hoplaa90 sanoi:ulkona on ihan pirun kylmä:curs:
Täällä saatanan konttorissa ei ole yhtään kylmä, linnunpaskaa ikkunassa ja näkyy vaan kuinka junat vie vieraille maille. Perkele :curs: .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hoplaa90 sanoi:ulkona on ihan pirun kylmä:curs:
Topah sanoi:12kk maailmalla ja 8kk poissa Suomesta. Tänään vasta eka kerran tajusin, että ens keskiviikkona lennän takasin sinne pohjolan perukoille. Tässä samalla kun thai-neitoseni tekee tarkkojen ohjeitteni mukaan mulle vodkapaukkua ja hieroo niskaani, niin ei voi muuta sanoa kuin: että hieman vituttaa lähteä sinne Suomeen. Mutta elämänviisautena todettakoon, että suuren vitutuksen jälkeen pienikin ilo tuntuu maagiselta.
Kyllä Suomi on ihana maa, sulla on sellaiset "herkut" vielä edessä kuin juhannus ja se kumuloitunut vitutus, kun jengi palaa elokuun alussa takaisin duuniin....hoplaa90 sanoi:ulkona on ihan pirun kylmä:curs:

:jahas: !Vaikka pystyn nielemään sen,niin ei vaan voi,kun on pakko puolittaa???höh!Ja hyvä kun mä sen yhden muistan päivässä ottaa....ekan vedin just ja pitäis viel 2 ottaa....että näin :curs: sgege sanoi:Oon muuten todistanut sitä kun salilla vastataan kännykkään kesken sarjaa. Teki hauista käsipainoilla ja sitten puhelin soi taskussa niin laski ihan pokkana toisen alas ja vastasi. Jatko vaan menoa toisella kädellä. Vaihto sitten kesken puhelun käsiä.
Fl4m3 sanoi:Pistä tiekokoneeseen herätys?
Siis oli)
burdock sanoi:Vittu kiva, mummi tekee sairaalassa kuolemaa :(. Hyvää äitienpäivää vaan kaikille :itku: .