokan edessä safkaa ja suu täynnä. Mikäs siinä, olisin mennytkin mutta vieressä seisoo/istuu kolme herraa toimettomana (myös tämä määräilijäherra) katsomassa kun minä ja toinen työkaveri syödään.

Eihän se mulkku ole edes isompiarvoinen kuin me muut; samaa paskaduunia tekee. Mutta aina löytyy valitus tilanteeseen kuin tilanteeseen; "ei voi kävellä kun nilkkaan sattuu taas!" (veti lipat viime pikkujoulujen jälkeen humalassa ja nilkka paskaksi), "nostappa sinä nuo laatikot kun mulla sattuu olkapäähän!" (kaatui jäisellä pihatiellä -> olkapää tohjoksi), "meneppäs sinä nuorempana tekeen yksi juttu!". Jos ei kerran kykene tekeen duuniansa niin menis perkele sairaslomalle!:curs:

Sekin vituttaa että lompakon ja tilin saldo yhteensä noin 4€:curs: Huomenna tosin tilipäivä, mutta siitäkin palaa heti kättelyssä tonni...

Salilla en oo jaksanu käydä puoleentoista kuukauteen, vyötärö turpoaa ja man-boobsit vaan kasvaa:curs:

Kokoajan väsyttää ja vituttaa, koska yöllä ei saa nukuttua (liian valoisaa ja kuumaa).

Pitäiskö ottaa lopputili ja painua jonnekkin sikahalpaan banaanivaltioon maanpakoon?

Edit. Ja näihin saatanan työkoneisiin ei saa asennettua mitään ilman admin tunnuksia. Ei sitte katota videoklippejä, vaan istunpahan tässä ja mätänen aatoksiini:curs:

Virheellinen sanoi:
Nyt vituttaa. Työkaverin mielestä kaikki yllättäin tulevat työt kuuluvat automaattisesti mulle (aina ja iänkaikkisesti), nytkin olin juuri ruokiksella, kun tuli ilmoitus että yhdessä kokoushuoneessa ei toimi videotykki. Noh, tyyppi alkaa välittämästi vaatimaan että mun pitää mennä sitä tsekkaan, vaikka allekirjoittaneella nokan edessä safkaa ja suu täynnä. Mikäs siinä, olisin mennytkin mutta vieressä seisoo/istuu kolme herraa toimettomana (myös tämä määräilijäherra) katsomassa kun minä ja toinen työkaveri syödään.

Eihän se mulkku ole edes isompiarvoinen kuin me muut; samaa paskaduunia tekee. Mutta aina löytyy valitus tilanteeseen kuin tilanteeseen; "ei voi kävellä kun nilkkaan sattuu taas!" (veti lipat viime pikkujoulujen jälkeen humalassa ja nilkka paskaksi), "nostappa sinä nuo laatikot kun mulla sattuu olkapäähän!" (kaatui jäisellä pihatiellä -> olkapää tohjoksi), "meneppäs sinä nuorempana tekeen yksi juttu!". Jos ei kerran kykene tekeen duuniansa niin menis perkele sairaslomalle!:curs:

Sekin vituttaa että lompakon ja tilin saldo yhteensä noin 4€:curs: Huomenna tosin tilipäivä, mutta siitäkin palaa heti kättelyssä tonni...

Salilla en oo jaksanu käydä puoleentoista kuukauteen, vyötärö turpoaa ja man-boobsit vaan kasvaa:curs:

Kokoajan väsyttää ja vituttaa, koska yöllä ei saa nukuttua (liian valoisaa ja kuumaa).

Pitäiskö ottaa lopputili ja painua jonnekkin sikahalpaan banaanivaltioon maanpakoon?

Miks sä teet noita asioita sitten, kun hän pyytää tai narisee...? Vielä jos kyseessä on samalla hierarkiatasolla oleva ukko.. Miks et sä sille et imaseppa......

Lisäys. Mua vituttaa tollaset marisijat, jotka ei ikinä ite tee asioille mitään vaan valittaa netissä/himassa/kavereilleen kuinka ottaa pannuu hommat! Tehkää asioille jotain, niin ne saattavat muuttua.

Virheellinen sanoi:

no sano saatana et painu hommiin möhömaha:D

Vargas sanoi:
Miks sä teet noita asioita sitten, kun hän pyytää tai narisee...? Vielä jos kyseessä on samalla hierarkiatasolla oleva ukko.. Miks et sä sille et imaseppa......

Lisäys. Mua vituttaa tollaset marisijat, jotka ei ikinä ite tee asioille mitään vaan valittaa netissä/himassa/kavereilleen kuinka ottaa pannuu hommat! Tehkää asioille jotain, niin ne saattavat muuttua.

:rock:

Joo, oon monesti kysyny että miksei ite te niitä hommia mitä ottaa vastaan? Yhtään järkevää vastausta en ole vielä kuullut, enkä viitti olla niitä hommia tekemättäkään, koska pomo huutaa aina linssit huurussa jos ne jää tekemättä. Mullakin kuulemma aina "näytönpaikka" koska olen määräaikasessa työsuhteessa, vaikka juuri nyt ei kiinnosta paskan vertaa tämä paskaduuni:curs:

Ketuttaa autoilijat, jotka vieläkin ajaa nastoilla.

Ketuttaa, kun olen kolmen päivänä aikana kolhaissut pääni 3 kertaa johki, ensiksi muijan veljen luona parvekkeen vaatteiden kuivatustankoon, töissä lääkekaappiin ja eilen himassa taas parvekkeen tankoon, tosin tuo himassa tapahtunut kolahti sen verran hyvin ,että silmäkulmassa on nyt patti, välillä heittää päässä aika kivasti ja silmä muutenkin kipeä. Voe v*ttu, että eilen sattui. Näky kaikki kahtena puolisen tuntia vasemmalla silmällä. Jepa jee

Unohdin vaihteeksi kotiloon valot päälle ja akku taas tyhjä.
Jaa, mullako muka huono muisti.

Huhu, ei ollut kukaan laittanut meikän kohellusta, tein jonku isomman jätkän vieressä ojentajaa tai jotaki whateva ranskispatonkeja kokonaisella 20kg päin persettä. Huh oli niin hienon näköstä että olis voinut vaikka bodivideon tehä. Nooh, pitää ettii jostaki 5kg tanko ja alkaa repimään pakkotoistoja sillä. huhuhu ja eiku kuurille seuraavaksi. hheh

Edit: niin siis sori huano kirjoitusasu, tuli vaan niin voimantunto nuista sarjoista, eli ekaa kertaa ranskalaisia vai mitä lie testailin, muttei oikeen lähtenyt tyylipuhtaasti.

pullasorsa sanoi:
Huhu, ei ollut kukaan laittanut, tein jonku isomman jätkän vieressä ojentajaa tai jotaki whateva ranskispatonkeja kahenkytä kokonaisella 20kg päin persettä. Huh oli niin hienon näköstä että olis voinut vaikka bodivideon tehä. Nooh, pitää ettii jostaki 5kg tanko ja alkaa repimään pakkotoistoja sillä. huhuhu ja eiku kuurille seuraavaksi. hheh

En tajunnu yhtää mitää...

Back
Ylös Bottom