Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu, kompastuin työpaikalta lähtiessä portaaseen - nilkka nyrjähti. Treeni vituilleen, vituttaa viimesen päälle. Paskan vitut.

En oo varmaan tänne kirjoittanut, mutta laitetaas.. Tapahtui vuosi sitten..

Sali on entisen baarin tilalla kellarissa, ulkoa pääsee suoraan sisään. Yhtäkkiä paikalle lappaa paikallisia spurguja, ehkä vanhasta muistista tai muuten vaan mielenkiinnosta... Paikalla on treenaamassa toistakymmentä isoa ja äkästä voimanostajaa -> kaikki lähtee juoksemaan uusia tulokkaita päin huutaen naamat punaisena. Taisi jäädä noiden salikäynti viimeiseksi, sen verran kiire näytti tulevan.

Aikamoista salikomediaa tossa zztopin sigussa olevassa linkissä. Meinasin kyllä pudota penkiltä parikin kertaa tota katsellessa :)

Kävin eilen salilla frendin kanssa. Sinne tuli sit frendin pikkuveli, ikää 16v.
Ensimmäisenä penaa, pari toistoa 60kg:lla ja sen jälkeen sarja habaa scotissa.
Väliin kommentti "paljon menee penkissä?" ja sen jälkeen kokeilemaan onko penkkimaksimi noussu.

85kg tankoon, hirveen pompun voimasta tanko loikkaa 10cm, jonka jälkeen tippuu takas rinnalle. Sen jälkeen hän esitteli rinnasta löytyvää omituista kuoppaa (ihan kuin luu olis murtunu), joka tuli edellisestä pomppupenkkimaksimista :rolleyes: Can you say RHP?

Vituttaa että osaan olla joskus niin saatanan idiootti :wall:. Pyydän anteeksi kaikilta, joille olen ollut ikävä, tai muuten vaan rasittava... Aiheuttanut mielipaha tai jotain.....

Meni sitten 3 tuntia kuunnellen verkosto-markkinoinnin hienouksia. Ja mukava ja kiltti ihminen kun olen niin en kehdannut kävellä ulos esittelystä. Siinä meni sekin aika pois päättötyön kirjoittamisesta, jota pitäisi mennä huomenna(tänään) näyttämään opettajalle. Ja tästä esittelystä riippuu se että valmistunko ajoissa vai en. Jipii! Perkele!
Salille en ole päässy kuukauteen, joten sitä tuntee ittesä kaiheen pieneks ja heikoks. Nooh, ehkäpä pääsen taas kohta salille. Toivotaan.

Ensi vuonna maksuun paukahtavat opintolainan korot+lyhennykset vituttaa :wall: :wall: :wall: 2k€ :wall: :wall: :wall: eikä vieläkään ammattitutkintoa :wall: :wall: :wall: ukkovarvaskin meni tohjoksi kun potkin raivoissani säkkiä :curs:

Vielä jos "terveys" menee taas vituiksi niin heippa. :david:

Insanick, lohduttaako jos sanon, että mulla on opintolainaa melkein 10 000 €, valmistunen yliopistolta X vuoden päästä Hyödyttömän Alan Maisteriksi suoraan kortistoon ja jos kaikki menee syksyllä paskasti, joudun ottamaan lisää lainaa? May the force be with you, mate -- vituttaahan nämä.

Ultimecia sanoi:
Insanick, lohduttaako jos sanon, että mulla on opintolainaa melkein 10 000 €, valmistunen yliopistolta X vuoden päästä Hyödyttömän Alan Maisteriksi suoraan kortistoon ja jos kaikki menee syksyllä paskasti, joudun ottamaan lisää lainaa? May the force be with you, mate -- vituttaahan nämä.
Juu, samassa ojassa ollaan.. :kippis1: Lainaa on itellä pikkasen yli 10000€ ja menee varmaan pari vuotta ennen kuin pääsen kunnolla töihin ja maksamaan (?). Ensin 3v yliopistossa kemian opiskelu meni päin helvettiä sairastelun takia ja sitten amk:n kolmantena vuotena kyrpiinnyin täydellisesti ohjelmistotekniikkaan ja erosin. Nyt sitten olen menossa ammattikouluun metallipuolelle jossa menee se pari vuotta :david: Ellen sitten löydä oppisopimuspaikkaa..

Pitänee hankkia toisesta pankista tili jottei tuo nykyinen pankki nussi rahoja tililtä ennen aikojaan.

Vitun vittu!!Kissa karkas pihalle ja mä perässä!!:curs: :curs: :curs:
Saatanan mulkku luuli olevansa nopeampi kuin minä,mutta ei tienny mun omaavan vitullisen tiikeri loikan/syöksyn!!!Oli naapureilla varmaan hauskaa,kun 30m juoksun jälkeen vitullinen loikka ja kissa haltuun!:rock:

Ps.Onneksi se on niin tyhmä et juoksi suoraan....:rolleyes:

Edit.Ja tämä kaikki 2 juopon takia jotka tuli soittaa ovikelloa.

Nyt seitsemättä päivää kuumeessa sängynpohjalla ja töissä olivat sillä aikaa vaihtaneet työvuoroja,niin että joudun ens vkolla iltavuoroon...kaikki suunnitelmat pipariksi...elämälle kiitos!!!

Rahat o loppu ja tili tuli justiinsa. Melko synkkää. Mielessä liikkuu kaikki R-kioskiryöstön ja köyden välillä. Voispa mennä syväjäähän kuukaudeks niin ei tarviis nähdä nälkää.

Kaminari sanoi:
Rahat o loppu ja tili tuli justiinsa. Melko synkkää. Mielessä liikkuu kaikki R-kioskiryöstön ja köyden välillä. Voispa mennä syväjäähän kuukaudeks niin ei tarviis nähdä nälkää.

Rahat loppu enkä tiiä milloin tulee seuraava tili, kait kohta. Onneks makaroni on edelleen halpaa ja hyvää ketsupin kanssa. :)

Sit toinen asia mikä vituttaa on se ettei kroppa taho jaksaa palautua nyt kaikesta treenaamisesta/töissä kävelystä. Mut minkäs teet kun on kesä ja tykkää liikkua? :) Täytyy varmaan lähteä tekemään päivän toka treeni jaloille. Päivällä salia ja nyt vähän luistelua.

GoA sanoi:
Rahat loppu enkä tiiä milloin tulee seuraava tili, kait kohta. Onneks makaroni on edelleen halpaa ja hyvää ketsupin kanssa. :)

Sit toinen asia mikä vituttaa on se ettei kroppa taho jaksaa palautua nyt kaikesta treenaamisesta/töissä kävelystä. Mut minkäs teet kun on kesä ja tykkää liikkua? :) Täytyy varmaan lähteä tekemään päivän toka treeni jaloille. Päivällä salia ja nyt vähän luistelua.

Mulla ei oo edes suunnitelmissa liikkua mihinkään suuntaan. Tästä tulee taas sellanen syön-joka-kolmas-päivä-kuukausi. Liikkumisesta ei näillä näkymin puhettakaan. Luultavasti makaan tämän kesäloman loppuun sängyn pohjalla, istun koneen edessä ja koitan olla kuluttamatta liikaa energiaa. Tai sitten nöyrryn ja pyydän joltakin lainaa tms. Aika epätodennäköistä. Tuleepahan hyvä dieetti. Ihan kun ois hirveesti dieetattavaa :P

Perkele sä kaminari olet saamaton jätkä, ota itteäs niskasta kiinni ja lopeta toi whinetys, jätkähän on 27 saatana sentään! Ei rahapula ikinä ole miestä syömästä ja elämästä estänyt, me eletään mahdollisuuksien maailmassa.

Eikä siis vittuilua, vaan kannustavaa vittuilua;)

Back
Ylös Bottom