Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Missukka sanoi:
Mulla ei ole yhtään mitään tekemistä.

Sitä on liikkeellä. Itse olen onneksi koko ajan myös niin väsynyt etten edes jaksaisi tehdä mitään! Olo on tyytymätön mutta mikään ei kiinnosta eikä tuota tyydytystä. Hienoa.

Joku pyhä tänäänkin...salit kiinni ja kaupat voi :wall:
Olin suunnitellu meneväni tänään salille ja sit kauppaan, että sais jotain safkaa. Muutenkin olis ollu vapaata tänään koeviikon takia, että ei paljo lohduta "vapaapäivä".

~Voimariini ~ sanoi:
Joku pyhä tänäänkin...salit kiinni ja kaupat voi :wall:
Älä nyt hemmetti sano, että tänään on kaupat kiinni. Nopeasti joku jolla on varmaa tietoa asiasta kertomaan, miten on?!?

Piti ennen töihin lähtöä käydä ostamassa yhtä sun toista töissä tarvittavaa rompetta, mutta jos kaupat ovatkin kiinni, niin asiat vaikeutuvat huomattavasti.

Jylli81 sanoi:
Älä nyt saatana sano, että tänään on kaupat kiinni. Nopeasti joku jolla on varmaa tietoa asiasta kertomaan, miten on?!?
Kiinni on

Jylli81 sanoi:
Älä nyt saatana sano, että tänään on kaupat kiinni. Nopeasti joku jolla on varmaa tietoa asiasta kertomaan, miten on?!?

Ainakin Nokialla Nesteen yhteydessä oleva K-Pikkolo oli auki.
Isommat kaupat tosin kiinni.

Jylli81 sanoi:
Älä nyt hemmetti sano, että tänään on kaupat kiinni. Nopeasti joku jolla on varmaa tietoa asiasta kertomaan, miten on?!?

Piti ennen töihin lähtöä käydä ostamassa yhtä sun toista töissä tarvittavaa rompetta, mutta jos kaupat ovatkin kiinni, niin asiat vaikeutuvat huomattavasti.

Jepjep, kiinni ovat. Enkä tietenkään ollut muistanut varautua, mutta onneksi tunapurkki löytyi kaapista niin sai sävellettyä ruokaa (ja hyvää tulikin). Mutta raejuusto on lopussa :itku:

No voihan perse! Nyt vituttaa sitten minuakin! :rock:

Onneksi on sentään rahkaa jääkaapissa vielä pari-kolme kiloa, eli kyllä minä huomiseen ruokien puolesta selviän, mutta olisi kyllä tarvinnut kaikkea muuta päästä ostamaan. Täytyy käydä katsastamassa Hervannan Siwa, jos se edes olisi auki, niin saisi lihaa, tonnikalaa ja kananmunia hankituksi.

Häätyy purkautua: Pidän tässä tämän viikkoa kesälomaa, niin eiköhän jo pukkaa flunssaa päälle, kurkku kipeänä ja pikkusen lämpöä, huomenna varmaan jo kunnolla kuumetta. :curs: Se sitten tästä lomasta, ois voinu lunssa tulla työaikaankin..:itku:
Pitänee lepäillä vain, onneksi edes salikortti loppui tiistaina juuri sopivasti niin ei mene kallista korttia hukkaan tällä kertaa.

Jylli81 sanoi:

Siwoista en tiijä mutta K-Extra on ainakin auki.
Ollaan me mukulat lellittyjä nykyään ku joka päivä pitäis kauppaan päästä. Sillon ku minä asuin maalla nii lähikauppa oli auki kello 9-17 maanantaista perjantaihin :D. Ja nyt on pyhäpäivä! Pitäishä tommone tajuta! (Ai niin. Tarviikin käydä hakemassa eväät huomiseksi...)

Venla sanoi:
Siwoista en tiijä mutta K-Extra on ainakin auki.
Ollaan me mukulat lellittyjä nykyään ku joka päivä pitäis kauppaan päästä. Sillon ku minä asuin maalla nii lähikauppa oli auki kello 9-17 maanantaista perjantaihin :D. Ja nyt on pyhäpäivä! Pitäishä tommone tajuta! (Ai niin. Tarviikin käydä hakemassa eväät huomiseksi...)
Joo, mutta jos ei IKINÄ muista noita hemmetin keskellä viikkoa olevia pyhiä, niin ei kai se sitten ole mikään ihme, että tuollainen pääsee yllättämään. Ei olisi ollut ihan ensimmäinen kerta, kun minä menen jonain arkipyhänä epätoivoisena nykimään jonkun ruokakaupan ovenkahvaa, kun olen taas onnistunut missaamaan tiedon siitä, että on joku pyhä. Ehkä minäkin vielä joskus opin muistamaan nuo.

Eikä sinne kauppaan joka päivä tarvitse päästä, vaan viimeksi kävin kaupassa monta päivää sitten. Kävi kuitenkin niin, että söin viimeiset paistijauhelihani toissa päivänä ja viimeiset kananmunani ja tonnikalani eilen. Joten siksi tänään olisi viimein pitänyt käydä kaupassa, mutta tietenkin ne ovat juuri silloin kiinni.

Silloin kun minä vielä asuin maalla, niin lähimpään kauppaan oli matkaa se 20 kilometriä eikä ollut puhettakaan mistään lähikaupoista :D.

Ei helvetti. Piti laittaa naapurifirmaan yhdelle miehelle viesti. Kyselin, että voitaisko tavata maanantaina. Heti, kun viesti lähti tuli mieleen, että entä jos mies onkin eukkonsa kans vapaalla. Lukee naikkonen ihan satavarmasti sen viestin. :( Eikä siinä muuten mitään (työasioissa kun tavataan), mutta se, että nainen on todella mustasukkainen, inhoaa mua ja luulee, että mä yritän iskeä hänen miestään.. Mies ei ole vastannut viestiini, joka herättää minussa ne pahimmat epäilyt. :(
Miksi mä en voinut ajatella sen verran pitkälle, että olisin miettinyt, että toisilla on tänään vapaapäivä. :wall: :wall: :wall:
Kyllähän tuo asia on selitettävissä sille naiselle, jos sen viestin on lukenut, mutta kun se on niiiin hysteerinen.. :jahas: Olis pitänyt sittenkin laittaa siihen viestiin, että mitä työasioita tapaaminen koskee.
Vittu!

jambo sanoi:
"olet ensimmäisellä varasijalla", vittu taasko!! Vituttaako enempää saada tollanen tieto haetusta duunista.

Mulle sano yks tyttö ihan samaa..Rivien välistä tosin mutta kuitenkin..

Eleonoora Ei kai tuo nyt ole sinun vastuullasi että se eukko lukee sen miehen viestejä. Ja kun työasioista kirjottelee niin eikö se olis vähän turhauttavaa alkaa aina miettimään että voiko se mies nyt olla sen eukon seurassa, voinko tekstata..

edit: tohon rullaluistinjuttuun....Ne pitää vaan muotoilla samalla tavalla kuin lätkäluistimet niin sopii jalkaa kuin sukka..:)

Mika1979 sanoi:
Eleonoora Ei kai tuo nyt ole sinun vastuullasi että se eukko lukee sen miehen viestejä. Ja kun työasioista kirjottelee niin eikö se olis vähän turhauttavaa alkaa aina miettimään että voiko se mies nyt olla sen eukon seurassa, voinko tekstata..

Kun tietäisit tapauksen, et laittaisi yhden ainoatakaan viestiä. Periaatteessa miehen ongelma, mut mä olen parhaillaan saanut suullisen tappouhkauksen tuolta naiselta. :rolleyes:"Jos minä joskus löydän sinut Pekan (nimi muutettu) kanssa peuhaamasta, niin voit olla varma, että..." :rolleyes: Olen pomolta yrittänyt kysäistä, että eikö joku muu vois hoitaa tuon miehen kanssa noita asioita, mutta ei.

edit: mä kai luistelen liian vähän, niin eivät sit ehdi muotoutua mun jalkaan. :jahas: Tai jotain..

Eleonoora sanoi:
Kun tietäisit tapauksen, et laittaisi yhden ainoatakaan viestiä. Periaatteessa miehen ongelma, mut mä olen parhaillaan saanut suullisen tappouhkauksen tuolta naiselta. :rolleyes:"Jos minä joskus löydän sinut Pekan (nimi muutettu) kanssa peuhaamasta, niin voit olla varma, että..." :rolleyes: Olen pomolta yrittänyt kysäistä, että eikö joku muu vois hoitaa tuon miehen kanssa noita asioita, mutta ei.

edit: mä kai luistelen liian vähän, niin eivät sit ehdi muotoutua mun jalkaan. :jahas: Tai jotain..

No jopas on emäntä..Voipi olla aika :wall: sen kanssa yrittää keskustella..Ehkä se sit kannattaa tekstata vaan työaikaan...:jahas:

Siis ei sitä odoteta että ne muotoutuu vaan ne muotoillaan jalkaan kuuman veden tai mallista riippuen uunin avulla.

Mika1979 sanoi:
Siis ei sitä odoteta että ne muotoutuu vaan ne muotoillaan jalkaan kuuman veden tai mallista riippuen uunin avulla.

Ai niin. :D

Edit: Tuli muuten harvinaisen blondi olo. :D

Eleonoora sanoi:
Ai niin. :D

Edit: Tuli muuten harvinaisen blondi olo. :D

Nooh..älähän nyt :D Ei se olo vielä mitään haittaa...;)

Niin ja vitutuspuoleen... Vituttaa suunnattomasti sellaset naiset, jotka niin sanotusti pitävät ovia auki. Eli jos on juteltu että nähtäis illalla/yöllä, niin sit kun sitä kysyy suoraan että nähdäänkö, niin vastaus on "katsotaan". Onko toi nyt suomennettuna sitten sama kuin että "nähdään vaan jos en baarista parempaakaan löydä"? ...naiseeeet!?

Jumaliste tota vesisadepaskakeliä, no onneks kohta alkaa pari työvuoro melkein putkeen, ei tartte katella sadetta eikä tehdä juuri mitään muutakaan :jahas:

Back
Ylös Bottom