Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa , hävitin sit jotenkin tekstin .. törkeen pitkän avautumisen moraalittomista paskahousuista .. esittää ja pettää .. jättää työt tekemättä , kusee muiden hommat ja muuta ..ja esittää pomolle sitä täydellistä työntekijää ja puolisolle niin kilttiä ja kultaista ihmistä :curs: Voi vitun vittu , eikö selkäranka pitäis jokaisella olla jo syntymästä asti :jahas:
Ihmettele enää yhtään miten joku vois turpaan saada , ihan oikein joillekkin ja älkää jumalauta uskaltako valittaa jos joku tulee omien tekojenne takia hieromaan nenää seinällä:curs:

Lisää naurunpidättelyä meikäläiselle aiheutti viimeistään se, että hillittömästi salilla meuhkaavan porukan pään väsähtäessä kesken hauiskääntösarjan hän selitti paukkujen loppumisen johtuvan keuhkoissaan olevasta reiästä.
Hei! Mullakin on keuhkoissa reikä joka johtaa henkitorveen. Kasvaiskohan haba paremmin jos sen tukkis?
aissaatana.. putosin. päivän naurut.

Vittu että nyt vituttaa pojat. Enkä kerro syytä ÄKSDEE. Vituttaa nuo ÄKSDEE-pennutkin. Siinä teille syy! Vituttaa ÄKSDEE-pennut! Ai niin mutta minähän oon itekin semmonen xÐ! Mutta muistakaa, että numero 55 auttaa kaikkeen ja sen avulla aion selvitä tästäkin. 55!

Pitäiskö täs sanoo et... mikäköhän ois hyvä sana... VITUTTAAA!. Perkele kun sain kenkää :curs:. Nimeltämainitsematon firma menettää toiselle nimeltämainitsemattomalle alan firmalle kohteita ja duunia ei riitä kaikille, ni meikä potkitaan ulos kun leppäkeihäs. :itku:

Oikein bueno täs vaihees kun kisat imi ison loven lompakkoon, ja vitustako mä nyt tommosta osaan aavistaa et yhtäkkiä oon työtön???!!!-... Eipä täs muuta mut perkele kun vuokra puskee päälle ja laskut ja tuloja ei oo mistään. Eniten täs vituttaa ja pelottaa tää tilanne joka on tosi stressialtis. Ja mitäs stressi tekeekään paniikkihäiriö-potilaalle.... Ei perkele! Lataamoko tässä kutsuu.... ttu!

Nii, pomo kun kerto "ilouutisen" ni meikä sit sai semmosen "lievän" pkohtauksen ja hyperventiloin ni että tuuperruin lattialle ja pyörryin. Pomo seisoo tumput suorina vieress et "ai pitäiskö jotain tehdäki". Miten voi olla mahdollista???? Että firman toimitusjohtaja ei osaa EA-juttuja ees ton vertaa ??? Kun normaali tallaajakin tietää että hyperventiloivalle ihmiselle pitää antaa pussi johon hengittää ja yrittää rauhotella. Pomo teki fiksut ja lähti ovesta ulos. Mulla on musta kohta, jolta en muista mitään. Paskasti ku olis käyny ni oisin tukehtunu kieleeni ja potkassu tyhjää....

Perkle et vituttaa!!! Jatkanko viä?????

No, jatkan eniveis. Itkuissani läksin kotiipäin ja kaaduin pahasti ni että jo aikanaan paukkunu nilkka otti nokkiinsa ja toisen jalan polvi aukes. Kävelemisestä ei voinu hetkeen unelmoidakaan. Ja sitten viä, kisakampaus jollain helvetillä pilas mun hiukset ja jouduttiin yli puolet ihanan pitkistä hiuksita leikkaamaan irti.... Monta sataa turhaan prkl!

Okei, tää tältä erää. Over and out.

ZannaZ, voimia.
Eipä varmaan tämmönen nettimyötätunto paljoa lohduta, mutta kuulosti niin pahalta moniin muihin täällä verrattuna, että oli pakko.

Avernian sanoi:
ZannaZ, voimia.
Eipä varmaan tämmönen nettimyötätunto paljoa lohduta, mutta kuulosti niin pahalta moniin muihin täällä verrattuna, että oli pakko.

Kiitos, silti.
Joo, eipä järin mairitteleva fiilis. No sainpas lauantaina sentäs olla onnellinen! Se oli elämäni onnellisin päivä, so far... Ja täydellinen kaikin puolin! Sanna :haart: Fitness... Sunnuntaikin meni hyvin olin viä häkellyksissä mut sit ma koitti arki ja huh huh... No, kaipa tästä jotenki selvitään ku on ennenki selvitty. Ei mua noin vaan nujerreta :evil: perkeleen perkele soikoon. :curs:. Tää mimmi ei luovuta, oon kovapäinen.

ZannaZ sanoi:
Kiitos, silti.
Joo, eipä järin mairitteleva fiilis. No sainpas lauantaina sentäs olla onnellinen! Se oli elämäni onnellisin päivä, so far... Ja täydellinen kaikin puolin! Sanna :haart: Fitness... Sunnuntaikin meni hyvin olin viä häkellyksissä mut sit ma koitti arki ja huh huh... No, kaipa tästä jotenki selvitään ku on ennenki selvitty. Ei mua noin vaan nujerreta :evil: perkeleen perkele soikoon. :curs:. Tää mimmi ei luovuta, oon kovapäinen.

Kuulutko liittoon/työttömyyskassaan? Jos kyllä niin oletko ollut sen 10kk karenssiajan töissä? Silloin et varmaankaan ihan tyhjän päälle kaadu. Etsivä löytää keinot, eli reippaana työkkäriin katselemaan sopivia paikkoja mihin voisi hakea. Tsemppiä!:)

Kesä ilmeisesti tosiaankin tulossa, bongasin tänään salilla kaksi ilmeisesti samaan laumaan kuuluvaa kiljuhanhea. Ulkoisina tuntomerkkeinä näillä oli sulkapallomailat, mustat trikoot, blondatut hiukset ja supertyylikkäät "Vesa ei tajuu"-tekstillä varustetut t-paidat (treenaan siis liikuntahallilla jossa kuntosalin kanssa samoissa tiloissa on myös sulkapallokenttiä). Salikomediaa tai joillekin varmaan tragediaa aiheutti kiljuhanhien pelatessaan pitämä mekkala. Akat huusivat kun pantaisiin metrin halolla perseeseen: "aiii, iik, voii, kamalaa, mää haluan pisteen" ja muita puolijauhoisia huutoja suoritettiin nimittäin syndikaatin toimesta todella kovalla ja kimeällä äänellä lähes taukoamatta. Onneksi olin jo treenin loppuvaiheessa kauhukaksikon aloittaessa pelaamisensa, koska en olisi tuota kestänyt enää hetkeäkään kauempaa. Ilmeisesti pitää tästä lähtien salikassista löytyä korvatulpat.

1. Syömiset taas ihan päin persettä.
2. Salilla käynti ei maita, onneksi edes kerran tai kaksi kertaa viikossa jaksaa lenkille.
3. Tänään sain kuulla, että kesätyö jonka piti alkaa viikon päästä, alkaakin vasta kesäkuussa.
4. Kaikki ystävät/kaverit ovat tavoittamattomissa 5 päivää viikosta, tai muuten vaan passiivisia.
5. Jälleen löydän itseni tilanteesta, jossa olen rakastunut naiseen jota en vain yksin kertaisesti voi saada - ainakaan, kun en uskalla siitä hänelle puhua.
Pelkään menettäväni ystävän, jos oikeista tunteistani kerron.
6. Kohdat 1 ja 2 ovat seurausta kohdista 4 ja 5. Kohta 3 johtaa siihen, että joudun ottaa menetetyn työkuukauden lainana, kun lähden opiskelemaan ja se on muutenkin väärin. Lupasivat saatana. Kättelinkin vielä.

kas-vain sanoi:
... Etsivä löytää keinot, eli reippaana työkkäriin katselemaan sopivia paikkoja mihin voisi hakea. Tsemppiä!:)

Itse menisin työnvälitysfirman juttusille. Syksyllä lähti työpaikka alta. Seuraavan aamuna darrasta selvittyäni kävelin reippaasti ensimmäiseen vastaan tulevaan työnvälitysfirmaan ja paljastin olevani äärettömän pätevä. Eihän siellä tietenkään ollut mitään, mitä olisin toivonut, mutta jotain muuta löyty ja siitä lähtien on tullut tili kahden viikon välein. Muutenkaan ei kannata mennä "katselemaan", vaan ihan esittäytymään ja kysymään, mitä töitä löytyy.

ZannaZ:lle Oot vaan se mummo lumihangessa ja sanot "eteenpäin". Nuoret löytää Tampereelta yllättävän helpolla duunia jos ei mahdottomia vaadi.

Taisin aiemmin jo tällä thredillä lukea silkkishortsisesta vanhemmasta takatuupparista, joka tarkkailee nuorien miesten "liikeratoja". Noh tunnistin miehen heti! Nuorempana tuli harjoiteltua nimeltämainitsemattomassa mäkihyppyreistään ja sinisestä oluestaan kuuluisassa kaupungissa. Tämä herrasmies oli ilmeisesti varoissaan, mutta treenasi siitä huolimatta haaroista ratkenneissa shortseissa. Reilut painot ja kunnon heijari. Kaverin kanssa tunnistettiin miehen seksuaalinen orientoituminen kyllä kun tunnettiin katse kankuissa kyykätessä. Ei me siitä mitään lämmintä otettu, kunhan naureskeltiin. Varsinkin kun ukko pitäytyi suht omissa oloissaan. Mutta minulla on edelleen vahva epäilys siitä, minne hikinen treenihupparini katosi pukuhuoneesta...

Kostaja X sanoi:
ZannaZ:lle Oot vaan se mummo lumihangessa ja sanot "eteenpäin". Nuoret löytää Tampereelta yllättävän helpolla duunia jos ei mahdottomia vaadi.
:offtopic: ZannaZ ei taida enää Tampereelta töitä katsastaa, asuu nykyään muualla.

Mut joka tapauksessa, tosi vmäinen tilanne! Pari päivää ilman että ollaan yhteydessä, niin sulle kyllä sattuu ja tapahtuu! Mut kyllä sä näpsäkkänä tyttönä jotain keksit, työnhakuvaihde päälle vain täysillä nyt. Luulisi että sun alan hommiakin on pk-seudulla tarjolla? :mutu:

Edit: Ja ei kai sulla työt heti nyt suinpäin lopu? Irtisanomisaika? Kyllähän siinä ajassa voisi jotain uutta duunia jo kehittää. Vai oliko tämä selitys niihin vähäisiin vuoroihin?!

Onneksi pidin pintani enkä avautunut tuolla toisessa threadissä. Mua vitutaa pakkotoistolla suunnattomasti ne tyypit ketkä eivät ota viinaa ollankaan ja sitten siitä pitää joka vitun threadissa erikseen mainita. Pitäsivät turpansa tukossa vai onko heillä niin vitun heikko itsetunto että pitää siitä toitottaa joka tuutissa ja leikkiä jotain vitun marttyyriä?!

Jos nyt joku treenailee kovasti niin se ei vaikuta vittuakaan jos vaikka kerran kuussa vedät perseet tai otat viinilasin viikossa ruoan kanssa.

Vittu että vituttaa saatanan jeesustelijat. :curs:

Huppe sanoi:
Onneksi pidin pintani enkä avautunut tuolla toisessa threadissä.
...
Vittu että vituttaa saatanan jeesustelijat. :curs:

:lol2: :lol2:

Ei mua niikään haittaa ihmiset, jotka ei juo vaan ne jotka tekevät asiasta ison numeron. Sama pätee niin roteiinitrinkkeihin kuin muuhunkin "esillä" olemiseen

Jakob sanoi:
:lol2: :lol2:

Ei mua niikään haittaa ihmiset, jotka ei juo vaan ne jotka tekevät asiasta ison numeron. Sama pätee niin roteiinitrinkkeihin kuin muuhunkin "esillä" olemiseen
Juurikin näin. :kippis1:

voi vittu ku vitutta siis nii paljo et mikää ei haittaa vaikka kuolis pois nytte sain matsku kokeest 4 ja jos näytän sen mutsille tai faijalle nii ois jo pitäny varaa lippu afrikkaa eli miten voin näyttää sen kokee ilman huutoja? ainaki mun faija heittää varmaa mut pihalle ku sen näkee

ZannaZille nettiempatiaa minultakin. Kyä sää pärjäät.

Mua risoo se että eräänlainen teoreettinen kyvykkyyteni tuntuu jotenkin laimentuneen. Äkillinen paluu urheilun maailmasta tutkimuksen pariin ei olekaan ihan helppoa. Turhauttavaa. Olen tyhmä. Eikä mulla ole voimaakaan enää niin kuin ennen. Fyysistä. Siltä ainakin tuntuu.

Pikkujuttuja, onneksi. Mutta pitää sitä nyt ainakin kerran päivässä jostakin vittuuntua.

Vapputopikin avautumisten kunniaksi rupesi jo valmiiksi vituttamaan ihan hulluna koko vappu. Tajusin vasta nyt että se saatanan apinointi saattaa alkaa jo tänään, ja jatkua maanantaihin asti. Ei helvetti. Taidan hakea laatikollisen ylikypsiä tomaatteja kaupasta ikkunan alle kerääntyvien meuhkaajien varalle. Ja tukkupakkauksen korvatulppia.

Vituttaa niin ettei henki kulje.

Back
Ylös Bottom