Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jarmo82 sanoi:
Tädillä jäi kerran vasta paistettu lihakukko ja vielä konepellille silmien eteen :hyper:

:lol2:

onneksi meitä puupäitä riittää

Vitun känniset pellet. Joku äijä kävi potkii alaovea ja sitten örvelsi rapussa. Ei ollut paikalla ku poliisit kävi mutta sitten oli taas potkimassa. Ilmeisesti Koskinen hukassa kun piti huudella ympäri kyliä.

Vituttaa kun huomen on lääkäri ja siel saa varmaan odottaa taas aika mukavan tovin:curs: :wall:

Käsi paketissa, minkä hel**tin takia, joka kerta kun treeni kulkee hyvin ja paino laskee jne. jonkun paikan on pakko mennä rikki ????????
Nyt ei saa edes mennä lenkille vkon, hermo alkaa olemaan ihan totaalisen loppu, paino nousee ja kaikki menee päin persettä, autolla ei saa ajaa, niin on ihana olla koko ajan muiden "armoilla" :itku:

Kun päivä menee pieleen, se menee tosissaan pieleen. Eilinen. :itku:
Ja nyt tämäkin päivä hyvää vauhtia menossa samaan suuntaan. Miten tällaisen pysäyttäisi? Enää ei edes vituta, vaan surettaa.

dear_a sanoi:
Kun päivä menee pieleen, se menee tosissaan pieleen. Eilinen. :itku:
Ja nyt tämäkin päivä hyvää vauhtia menossa samaan suuntaan. Miten tällaisen pysäyttäisi? Enää ei edes vituta, vaan surettaa.

Vähän aikaa menee päin helvettiä, niin ei jaksa enää edes surra. Itse asiassa koko homma kaikessa perseydessään kääntyy naurun puolelle ja olo on aika mielipuolinen. Varaudu työkavereiden outoihin katseisiin :)

Olen lopettelemassa parisuhdetta erään tytön kanssa. Se on ihan paskana ,kuulemma. Ja oli menny itkien töihin. Ja nyt sen ÄITI soittaa minun ÄIDILLENI, että se on minun vikani jos hänen tyttärensä saa potkut kesätyöpaikastaan.

Ja tässä on nyt kyseessä ihminen jolla on ikää kuitenkin jo 17-vuotta. Luulisi, ettei tarvitisi enää äitien kesken selvitellä asioita. Helvetti sentään.

Kaiken lisäksi tämä tyttö ei millään tahdo uskoa, että minä haluan lopettaa seurustelun hänen kanssaan. Ja hän on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja on tulossa tänne ynm.

Vituttaa kun pitää roikkua tollain kiinni ja vielä oikein koko perheen voimin. Jättäisivät minut rauhaan! Saatana

criticalmass sanoi:

No huh huh. Uskomaton muori hänellä, ensin päättää että tyttärensä asiat kuuluvat hänelle ja sen jälkeen vielä että sinun asiasi sinun äidillesi.

Varmaan parasta kun katkaiset kaikki kontaktit sinnepäin :lol2:

Pyranha sanoi:
No huh huh. Uskomaton muori hänellä, ensin päättää että tyttärensä asiat kuuluvat hänelle ja sen jälkeen vielä että sinun asiasi sinun äidillesi.

Varmaan parasta kun katkaiset kaikki kontaktit sinnepäin :lol2:

Vaikka ei saisi nauraa niin aika häiriintyneeltä kuullostaa, kannattaa pitää varansa. :D Ja oma vitutus on: tekee mieli jäätelöä ja tupakkaa. Nyt on kiikun kaakun että ostaako vai ei.

GoA sanoi:
Vaikka ei saisi nauraa niin aika häiriintyneeltä kuullostaa, kannattaa pitää varansa. :D Ja oma vitutus on: tekee mieli jäätelöä ja tupakkaa. Nyt on kiikun kaakun että ostaako vai ei.
Jäätelö mielummin!!!

Vituttaa jo vähän valmiiks, 4 yötä duunia putkeen tulossa. Onneks unirytmi on kääntynyt jo niin että saa nukuttua päivisin, ettei ole niin rankkaa duunissa. Mutta eipä jää tääs maanantai iltaan asti aikaa muulle elämälle. Mut ei se haittaa kun tietää että lähtö provinssiin ois reilun viikon päästä. :hyper::rock:

Vituttaa tuo mun jalkojen/alaselän mikälie oireyhtymä. Si-nivelet juilii, säteilee jalkoihin, tractus iliotibialis on saatanan jumissa ja kivikova, mikä aiheuttaa kipua myös polveen ja portaita mennessä sattuu niin helvetisti. Sitten takareiskat menee juntturaan kun istuskelen tuntikausia ja ne vaan provosoi tota alaselän kipua. Ois vissiin korkea aika käydä jonkin sortin hermoratahieronnassa. Prkl :curs:

criticalmass sanoi:
Olen lopettelemassa parisuhdetta erään tytön kanssa. Se on ihan paskana ,kuulemma. Ja oli menny itkien töihin. Ja nyt sen ÄITI soittaa minun ÄIDILLENI, että se on minun vikani jos hänen tyttärensä saa potkut kesätyöpaikastaan.

Ja tässä on nyt kyseessä ihminen jolla on ikää kuitenkin jo 17-vuotta. Luulisi, ettei tarvitisi enää äitien kesken selvitellä asioita. Helvetti sentään.

Kaiken lisäksi tämä tyttö ei millään tahdo uskoa, että minä haluan lopettaa seurustelun hänen kanssaan. Ja hän on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja on tulossa tänne ynm.

Vituttaa kun pitää roikkua tollain kiinni ja vielä oikein koko perheen voimin. Jättäisivät minut rauhaan! Saatana

hetkonen. olen kyseinen tyttö. ja saaneen korjata vähän asioita. mä en nimenomaan todellakaan halua äitini sekaantuvan asioihin! olen sanonut sille miljoonasti, ettei tarvitse. eikä muunkaan perheen, koska tää nimenomaan on mun oma asiani. se haluaa keskustella asioista mun kanssa, mutta sen mielipiteet on ihan vastakkaiset kuin minun -eli samanlaiset criticalmassin kanssa. ja kuinka niin tulossa sinne? koska sanoin niin? eilisessä blogikirjoituksessa vai? olinkohan kovin tosissani.

mut hei. jos ei kuitenkaan vedettäisi tätä asiaa tänne. kiitos. ei kuitenkaan kovin mukavaa, että noin aletaan valehteleen netissä yleisesti.

criticalmass BUSTED!

Itteäni vituttaa se, että olin ilmottautunut securitas eventsille viiteen työvuoroon ja yhtäkään vuoroa en saanut. Ihme jedejä porukka kyl on. Tsekkaan sivut n.2 kertaa päivässä ja silti joku kerkee aina rohmuumaan kaikki työvuorot :curs: .

Edit: Lisätään viel se, että ruoka ei oo oikeen maistunu pariin päivään ja paino tippunu alle 88kg. Jonkun aikaa oli jo se 89,5kg. Mikä siinä on, että en voinu päästä siihen 90kg:hen? :curs:

Back
Ylös Bottom