Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jii82 sanoi:
Sun pitää hommata mies sinne kotiin niin selviät monesta ongelmasta .. vihan ja ylimääräisen energian purkaminen on helppoa :D

Aaaargh!!!
Jotenkin tuo nyt osui, ei tiä itkiskö vai nauraisko.

Hengailin eilen 4 h terkkarilla tän saatanan nilkan kanssa, salille ei ole mitään asiaa eikä oikein uloskaan. Vaikkei ole kuin liimaside, toi käveleminen on sellasta klenkkaamista ja vituttaa noi kepitkin, vaikka niillä pitäis mennä. Kyllä kannattaa kaatua kännissä, perkele teininäkään ikinä käynyt mitään niin nyt sitten pitää. Mä haluan ulos leikkimään :itku: .

.... eikä mua perkele edes niin kamalasti vituta, paitsi toi sali, kun tässä nyt on muuta kivaa kumminkin :haart: .

Ultimecia sanoi:
Kyllä kannattaa kaatua kännissä, perkele teininäkään ikinä käynyt mitään niin nyt sitten pitää. Mä haluan ulos leikkimään :itku: .
.... eikä mua perkele edes niin kamalasti vituta, paitsi toi sali, kun tässä nyt on muuta kivaa kumminkin :haart: .

Kohtalotoveri.... :haart: Siis ton kännikaatuilun osalta. Luulis että tähän ikään mennessä senkin ois jo oppinut välttämään, mutta ei. Tää oli eka kerta, polvi ns. paskana tai ainakin niin ettei salille ole vähään aikaan asiaa. Eikä edes pihalle kävelemään, vaikka aurinko paistais ja ja ja ja ...:(

Mutta vttuprklstana, tässä ei mitään muuta kivaa ole, joten elämäni on tällä hetkellä :curs: . Paitsi, että ei oikein kehtais kitistä tästä, kun ystävän perheessä on oikeita tragedioita syöpien ym. kanssa. Vtu kun ei saa edes vtuttaa. :curs: :hyper:

Vituttaa juurikin tuo mistä äsken threadin värkkäsin!! Perkeleen perkele...:curs: :wall:

Isä kuoli eilen. Pistää vituttaan. On tämä elämä melkosta ylläriä täynnä.

Muutama kuukausi sitten olin salilla, jonne iskeytyi sellasia noin 16-vuotiaita hemmoja ja jutut oli sitten sen mukaisia. Treenaaminen oli sellasta peruskoheltamista. Penkkiä, hauiskääntöjä, ylätaljasoutua ja vatsoja mahdollisimman isoilla painoilla ja hirveillä heijareilla tietenkin. Itse treeni oli sinänsä jo näkemisen arvoista, mutta oli myös hupaisa kuunnella kavereiden jakavan treenitietouttaan keskenään mm. siitä kuinka ylätaljaveto niskan taakse saadaan tuntumaan paremmin vatsoissa. Onneksi muistivat opastaa myös minua oikeista tekniikoista ja perehdyttää oikean treenaamisen saloihin. Kiitoksia siis paljon!

Kommentit olivat muutenkin murskaavia. Porukan pääpukari soitteli aina välillä puheluita ja huuti niin että räkä lensi tulevansa hakkaamaan sen ja sen vittupään. Lisää naurunpidättelyä meikäläiselle aiheutti viimeistään se, että hillittömästi salilla meuhkaavan porukan pään väsähtäessä kesken hauiskääntösarjan hän selitti paukkujen loppumisen johtuvan keuhkoissaan olevasta reiästä.

Reikä pitäisi kuulemma saada pian hoidettua, sillä jätkä ilmoitti viikon päästä odottavista MM-kisoistaan, joissa kunnon pitäisi olla kohdillaan. Onkohan lajina mahdollisesti stand up- komiikka vai päätön valehtelu?

Reason sanoi:
Isä kuoli eilen. Pistää vituttaan. On tämä elämä melkosta ylläriä täynnä.
:( Oi voi. Omat "ongelmat" tuntuukin sen verran pieniltä, että jätänpä kirjottamatta.
Koettakaa jaksaa.

Mercks sanoi:
Lisää naurunpidättelyä meikäläiselle aiheutti viimeistään se, että hillittömästi salilla meuhkaavan porukan pään väsähtäessä kesken hauiskääntösarjan hän selitti paukkujen loppumisen johtuvan keuhkoissaan olevasta reiästä.

Reikä pitäisi kuulemma saada pian hoidettua, sillä jätkä ilmoitti viikon päästä odottavista MM-kisoistaan, joissa kunnon pitäisi olla kohdillaan. Onkohan lajina mahdollisesti stand up- komiikka vai päätön valehtelu?
Hei! Mullakin on keuhkoissa reikä joka johtaa henkitorveen. Kasvaiskohan haba paremmin jos sen tukkis?

Ja ettei ihan offtopikkia olisi niin kertokaas joku mulle onko tuollaiselle ylätalja reisiin -liikkeellä mitään käytännön hyötyä muuta kun että kädet vähän liikkuu? Tätä kun näkee salilla tehtävän niin kovin paljon, suorittajina tämmöiset eläkeikäiset/sitä lähestyvät ikäihmiset.

Toinen vakio on että käytetään tuollaista istuma-pohje-vehjestä prässinä.

Arse sanoi:
Ja ettei ihan offtopikkia olisi niin kertokaas joku mulle onko tuollaiselle ylätalja reisiin -liikkeellä mitään käytännön hyötyä muuta kun että kädet vähän liikkuu?

Tarkoitatko nyt tätä rintaan veto + puolikas ojentajapunnerrus reisiin - liikettä? Se on muuten tosi yleinen liike ja olen miettinyt että mistä semmonen on alunperin kehitelty.

remu sanoi:
Tarkoitatko nyt tätä rintaan veto + puolikas ojentajapunnerrus reisiin - liikettä? Se on muuten tosi yleinen liike ja olen miettinyt että mistä semmonen on alunperin kehitelty.
Juuri semmoinen. Jotenkin tuntuu että ihmiset vaan hyppää ylätaljaan ja kun siinä on painoa ne 5 kiloa ei ole mikään ongelma kiskoa tankoa reisiin asti ja sitten iloisesti tehdään koko liikeradalla. Mutta mistä minä tiedän vaikka se olisi joku kuntoutukseen suunniteltu liike.

Inska sanoi:
Naiset: exät, hoidot, you name it. Vittu että on voi olla niin vaikeeta aina kaikki.

Hieman tartun aiheeseen.... miten nuo exät voi enää aiheuttaa vitutusta? Itse olen aina hoitanut asiat niin että jos muijan kanssa menee kattilat jakoon niin kun ne on jaettu niin eipä ole enää muija ottanut yhteyttä muhun kertaakaan(tehnyt asian selväksi että se on siinä eikä enää arvota) ja sitten taas oma järki sanoo myös että jos homma menee pieleen niin eipä sitä enää toinna haikailla menneiden perään ja vaan uutta etsimään......

japa sanoi:
Hieman tartun aiheeseen.... miten nuo exät voi enää aiheuttaa vitutusta? Itse olen aina hoitanut asiat niin että jos muijan kanssa menee kattilat jakoon niin kun ne on jaettu niin eipä ole enää muija ottanut yhteyttä muhun kertaakaan(tehnyt asian selväksi että se on siinä eikä enää arvota) ja sitten taas oma järki sanoo myös että jos homma menee pieleen niin eipä sitä enää toinna haikailla menneiden perään ja vaan uutta etsimään......

Ei ole kyse mitään vanhojen perään haikailusta. Eikä voisi vähempää kiinnostaa.

Inska sanoi:
Ei ole kyse mitään vanhojen perään haikailusta. Eikä voisi vähempää kiinnostaa.

Sorry, en oikeastaan tarkoittanut vain sinua vaan yleensäkin kun täällä on aika monesti nuo exät mainittu, joten siitä kirposi ajatus että mitä ihmettä nuo exät aina ottaa joitakin pannuun?

No nyt löytyi ihan kunnolla vitutuksen aihetta, eli aivan yllättäen vatsa ihan sekaisin. On kuin olisi lekalla lyöty vatsaan ja naps, mahatauti. Sitten tuossa ensikesän kilpavälineistöä ammuntaa kaivoin kaapista niin tähtäin murtunut rungosta ja pikakotelo on rikki myös. Joten tässä sitten sai sanoa hyvästi kesän kilpailuille, varsinkin tähtäintä ei saa noin uuttaa vaan pitää rueta tekemään jyrsimällä...

Back
Ylös Bottom