Jii82 sanoi:Sun pitää hommata mies sinne kotiin niin selviät monesta ongelmasta .. vihan ja ylimääräisen energian purkaminen on helppoa :D
Aaaargh!!!
Jotenkin tuo nyt osui, ei tiä itkiskö vai nauraisko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jii82 sanoi:Sun pitää hommata mies sinne kotiin niin selviät monesta ongelmasta .. vihan ja ylimääräisen energian purkaminen on helppoa :D
venla sanoi:Aaaargh!!!
Jotenkin tuo nyt osui, ei tiä itkiskö vai nauraisko.

Jii82 sanoi:Jos vaikka nauraisit niin helpottaa :thumbs:
Ultimecia sanoi:Kyllä kannattaa kaatua kännissä, perkele teininäkään ikinä käynyt mitään niin nyt sitten pitää. Mä haluan ulos leikkimään :itku: .
.... eikä mua perkele edes niin kamalasti vituta, paitsi toi sali, kun tässä nyt on muuta kivaa kumminkin :haart: .

:wall:Fucit sanoi:Turku? m&m?
:( Oi voi. Omat "ongelmat" tuntuukin sen verran pieniltä, että jätänpä kirjottamatta.Reason sanoi:Isä kuoli eilen. Pistää vituttaan. On tämä elämä melkosta ylläriä täynnä.
Hei! Mullakin on keuhkoissa reikä joka johtaa henkitorveen. Kasvaiskohan haba paremmin jos sen tukkis?Mercks sanoi:Lisää naurunpidättelyä meikäläiselle aiheutti viimeistään se, että hillittömästi salilla meuhkaavan porukan pään väsähtäessä kesken hauiskääntösarjan hän selitti paukkujen loppumisen johtuvan keuhkoissaan olevasta reiästä.
Reikä pitäisi kuulemma saada pian hoidettua, sillä jätkä ilmoitti viikon päästä odottavista MM-kisoistaan, joissa kunnon pitäisi olla kohdillaan. Onkohan lajina mahdollisesti stand up- komiikka vai päätön valehtelu?
Arse sanoi:Ja ettei ihan offtopikkia olisi niin kertokaas joku mulle onko tuollaiselle ylätalja reisiin -liikkeellä mitään käytännön hyötyä muuta kun että kädet vähän liikkuu?
Juuri semmoinen. Jotenkin tuntuu että ihmiset vaan hyppää ylätaljaan ja kun siinä on painoa ne 5 kiloa ei ole mikään ongelma kiskoa tankoa reisiin asti ja sitten iloisesti tehdään koko liikeradalla. Mutta mistä minä tiedän vaikka se olisi joku kuntoutukseen suunniteltu liike.remu sanoi:Tarkoitatko nyt tätä rintaan veto + puolikas ojentajapunnerrus reisiin - liikettä? Se on muuten tosi yleinen liike ja olen miettinyt että mistä semmonen on alunperin kehitelty.
Inska sanoi:Naiset: exät, hoidot, you name it. Vittu että on voi olla niin vaikeeta aina kaikki.
japa sanoi:Hieman tartun aiheeseen.... miten nuo exät voi enää aiheuttaa vitutusta? Itse olen aina hoitanut asiat niin että jos muijan kanssa menee kattilat jakoon niin kun ne on jaettu niin eipä ole enää muija ottanut yhteyttä muhun kertaakaan(tehnyt asian selväksi että se on siinä eikä enää arvota) ja sitten taas oma järki sanoo myös että jos homma menee pieleen niin eipä sitä enää toinna haikailla menneiden perään ja vaan uutta etsimään......
Inska sanoi:Ei ole kyse mitään vanhojen perään haikailusta. Eikä voisi vähempää kiinnostaa.