Jarmo82 sanoi:Tädillä jäi kerran vasta paistettu lihakukko ja vielä konepellille silmien eteen![]()
:lol2:
onneksi meitä puupäitä riittää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jarmo82 sanoi:Tädillä jäi kerran vasta paistettu lihakukko ja vielä konepellille silmien eteen![]()
BadHair sanoi:Pah. Ne siihen mitään menkkoja tarvii.
dear_a sanoi:Kun päivä menee pieleen, se menee tosissaan pieleen. Eilinen. :itku:
Ja nyt tämäkin päivä hyvää vauhtia menossa samaan suuntaan. Miten tällaisen pysäyttäisi? Enää ei edes vituta, vaan surettaa.

criticalmass sanoi:
Pyranha sanoi:No huh huh. Uskomaton muori hänellä, ensin päättää että tyttärensä asiat kuuluvat hänelle ja sen jälkeen vielä että sinun asiasi sinun äidillesi.
Varmaan parasta kun katkaiset kaikki kontaktit sinnepäin :lol2:
Jäätelö mielummin!!!GoA sanoi:Vaikka ei saisi nauraa niin aika häiriintyneeltä kuullostaa, kannattaa pitää varansa. :D Ja oma vitutus on: tekee mieli jäätelöä ja tupakkaa. Nyt on kiikun kaakun että ostaako vai ei.

criticalmass sanoi:Olen lopettelemassa parisuhdetta erään tytön kanssa. Se on ihan paskana ,kuulemma. Ja oli menny itkien töihin. Ja nyt sen ÄITI soittaa minun ÄIDILLENI, että se on minun vikani jos hänen tyttärensä saa potkut kesätyöpaikastaan.
Ja tässä on nyt kyseessä ihminen jolla on ikää kuitenkin jo 17-vuotta. Luulisi, ettei tarvitisi enää äitien kesken selvitellä asioita. Helvetti sentään.
Kaiken lisäksi tämä tyttö ei millään tahdo uskoa, että minä haluan lopettaa seurustelun hänen kanssaan. Ja hän on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja on tulossa tänne ynm.
Vituttaa kun pitää roikkua tollain kiinni ja vielä oikein koko perheen voimin. Jättäisivät minut rauhaan! Saatana
criticalmass sanoi:Olen lopettelemassa parisuhdetta erään tytön kanssa.
growlithe sanoi:hetkonen. olen kyseinen tyttö.
Tiesittekö toistenne lukevan pakkista?