Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jippii, aluksi oli kylki paskana, nyt selkään vihloo aivan järkyttävän paljon. Mieskin on niin laiska hieromaan, eikä mitkään mobilaatit tässä vaiheessa hirveämmin auta.

PikkuT sanoi:
Lohdutusta: Ei se olo helpota moneen kuukauteen. Kohta 4kk lakkoa takana ja joka päivä on rööki mielessä...:wall:

No enpä mä voi suakaan lohduttaa olin NELJÄ vuotta polttamatta (ei sauhun sauhua) ja sitten ratkesin :(. Ei oo helppoa.

edit. Nuuskaa tuli satunnaisesti käytettyä eli siinä suhteessa koko aikaa en ollut täysin nikotiinittomalla linjalla.

Tupakka on vähän saatanan koukuttava aine :curs:

Jakob sanoi:
No enpä mä voi suakaan lohduttaa olin NELJÄ vuotta polttamatta (ei sauhun sauhua) ja sitten ratkesin :(. Ei oo helppoa.

edit. Nuuskaa tuli satunnaisesti käytettyä eli siinä suhteessa koko aikaa en ollut täysin nikotiinittomalla linjalla.

EIIIII!! Tupakka on perkeleestä! :curs:

Olin eka 8 kk polttamatta, sitten poltin viime elokuun, sitten 7 kk polttamatta ja taas 1 kk poltin ja nyt taas oon polttamatta. Ei mitään uutta, mutta tämmönen iloton olotila ja vitutus on aika perseestä. Eiköhän se siitä pikkuhiljaa taas.

Hävitin pari tiedosta koneelta kun piti tehdä "kopio,liitä,polta" Niin tein "leikkaa,liitä,polta" ja kun poltto epäonnistui niin pistin ajatuksissani että poisto tiedosto väliaikaisesta kansiosta polttavalta asemalta ja sen jälkeen viellä tehokkaana tyhjennä roskakori, kun olin siinä luulossa että alkuperäinen tiedosto on viellä tallella.... no siinä meni hieman kuvia... ja ottaa pannuun

PikkuT sanoi:
Lohdutusta: Ei se olo helpota moneen kuukauteen. Kohta 4kk lakkoa takana ja joka päivä on rööki mielessä...:wall:

Lopetin tupakoinnin heinäkuussa 1996, ja nyt ei ole enää melkein vuoteen tehnyt ollenkaan mieli tupakkaa....:piis: Kannatti pysyä kovana, lopettaminen on kieltämättä yksi parhaimmista päätöksistä mitä koskaan olen tehnyt.

Vittu saatana noiden autojen kans perkele!!!! Ensin multa katkeaa kardaani joulukuussa maasturista ja nyt kun vihdoin viimein sain eilen asennettua vesirapakossa istuen uuden kardaanin paikolleen niin eiköhän tuohon perkeleen romuun ilmaantunut jostakin vitun syystä laakerivika moottoriin!!! Perkele ei sitte ajella tuolla... :curs: Myyn kohta kaikki romut kuusankoskelle ja alan kulkemaan potkurilla kesät talvet!

Jakob sanoi:

Mulla täysin sama homma, tosin olin polttamatta kolme vuotta kun ratkesin taas viime kesänä. Nuuskaa tuli käytettyä vuoden verran mutta sekään ei vienyt sitä tupakan himoa. Nykyään ei tule kyllä kovin usein tule poltettua mutta jos vähän enemmän vituttaa niin heti on rööki mielessä ja tästä päästäänkin asiaan:

Saikkua tuli tälle päivälle mutta eipä lekurilla mitään selvinnyt. Kirurgin konsultaatio on vasta kuukauden päästä ja salille ei uskalla ennen sitä mennä kun ei tiedä, mikä siellä vatsassa oikein on.
->röökille

Bonehead sanoi:
Vittu saatana noiden autojen kans perkele!!!! Ensin multa katkeaa kardaani joulukuussa maasturista ja nyt kun vihdoin viimein sain eilen asennettua vesirapakossa istuen uuden kardaanin paikolleen niin eiköhän tuohon perkeleen romuun ilmaantunut jostakin vitun syystä laakerivika moottoriin!!! Perkele ei sitte ajella tuolla... :curs: Myyn kohta kaikki romut kuusankoskelle ja alan kulkemaan potkurilla kesät talvet!
Öö, mainitsetko vielä mikä maasturi niin tietää karttaa?
Ps. I feel your pain.

-82 Datsun Patrol :D Onneksi kunnossa olevien koneiden hinta pyörii jossain 150-250€ välillä... Perkele!! Olis vaan halunnu lähteä pitkästä aikaa offailemaan! Mutta eipä se auta kun katsella vaan tuota romua taas jokunen kuukausi tuossa pihalla :curs:

BullyBoy sanoi:
Enhän mä missään vaiheessa sanonut ettenkö voi asiasta mennä sanomaan? Totta vitussa mä meen sanoo ja otan vaikka toisen tangon ja esim kyykkäillään ja hauistellaa sit vaikka vuorotellen.

Tää oli vaan tällänen yleismaailmallinen avautuminen kaikille tuluhuille ja tikkuniskoille, kato kaikki ei tod oo nii "rohkeita" et menis tommosille +100kg äijille sanoo et voitkos ny häipyy tästä kyykkypaikalta ku mä tulisin kyykkää puolella siitä painosta millä sä teet hauista.

Kehittyykö hauis paremmin pitkällä kuin lyhkäsellä tangolla?

ok, hyvä niin

*AVAUTUMINEN*

Miksi perkeleessä sitä hauista pitää vääntää kyykkytelineessa? Ei sen tangon nostaminen maasta voi olla kenellekään ylitsepääsemätöntä, vaikka tekisi sitten minkälaisia tahansa jättipainoheijareita, niin kyllä se mave kaikilla on kovempi kuin hauiskääntö.

Ja tosiaan kukaan aloitteleva pienempi harrastaja ei tule teille asiasta huomauttamaan.

Kannattaa oikeasti harkita hieman missä yleensäkin liikkeitään tekee ettei ylettömästi häiritse muitten treenejä. Vituttaa sanoinkuvaamattomasti nämä hauiskääntöä/pystypunnerrusta/kulmasoutua/kyynärvärsivemputteluja tms kyykkypaikalla ja pystypunnerrusta/kulmasoutua tms penkissä tekevät kaverit.

Jos liike ei vaadi suorituspaikan varaamista, niin älä varaa sitä sitten.

pitää puuttua tähän keskusteluun...esim.meidän salilla on tasan kaksi suoraa tankoa,toinen on kyykkypaikalla,ja toinen penkissä.
otti kummasta vaan,jotain vituttaa aina.kyykkypaikalla on yleensä(jos edes on) vähemmän jonoa,joten siinä se tulee silloin tehtyä.
eikä tämä koske vain hauiskääntöä,vaan kaikkia tangolla tehtäviä liikkeitä (penkki ja kyykky siis poislukien)

Kyllähän se on niin, että pesäpalloilijoita sen olla pitää, kun halutaan jotain hauskaa tapahtuvan.Seuraava tapahtui joskus kotikonnuilla Sotkamossa:

Kaksi arotuulen nussimaa vinkuheinää selässään Sotkamon Jymy-teksti, tulivat tekemään salille rinnallevetoa. Tilanne meni suurinpiirtein näin:

Kuikelo ykkönen:"meitsi osti tämmöset ranneremmit, kun ei riitä jerkku sormissa pitämään noita rautoja käsissä"

Kuikelo kaksi: "ei helekkari, näytähän"

Kuikelo 1(referoin ykkösen):"joo, kato nämä kun päsäyttää tohon tangon ympärille, ni se ei oo sitte enää ku jätkästä kiinni, et nouseeko"

Tämän jälkeen tietty joku 70kg tankoon ja remmit kiinni väärinpäin. Jumalaton nykäisy, ja tanko polvien kohdalta lattialle. "vittu, nämähän pitää vielä vähemmän, ei saatana, maksovatki vissiin viiskytä markkaa"

Siinä ne sitten ihmetteli, että ompa paskat vermeet. Sanoin sitte, että olin katsovinani, että pyörititte ne väärään suuntaa. Jampat katto vaan vähän aikaa monttua auki ja sano vaan "aha".
Aattelin, että siinäpähän sitte räpeltää kun ei neuvot kelpaa.

Muutama viikko tästä myöhemmin sama jamppa tuli salille ja kertoi ostaneensa jotkut perkelee supergripperit. Niissä oli siis ranneremmi ja koukku kämmenosassa.
mietin jo siinä, että "ei perkele, meinaako se noilla kokeilla rinnallevetoa?" on nimittäin ranteet selällään sen jälkeen.
Mutta eihän toki, pesäpalloilija on paljon FIKSUMPI.

Kuikelo 1
"liekköhän turvallista kokeilla ensin vaikka leuanvetotangossa roikkumista? Se kun kävi niin vitusta sääriin se remmijutska"

Kuikelo 2 "aivan! tosi hyvä idea, eipähän satu mitään"

Sitten tietty rekkiin ja normaaliote
Kuikelo 1 "ei saateri, tässähän vois olla vaikka viikon"

Kuikelo 2 "kuin paljo nä autat käsillä?"

Kuikelo 1 "vittu, en paljo paskakaan, nyt on hyvät vehkeet!kato, ilman sormiakin pysyy"

Kuikelo 2 "ei vittu, kokeileppa vetää leuka sillä pelkällä koukulla"

Tämän jälkeen kuikelo 1 kerkesi vetää leukaa noin puoleen väliin, kunnes ote irtosi ja jamppa tipahti lattialle selälleen(pudotu n.3m). Henki salpaantui ja se haukko happea siinä lattialla.

Vartti siinä meni kun se sai ittesä kerättyä ihan kasaan, ja sitten tokasi: "liekköhän se pakko tehä niin vitun isoilla painoilla tota rinnallevetoa, että pitää tämmösiä käyttää".
Kuikelo 2: "en kait minä tiedä, kysytään Leppäseltä"

Leppänen oli tuohon aikaan näitten junnujen koutsi...Joukueissa oli 30kg:n painoeroja pelaajien kesken, ja silti voimaharjoitukset (yhteiset) Tehtiin kiertoharjoitteluna(30 sekkaa per paikka)
Toisin sanoen, joku saattoi pumppaila 25 toistoa, kun taas pienemmät teki 2 toistoa...

Ylivetoakin tehtiin, ja osalla tietty pienet painot kävivät kyynerpäihin, pienistä painoista johtuen. Olin kerran samaan aikaa salilla, kun yksi niistä isoimmista pelaajista kysy Leppäseltä, että "mikskähän mulla käy tuo yliveto kyynärpäihin?"
Leppänen sano vaan, jotta "semmosta se on, kun se on sulle uusi liike".

Todellisuudessahan se johtui siitä, että Leppänen halusi liikkeet tehtävät "terävästi", ja tällä ko.jampalla meni kädet tosi rumasti lukkoon lujalla vauhdilla liian keveiden painojen/epäpuhtaan suorituksen vuoksi.

Että tämmöstä meillä Sotkamossa, on todennäköisesti vieläkin sama meno.
Mutta haluan korostaa, että voimanostajat ovat tyhmiä. Sen täytyy pitää paikkansa, sillä olen kuullut sen eräältä pesäpalloilijalta.:whip: :whip:

Back
Ylös Bottom