Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Topah sanoi:
12kk maailmalla ja 8kk poissa Suomesta. Tänään vasta eka kerran tajusin, että ens keskiviikkona lennän takasin sinne pohjolan perukoille. Tässä samalla kun thai-neitoseni tekee tarkkojen ohjeitteni mukaan mulle vodkapaukkua ja hieroo niskaani, niin ei voi muuta sanoa kuin: että hieman vituttaa lähteä sinne Suomeen. Mutta elämänviisautena todettakoon, että suuren vitutuksen jälkeen pienikin ilo tuntuu maagiselta.

Tervetuloa tänne Suomeen vaan! Täällä saat naisilta ainoastaan kylmiä katseita ja sää on jäätävä, hyvällä tuurilla sataa ja nainen saattaa heittää kaljat sun niskaan baareissa, joissa on yhtä paljon elämää kuin Saharan autiomaassa.... :rolleyes: Kyllä Suomi on ihana maa, sulla on sellaiset "herkut" vielä edessä kuin juhannus ja se kumuloitunut vitutus, kun jengi palaa elokuun alussa takaisin duuniin....

hoplaa90 sanoi:
ulkona on ihan pirun kylmä:curs:

V'tut on, siellä on viileä sää :D .
Mutta oikeasti, on se hitto, kun aina valitetaan, että on kylmä, ihan sama, onko -12 vai +12. Milloinkaan ei ole hyvä :( . Mulle kelpaa ainaki, kyllä tämä sää aina talven voittaa. Nyt sentään pystyy kävelee ilman pitkiä kalsareita ja pipoa :hyper:

Jep alaselkä/takareisi niin jumissa että saikulle jouduin kun en pysty kävelemään.... No nyt tuli sen verran tuhdit särkylääkkeet että noin tunti sitten kun otin ne niin nyt on istuessa kipu poissa, mutta nyt sitten on väsynyt olo kuin vain voi olla....

Voi vittu!!Pitää niellä 6 pilleriä päivässä ja kokonaisina!Ja ylläri ylläri pillerit ovat about 2 kertaa buranan kokoisia!!Voi saatana,kun mä en tykkää niellä buranaakaa,kuin puolitettuna:nolo: :jahas: !Vaikka pystyn nielemään sen,niin ei vaan voi,kun on pakko puolittaa???höh!Ja hyvä kun mä sen yhden muistan päivässä ottaa....ekan vedin just ja pitäis viel 2 ottaa....että näin :curs:
Eikä se nyt paha ollu niellä,mutta kun ottaa vaan vastaan jokin siinä....:jahas:

sgege sanoi:
Oon muuten todistanut sitä kun salilla vastataan kännykkään kesken sarjaa. Teki hauista käsipainoilla ja sitten puhelin soi taskussa niin laski ihan pokkana toisen alas ja vastasi. Jatko vaan menoa toisella kädellä. Vaihto sitten kesken puhelun käsiä.

Se on puntaamisessa vähän niin kuin lenkkeillessä, että syke on oikea silloin kun pystyy puhumaan samalla...

Itse lähes kävin äsken salilla. Menin Esport Centerin Areenalle, ekaa kertaa, ajattelin että testaan paikan.
Mutta siinä on yksi pienen pieni hassi käynyt siinä salin suunnittelussa;
se punttisali on täysin samassa avoimessa tilassa kuin ne puolen tusinaa sählykenttää, joilla kaikilla lauma 10-12-vuotiaita poikia pelasi sählyä sellaisella metelillä, kuin vain sen ikäisistä lähtee.
Kristus se kirkuminen oli karseeta.
En ehtinyt edes vaatteita vaihtaa kun pyörähdin kannoillani ja läksin pois,
ajattelin että en halua joutua linnaan moninkertaisena lastenmurhaajana, ja just niin siinä ois käynyt jos oisin jäänyt sinne.
Vieläkin soi korvat...

Salillä missä käyn sellanen vanhempi herrasmies tapaa aina toisinaan tehdä seisten hauiskääntöjä tangolla. No, mikäs siinä muuten, mut kun sarja on ohi, niin tää kaveri paiskaa sen tangon silleen ovelasti lattiaan, että kun tehdään negatiivista toistoo niin se tekee viimesen toiston vauhdilla ja päästää irti niin, että se tanko jysähtää lattiaan kauheella äänellä.

Voi....:itku:

Vuonna 2002 siirryin koulun kampukselle asumaan, kaveripiiri oli mahtava, niiden kanssa meni luppoisasti freshervuosi asustaen samassa collegessa, seuraavat vuodet yhteydessä vaikka asusteltiin eri puolella yliopistokaupunkia, ja vaikka osa lähti välissä vaihtoon ollaan aina vaan yhteydessä. Vuosi sitten puolet valmistui ja loput puolet minä mukaan lukien valmistutaan nyt.
Perjantaina kaikki ihanat ihmiset joiden kanssa käyty läpi opintoja tulevat tänne kaupunkiin takaisin, jotkut ulkomailta jotkut eri puolilta maata... Menevät syömään ja baariin ja juhlivat...
Mutta mullapa on viimeinen tentti lauantai aamuna kello 9! Kyllä nyt vituttaa. Kaikki ihanat jannut palaavat tänne ja ei voi juhlia kun on luettava.

No, tulevat jotkut sen verran kaukaa että viihtyvät täällä viikon, toivottavasti heitä juhlituttaa vielä perjantain jälkeenkin. Eipä taida muu auttaa kun laahautua takaisin tuonne lukusalin puolelle.... :(

Minua vituttaa niin ankarasti kaikki ihmiset, jotka kirjoittavat viestinsä loppuun, että "Modet saa poistaa jos katsovat tarpeelliseksi"

No totta helvetissä he saavat :curs: Hehän ovat modeja! Ei siihen mitään perkeleen lupia tarvita!

Pyysin äidiltä rahaa tuossa äsken, jotta saisi ostettua tonnikalaa, rahkaa jne.

"-Eikö se tavan ruoka riitä? Tässä on näitä leipiäkin (näyttää vaaleita leipiä)
-Ei se riitä (Hiljaa sanottuna, uhkaavalla äänensävyllä vitutuskäyrän noustessa tutun keskustelun takia)
-Riittää! Ei muutkaan sinun ikäset tarvitse tonnikalaa!
-Ei riitä... (edelleenkin hiljaa sanottuna, tukahduttaen halun huutaa, että 95% muista minun ikäisistä on 60kg kyniksiä)
-Valivalivali vali val... (Tässä vaiheessa harkitsin lajin vaihtamista sählyyn)
-No hyvä on, ostan sitten omillani rahoilla saatana! (Mikäs siinä, onhan minulla kokonaista kymmenen euroa :) Siis oli)

-> Kauppaan. Pullot sentään sain viedä ja pitää ihan rahat. Jee.
Pullokone rikki. Palauta pullot kassalle.

Noh, siinä oli sen reissun vitutukset. Vein sitten kassalle ne pullot, typsykkä vähän naureskeli kun sanoin, että jos saisi sen muovikassin takaisin. Vastasi, että saat, jos pistät nämä pullot tuonne koreihin. Ei edes vituttanut, nauratti vain.. Jos joku mies olisi sanonut noin niin olisi varmasti vituttanut.. Naiset on katalia! :jahas: :)

Sitten kotiin. Vessareissu saa vitutuskäyrän taas nousuun. Väännän paskaa naama punaisena varmaan viisi minuuttia, mutta silmissä vaan sumenee.. Lopulta saan pukattua herneen kokoisen pökäleen ulos, jee.. Mutta se pökälekin vittuilee minulle, haluaa kellua siinä vaikka monta kertaa vedän..Upposihan se lopulta!

Kaiken kaikkiaan ei oikeastaan edes vituta enää paljoa, ottaen huomioon että ei tarvitse ihan heti käydä ostamassa tonnikalaa tai raejuustoa. Eikä edes vituta vaikka onkin vain huimat kaksi euroa rahaa.

Pienestä on kiva valittaa

burdock sanoi:
Vittu kiva, mummi tekee sairaalassa kuolemaa :(. Hyvää äitienpäivää vaan kaikille :itku: .

Lääkärit antoivat mummille viikon armonaikaa. Testeissä löytyi virtsatientulehdus, jota hoidetaan antibiooteilla. Tämä viikko pidetään nesteillä (tippa suoneen) ja jos ruokahalu ei palaa viikon päästä, niin antavat kuolla pois. Eri kivaa :(.

Se selkäkipu siirtyi lonkkaan ja ei oo vieläkään parantunut. Syksyllä oli myös samantyyppisiä vaivoja. Ei voi oikein rankaista jalkoja kunnolla. Tuo haittaa penkkaamistakin jo. Mä haluun kyykätä! :itku:

Edit: Venla, Taitaa olla mesessä joku isompi vika. Sekoilee täälläkin.

Häh, mikä vaivaa meseä:curs: ? Sama juttu eilen.
Eikä ees väsytä. Jalkoihin sattuu.

Edit. Joo, toimii taas...
Mutta vituttaa niin paljon ettei jaksa välittää.
Säälittävää. Ahist.

Toivottavasti VelttoV sulla helpottaa lonkan kanssa :/

Back
Ylös Bottom