Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Leelucky sanoi:
menin nukkumaan 20.00 ja heräsin 22.45, ei tuu uni enää. Mania?

Pitkäänkin ollut univaikeuksia? Entäs ylimäärästä stressiä? Vaikeuksia keskittyä yhteen asiaan kerrallaan?
Kyllähän toi diettaaminenkin pystyy vaikuttamaan noihin univaikeuksiin. En heti alkaisi veikkaamaan maniaa.

edit. Ja itteeni vituttaa tämä helvetinmoinen kiire tehdä kauhea määrä rästihommia ja -tenttejä. Ja opinnäytetyö! Ei jumalauta mitä tuubaa. Hitto musta mitään hoitotieteilijää tule koskaan, mutta silti joutuu tekeen ton. Kuukauteen päässy salille kun on täytyny väkertää vaikka mitä kouluhommia. Huomenna toinen loppukoe ja eikö tänään sitten ole yövuoro. Vitun kiva lukee kahvin voimalla samaan aikaan kun rauhoittelee psykootikkoo. Jee jee. Mut kaippa tämä tästä.

Jylli81 sanoi:
(Ihan toisessa ketjussa) Hei! Eihän tähän aikaan kuulu olla hereillä kuin tenttiin tuskassa kertaavien nörttien ja yövuorolaisten. Mitäs tämä tämmöinen peli on? :eek:

Jep, onneksi mä olin tällä kertaa sentään nukkunut ennen tuota kello neljää :/
Perrrrrkele. Ja nukuin yhteentoista. Ei kiva.

venla sanoi:

Jep, onneksi mä olin tällä kertaa sentään nukkunut ennen tuota kello neljää :/
Perrrrrkele. Ja nukuin yhteentoista. Ei kiva.

Heh, täällä samoin, vaikka ei nyt oikeasti niin kovasti vituta. Olen työmatkalla Aasiassa ja sisäinen kello hieman sekaisin, mutta en siitä nyt niin stressaa, tyypillisesti otan 4-6 tunnin yöunia kuitenkin.

Mutta: service apartment hotellin naapuri alkoi kotiutua baarityttönsä kanssa vasta viideltä ja viiden jälkeen oli kutsunut vielä kaverinsakin tyttöineen bilettelemään. Perhana, minä lojun sängyssä kirjaa lukien ja muut vaan pitävät hauskaa - ei ole maailma tasa-arvoinen, sanon minä :rolleyes:

Sain eilen tietää, että kesäloman jälkeen mulle ei enää välttämättä olekaan töitä. :wall: Tai että loman jälkeen "saan" pitää ainakin kuukauden palkattoman loman. :jahas: Voihan vittu. Mun elokuun työt oli kai periaatteessa luvattu yhdelle kesätyöntekijälle.:curs: :jahas: :curs: :wall: :itku: :curs: Perkele. Mut kyllähän firma siinä jonkun euron säästää, kun kesätyöntekijälle maksetaan minimipalkka. Pakko vaan toivoa, että pääsisin kouluun, niin ei niin paljoa sit harmittais. Mut tarkoitus oli kyllä koulun ohellakin niitä töitä tehdä.. :rolleyes:

Onnex on kakkostyö olemassa. Pitääkin sinne ilmoittaa, että olen käytettävissä, JOS sattuvat tarvitsemaan elokuussa.

Jos olen elokuun palkattomalla vapaalla, niin parempi sit olis, että paistais aurinko! Vitutuksen määrä saattaa nousta huomattavasti, jos vettä sataa koko ajan. :jahas:

Saatanan saatana kun pitää olla ni persaukinen kokoajan :itku:. Vituttaa kun vaik mitä tekis ni aina sitä ollaan back to square one. Liikaa näemmä toivottu et sais taattua toimentulon ees hetkeks...

Jee jee, flunssa vaan jatkaa puskemistaan. Ajattelin jo että tällä viikolla pääsis salille, mutta taitaa olla turha toivo.

No mutta, eipähän elämä käy tylsäksi, kun 5-7 viikon välein on kunnon räkätauti päällä. VÄliin sitten vielä parit kuumeilut ja oksennus/paskataudit, niin ei ainakaan reenit kärsi!!:hyper: :hyper:

:curs: :curs: :curs: :curs:

Iltalehdessä uutinen kun sattumanvaraisesti kyytiin väkisin otettu 23 vuotias nuorimies kuoli saamiinsa vammoihin.. syynä pahoinpitelystä johtunut kallovamma!
Syyllisillä vahva rikostausta ennestään..
kyl sit niin vituttaa ettei tollasia paskakasoja saada hengiltä.. mitään helvetin linnaa tollasille ku narun jatkoks saman tien nyt!!
Tollasilla ei todellakaan ole mitään syytä elää.. sanoo joku kukkahattutäti tai setä mitä tahansa ihmisoikeuksista etc.. paskat!

Pelles sanoi:
Iltalehdessä uutinen kun sattumanvaraisesti kyytiin väkisin otettu 23 vuotias nuorimies kuoli saamiinsa vammoihin.. syynä pahoinpitelystä johtunut kallovamma!

Ei tässä maassa osata tuomita niinkun pitää, se on miljoona kertaa todettu.

Se on taas muutama hassu vuosi linnaa ja takas kadulle kunnes seuraava viaton ihminen pääsee taivaaseen... :curs:

Pelles sanoi:
kyl sit niin vituttaa ettei tollasia paskakasoja saada hengiltä.. mitään helvetin linnaa tollasille ku narun jatkoks saman tien nyt!!
Tollasilla ei todellakaan ole mitään syytä elää.. sanoo joku kukkahattutäti tai setä mitä tahansa ihmisoikeuksista etc.. paskat!

Kaikkia saatanan sekopäitä sitä onkin :curs: Olis taas kirveelle töitä.

Ei helvetti millasta paskasakkia sitä on Suomessa. Selvissä tapauksissa kuoleman tuomio vaan käytäntöön. Turhaan noita eläimiä pitää vankilassa 10 vuotta vieden verorahoja.

Back
Ylös Bottom