Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä oli joskus samaa vikaa kun oli niskat jumissa. Ei siis tuntunut niskanseutu tukkoselta tai mitään että olisi huomannut, pää kääntyi normaalisti jne. Mutta ensimmäisenä liikkeenä kun vinopenkkiä alottelin niin jo lämppäripainoilla alkoi takaraivon tienoilla vihlonta kasvamaan. Siinä kuuden toiston jälkeen oli pakko jättää kesken ja lähteä salilta.Nannna sanoi:Päähän sattuu aivan helvetisti. Kolmas kerta tällä viikolla ku päähän alkaa sattumaan kesken reenin ja pakko lähteä itku silmäsä kotiin. :(
Pexi_ sanoi:Naishenkilö jonka kanssa minulla on ollut juttua muutaman viikon ajan on tänä aikana pettänyt minua jo kahden eri miehen kanssa. Yritti kovasti väittää ettei se ollut pettämistä. No mitä vittua se sitten oli?
ja poltin talvikalpean ihoni auringossa.
VelttoV sanoi:Nyt on nilkka turvoksissa. Äh... Se ei haittaa hierontaa. ;)
No ainakaan sinulla ei ole helvetillistä allergiaa vielä tuohon päällevenla sanoi:Hih. Asiaa!
Mua vaan vituttaa kun olen niin seis. Ja kelailen tyhmiä. Äh. Tyhjää.
. Ko. vaivasta johtuen itseltäni ei nukkuminen oikein meinannut onnistua viime yönä ja olo on ollut koko päivän aivan kauhea. Lääkkeistäkään ei ainakaan vielä ole ollut mitään huomattavaa hyötyä. Eli olotila melko samanlainen, ihan seis ja pitäisi lukea tentteihin, jotka on pakko päästä läpi, jos meinaan saada opiskeltua kesällä.samaa paskaa se on täälläkin.joka kevät se tulee,joka kevät se vituttaa entistä enemmäntompsa sanoi:Vituttaa kun taas nenä vuotaa, silmät kutisee ja aivastuttaa :curs: Tuntuu että parin päivän välein tulee nää allergiat. Torstaina oli ja eilen ei ollu ja tänään taas, perkele!
Todellakin unohdan. En näe mitään syytä jatkaa kyseisen muijan kanssa.taimikko sanoi:Tuosta voi väitellä loputtomiin että oliko pettämistä vai ei. Kokemuksesta voin sanoa että unohda se muija heti! Sama tulisi tod.näk. toistumaan myöhemminkin.
Jylli81 sanoi:Tsemppiä kuitenkin sinne ja jaksamista. Toivottavasti sinulla joskus vähän helpottaa tuo olo. Olen nimittäin huomannut sinun kirjoittavan aika usein tähän threadiin.
!! Vähä on pohjamudissa menty joo. Ja jaksamista sinnekin niitten allergioitten kanssa. Vähä silmät mullakin vuotaa ja nenä tukkeutuu tuolla pihalla, muttei onneks ole niin pahaa.Eleonoora sanoi:Taas särkee päätä. :wall: Aamulla kärsin taas pahoinvoinnista ja heikotuksesta. :urjo: Ja tuo huonovointisuus on jatkunut jo pari kuukautta. Välillä sitä oli vain aamuisin ja nyt sitä sitten saattaa ilmetä keskellä päivääkin. Alan olla jo aika väsynyt tähän. Liekkö sairastan tietämättäni jotain ikävää.. :jahas:
dear_a sanoi:Olet jo varmasti sulkenut sen mahdollisuuden pois, että olisit raskaana...?
Vaikka onhan niitä huomaamattomia raskauksia ollut kai ennenkin, et menkat ja kaikki tullu normaalisti..

Kyllä tästä selvitään. Toivottavasti sinä et joudu nauttimaan allergioista niiden täydessä rajuudessa. Kävin itse päivällä väkisin salillakin vaikka lähtiessä oli kamala olo, mutta salilla ilma ilmeisesti suodatetaan ulkoa sisälle tullessa tai jotain koska siellä oireet hävisivät jonkin ajan jälkeen ja treeni sujui lopulta ihan hyvin.venla sanoi:Ja jaksamista sinnekin niitten allergioitten kanssa. Vähä silmät mullakin vuotaa ja nenä tukkeutuu tuolla pihalla, muttei onneks ole niin pahaa.
VelttoV sanoi:Oonkohan mäkin raskaana? Oon meinannu oksentaa pari kertaa tässä vuorokauden sisällä. Taitaa olla vaan ylirasitusta.