Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olen kipeänä. :S Kurkku ihan saatanan kipeä ja vissii kuumettakin, nyt vielä silmät kuin jollain pirinistillä ja toisessa korvassa joku tulehdus. Oonkohan Suomen ensimmäinen lintuinfluenssapotilas?

Nannna sanoi:
Päähän sattuu aivan helvetisti. Kolmas kerta tällä viikolla ku päähän alkaa sattumaan kesken reenin ja pakko lähteä itku silmäsä kotiin. :(
Itsellä oli joskus samaa vikaa kun oli niskat jumissa. Ei siis tuntunut niskanseutu tukkoselta tai mitään että olisi huomannut, pää kääntyi normaalisti jne. Mutta ensimmäisenä liikkeenä kun vinopenkkiä alottelin niin jo lämppäripainoilla alkoi takaraivon tienoilla vihlonta kasvamaan. Siinä kuuden toiston jälkeen oli pakko jättää kesken ja lähteä salilta.

Päänsärky jatkuikin sitten mukavasti koko päivän. Vaiva meni ohi muutaman päivän tauolla ja niskan/hartiaseudun hieronnalla.

Naishenkilö jonka kanssa minulla on ollut juttua muutaman viikon ajan on tänä aikana pettänyt minua jo kahden eri miehen kanssa. Yritti kovasti väittää ettei se ollut pettämistä. No mitä vittua se sitten oli?

Pexi_ sanoi:
Naishenkilö jonka kanssa minulla on ollut juttua muutaman viikon ajan on tänä aikana pettänyt minua jo kahden eri miehen kanssa. Yritti kovasti väittää ettei se ollut pettämistä. No mitä vittua se sitten oli?

Tuosta voi väitellä loputtomiin että oliko pettämistä vai ei. Kokemuksesta voin sanoa että unohda se muija heti! Sama tulisi tod.näk. toistumaan myöhemminkin.

Olin sitten :david: ja poltin talvikalpean ihoni auringossa.

Tein parin tunnin pyöräretken, istuskelin vielä hetken pihalla ja nyt on nenä, poskipäät ja hihattoman paidan ansiosta hartiat punaisina. Ja mikä parasta, silmien ympärillä näkyy komeat, aurinkolasien kokoiset valkoiset alueet. :nolo:

Vituttaa kun taas nenä vuotaa, silmät kutisee ja aivastuttaa :curs: Tuntuu että parin päivän välein tulee nää allergiat. Torstaina oli ja eilen ei ollu ja tänään taas, perkele!

Voi vittusaatana, haluun ulos. Koko päivän ollu sisällä ja tuolla on hyvä sää. Miks pitää odottaa iltaa, että voi mennä ulos?

Kolmannet farkut vuoden sisään rikki samasta kohtaan. Eihän ne kovin paljoa maksanut, mutta nyt joutuu taas kiertämään kaupat läpi, että löytää edes jotenkin sopivat housut.

venla sanoi:
Hih. Asiaa!

Mua vaan vituttaa kun olen niin seis. Ja kelailen tyhmiä. Äh. Tyhjää.
No ainakaan sinulla ei ole helvetillistä allergiaa vielä tuohon päälle :). Ko. vaivasta johtuen itseltäni ei nukkuminen oikein meinannut onnistua viime yönä ja olo on ollut koko päivän aivan kauhea. Lääkkeistäkään ei ainakaan vielä ole ollut mitään huomattavaa hyötyä. Eli olotila melko samanlainen, ihan seis ja pitäisi lukea tentteihin, jotka on pakko päästä läpi, jos meinaan saada opiskeltua kesällä.

Tsemppiä kuitenkin sinne ja jaksamista. Toivottavasti sinulla joskus vähän helpottaa tuo olo. Olen nimittäin huomannut sinun kirjoittavan aika usein tähän threadiin.

tompsa sanoi:
Vituttaa kun taas nenä vuotaa, silmät kutisee ja aivastuttaa :curs: Tuntuu että parin päivän välein tulee nää allergiat. Torstaina oli ja eilen ei ollu ja tänään taas, perkele!
samaa paskaa se on täälläkin.joka kevät se tulee,joka kevät se vituttaa entistä enemmän

taimikko sanoi:
Tuosta voi väitellä loputtomiin että oliko pettämistä vai ei. Kokemuksesta voin sanoa että unohda se muija heti! Sama tulisi tod.näk. toistumaan myöhemminkin.
Todellakin unohdan. En näe mitään syytä jatkaa kyseisen muijan kanssa.

Jylli81 sanoi:
Tsemppiä kuitenkin sinne ja jaksamista. Toivottavasti sinulla joskus vähän helpottaa tuo olo. Olen nimittäin huomannut sinun kirjoittavan aika usein tähän threadiin.

Kiitos :haart: :)!! Vähä on pohjamudissa menty joo. Ja jaksamista sinnekin niitten allergioitten kanssa. Vähä silmät mullakin vuotaa ja nenä tukkeutuu tuolla pihalla, muttei onneks ole niin pahaa.

Taas särkee päätä. :wall: Aamulla kärsin taas pahoinvoinnista ja heikotuksesta. :urjo: Ja tuo huonovointisuus on jatkunut jo pari kuukautta. Välillä sitä oli vain aamuisin ja nyt sitä sitten saattaa ilmetä keskellä päivääkin.
Alan olla jo aika väsynyt tähän. Liekkö sairastan tietämättäni jotain ikävää.. :jahas:

Ja vituttaa, kun en osaa päättää, mitä tekisin yhden vittumaisen jutun kans. Itse olen osittain syypää siihen, että hommat on mennyt näin, mut vituttaa silti.

Vituttaa sekin, kun huomenna olis ylitöihin mentävä ja ulkona olis loistava sää ulkoilla. :itku:

Eleonoora sanoi:
Taas särkee päätä. :wall: Aamulla kärsin taas pahoinvoinnista ja heikotuksesta. :urjo: Ja tuo huonovointisuus on jatkunut jo pari kuukautta. Välillä sitä oli vain aamuisin ja nyt sitä sitten saattaa ilmetä keskellä päivääkin. Alan olla jo aika väsynyt tähän. Liekkö sairastan tietämättäni jotain ikävää.. :jahas:

Olet jo varmasti sulkenut sen mahdollisuuden pois, että olisit raskaana...?

dear_a sanoi:
Olet jo varmasti sulkenut sen mahdollisuuden pois, että olisit raskaana...?

Eipä mun raskaana pitäis olla.. :rolleyes: Vaikka onhan niitä huomaamattomia raskauksia ollut kai ennenkin, et menkat ja kaikki tullu normaalisti..:rolleyes:
Alkaa vaan pikkuhiljaa ahdistaa, kun niin usein on tämä olo. Lääkäriin vois tietysti mennä, mut mitä ne sanois? "Sulla on varmaan stressiä, minäpä kirjoitan pari viikkoa sairaslomaa." :david:

edit: niin ja vituttaa tietysti tuo polvitaivekin, joka taas pari päivää sitten kipetty niin, ettei nyt taas käveleminenkään suju normaalisti. *ittu.

venla sanoi:
Ja jaksamista sinnekin niitten allergioitten kanssa. Vähä silmät mullakin vuotaa ja nenä tukkeutuu tuolla pihalla, muttei onneks ole niin pahaa.
Kyllä tästä selvitään. Toivottavasti sinä et joudu nauttimaan allergioista niiden täydessä rajuudessa. Kävin itse päivällä väkisin salillakin vaikka lähtiessä oli kamala olo, mutta salilla ilma ilmeisesti suodatetaan ulkoa sisälle tullessa tai jotain koska siellä oireet hävisivät jonkin ajan jälkeen ja treeni sujui lopulta ihan hyvin.

Minulla oireilee lähinnä tuo nenä sinne nenän limakalvoille kulkeutuvan siitepölyn takia(Tuosta sitten seuraa nenän vuotamista, aivastelua ja yleistä surkeaa oloa.), joten päädyin insinööriratkaisuun, jolla samalla estän nenän vuotamisen, siitepölyn joutumisen nenään ja siten allergiaoireetkin. Survoin nimittäin molemmat sieraimet täyteen pumpulia, niin ettei nenän kautta kulje ilma tai mikään muukaan(varsinkaan siitepöly) minnekään suuntaan. Auttoi oireisiin melkein heti ja toimii omalla kämpällä ihan hyvin, mutta ei tämän näköisenä oikein ulos viitsi mennä, on nimittäin sen verran näyttävä lookki :D.

Eipä tuo tosin haittaa, koska tänään on ohjelmassa enää vain tenttiin lukua ja dieettisafkaa vuorotellen.

Sitten takaisin jatkamaan OSPF-reitityksestä yms. tietoverkkojutuista lukemista...

VelttoV sanoi:
Oonkohan mäkin raskaana? Oon meinannu oksentaa pari kertaa tässä vuorokauden sisällä. Taitaa olla vaan ylirasitusta.

Mä kyllä luulen, että sä olet raskaana! ;)

Vakavasti puhuen, alan olla aika väsynyt. Viimeiset puoli vuotta olen lähes katkeamatta kärsinyt erilaisista kivuista ja ikävistä olotiloista. Ahdistavaa.

Vituiks meni tämäkin ilta. Päivä oli aivan loistava, ilta oli aivan loistava, yö baarissa ei ollut. Illan saldo: Kaks naista oli perseessä kiinni - ei voi valittaa, tais kelvata.

Mut noitten lisäks oli yks ainoo joka ois ollu kiinnostava niin... Sain kyllä ittestäni sen verta irti että menin tanssilattialla juttelemaan yhdelle oikein ihastuttavalle neidolle, joka vastasi iloisesti hymyyn, ja jolle naispuolinen kaveri kävi vielä jotain musta selittämässä ja osoittelemassa.

Homma tuntui menevän pipariksi siinä vaiheessa kun sain suuni avattua. Tanssilattia ei ole kovin otollinen paikka puhumiselle ja jännittikin sen verta ettei tuo oikein onnistunut. Enkä ollut edes kännissä että olisi mennyt sen piikkiin.

Ei tuosta pitäisi itteensä ottaa mutta otanpa kuitenkin. Turhaako sitä ees mitään yrittää kun homma kusee kuitenkin.

Nyt tyytyväisenä nukkumaan - yksin. Onneksi tänään illemmalla pääsee taas treenaamaan.

Back
Ylös Bottom