Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tapahtu virhe ice powerin kanssa :wall:

Mites, monenkä täällä kirjottelevan salilla jenki ottaa luurit mukaansa salin puolella ja pitää niitä penkillä vieressä koko ajan ja vielä lopettaa sarjan kesken ku joku soittaa? :jahas:

Kang sanoi:
Mites, monenkä täällä kirjottelevan salilla jenki ottaa luurit mukaansa salin puolella ja pitää niitä penkillä vieressä koko ajan ja vielä lopettaa sarjan kesken ku joku soittaa? :jahas:

ei sentäs tollasta mut puhelimeen höpöttäjiä cg:llä välillä on. muutenkin ihme hommaa kun jengi istuu lattialla/koneissa lukemassa lehtiä kokoajan.

Kang sanoi:

Parin n. 17v pojan oon nähnyt pitävän puhelinta kokoajan vierellään... Ei se ärsytä eikä mitään mut ei mulle tulis mieleen pitää puhelinta reenatessa. Ellei sit oota jotain tooosi tärkeetä puhelua... Ainahan voi soittaa takas...

Mulla on puhelin mukana treenatessa eli aiheutan varmaan jonkinlaista komediaa sitten. Ei todellakaan sen takia, että siihen puhuisin missään vaiheessa, vaan koska pukukoopissa ei ole lukollisia kaappeja sekä käytän puhelimen sekuntikelloa seuratakseni helpommin sarjataukojen pituutta.

tikkuniska sanoi:
Minä ainaki teen kyykkypaikalla hauiksia niin kauan jos kukaan ei kehtaa sanoa että voisko tulla kyykkäämään :D sitten tietenkin siirryn suosiolla sivuun jos joku haluaa tulla kyykkäämään.

Sama juttu. En näe mitään järkeä siinä, että kyseistä paikkaa ei saisi käyttää siinä pelossa, että joku tahtoo ehkä tulla joskus kyykkäämään.
Ja minä käytän sitä tietenkin siksi, että se on meidän salilla lähes ainoa paikka jossa voi käyttää pitkää tankoa ilman, että pitää taiteilla kaiken maailman hilavitkuttimien välissä.
Jos tuo haittaa jotain niin siinähän haittaa minä en välitä.

tikkuniska sanoi:
Minä ainaki teen kyykkypaikalla hauiksia niin kauan jos kukaan ei kehtaa sanoa että voisko tulla kyykkäämään :D sitten tietenkin siirryn suosiolla sivuun jos joku haluaa tulla kyykkäämään.

No jo on! Profiilista lunttasin että olet yli 100kg. Ei kai kukaan ujo pikkupoika uskalla tulla sanomaan että väisty, kun voit vaikka ärjäistä vihaisena takaisin. Eli tahallasi haittaat muiden treeniä.

EDIT: ja Cthulhu, sama peli. Kyllä se hauispaikka muualtakin löytyy aivan varmasti, turhaa selittelyä

Kang sanoi:

yksityisyrittäjänä joutuu käymään salilla silloin kun kerkiää, joskus myös kesken päivän. ja aivan varmasti otan silloin puhelimen mukaan, toki laitan sen piippaukselle.

Kohta 2 viikkoa, kun viimeksi käynyt salilla.. Flunssaa, töitä, tänään piti jo mennä, mutta ilmeisesti olen onnistunut venäyttämään vatsalihakseni ja treenaaminen vajaakuntoisten tukilihasten kanssa ei ole mielestäni kovin hyvä idea. :jahas:

Tänään kun on vapaa päivä ja ajattelin nukkua pitkään. Niin muijan puhelin alkaa huutaa 7:oo koulusta soitettiin että tuuramaan. No eihän siinä pysty enää nukkumaan kun akka koluaa vieres :curs: Olen saanu nukkua viimeks 9kk sitte kymmeneen :itku: No täytyy lähteä aamulenkille :whip:

syöttösika sanoi:
Koomista on taas mun mielestä se että ei käy siltä jätkältä livenä kysymässä että "voinko tehdä välissä" vaan kyräilee itekseen ja jättää ehkä jopa ohjelmasta jotain liikkeitä sen takia tekemättä ettei vain tarvitsisi suutaan avata. Aivan alusta asti olen ottanut sen linjan että kysyn rohkeesti että voidaanko tehä vuorotellen, ja kukaan ei koskaan vielä ole sanonut että ei voida tehdä.

Enhän mä missään vaiheessa sanonut ettenkö voi asiasta mennä sanomaan? Totta vitussa mä meen sanoo ja otan vaikka toisen tangon ja esim kyykkäillään ja hauistellaa sit vaikka vuorotellen.

Tää oli vaan tällänen yleismaailmallinen avautuminen kaikille tuluhuille ja tikkuniskoille, kato kaikki ei tod oo nii "rohkeita" et menis tommosille +100kg äijille sanoo et voitkos ny häipyy tästä kyykkypaikalta ku mä tulisin kyykkää puolella siitä painosta millä sä teet hauista.

Kehittyykö hauis paremmin pitkällä kuin lyhkäsellä tangolla?

Dreamer sanoi:
No jo on! Profiilista lunttasin että olet yli 100kg. Ei kai kukaan ujo pikkupoika uskalla tulla sanomaan että väisty, kun voit vaikka ärjäistä vihaisena takaisin. Eli tahallasi haittaat muiden treeniä.

EDIT: ja Cthulhu, sama peli. Kyllä se hauispaikka muualtakin löytyy aivan varmasti, turhaa selittelyä
Siellä salilla missä käyn ei voi tehdä hauiksia muualla jos haluaa tehä isolla tangolla. Ja en varmasti oo niin pelottava ilmestys että joku ei uskalla kysyä saako tehdä välissä :love:

Ritva Santavuori! Aamuteeveen punahiuksinen noita möhömaha harakka. Karsee akka, hyi yök!

Mielipiteetkin aivan perseestä.

:urjo: :urjo: :urjo:

Eemeli sanoi:
Ritva Santavuori! Aamuteeveen punahiuksinen noita möhömaha harakka. Karsee akka, hyi yök!

Mielipiteetkin aivan perseestä.

:urjo: :urjo: :urjo:

On muuten oikeasti pelottavan näköinen nainen. Jos tollanen tulis baarissa istumaan viereen ja laittaisi käden polven päälle niin olis ihan varma sydänifarktin paikka. Ritva Santavuori vois olla stunttina jossain kauhuleffassa.

Ritva Sontavuori on saatanan ruma akka, ja mielipiteet on synkemmät kuin edesmenneellä Pekka "Der Führer" Siitoimella. Miten jumalauta tommonen eukko voi päästä televisioon?

Back
Ylös Bottom