Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olari sanoi:Tapahtu virhe ice powerin kanssa :wall:
Sundado sanoi:Kasseihi
Kang sanoi:Mites, monenkä täällä kirjottelevan salilla jenki ottaa luurit mukaansa salin puolella ja pitää niitä penkillä vieressä koko ajan ja vielä lopettaa sarjan kesken ku joku soittaa? :jahas:
Kang sanoi:Mites, monenkä täällä kirjottelevan salilla jenki ottaa luurit mukaansa salin puolella ja pitää niitä penkillä vieressä koko ajan ja vielä lopettaa sarjan kesken ku joku soittaa? :jahas:
tikkuniska sanoi:Minä ainaki teen kyykkypaikalla hauiksia niin kauan jos kukaan ei kehtaa sanoa että voisko tulla kyykkäämään :D sitten tietenkin siirryn suosiolla sivuun jos joku haluaa tulla kyykkäämään.
tikkuniska sanoi:Minä ainaki teen kyykkypaikalla hauiksia niin kauan jos kukaan ei kehtaa sanoa että voisko tulla kyykkäämään :D sitten tietenkin siirryn suosiolla sivuun jos joku haluaa tulla kyykkäämään.
syöttösika sanoi:Koomista on taas mun mielestä se että ei käy siltä jätkältä livenä kysymässä että "voinko tehdä välissä" vaan kyräilee itekseen ja jättää ehkä jopa ohjelmasta jotain liikkeitä sen takia tekemättä ettei vain tarvitsisi suutaan avata. Aivan alusta asti olen ottanut sen linjan että kysyn rohkeesti että voidaanko tehä vuorotellen, ja kukaan ei koskaan vielä ole sanonut että ei voida tehdä.
Siellä salilla missä käyn ei voi tehdä hauiksia muualla jos haluaa tehä isolla tangolla. Ja en varmasti oo niin pelottava ilmestys että joku ei uskalla kysyä saako tehdä välissäDreamer sanoi:No jo on! Profiilista lunttasin että olet yli 100kg. Ei kai kukaan ujo pikkupoika uskalla tulla sanomaan että väisty, kun voit vaikka ärjäistä vihaisena takaisin. Eli tahallasi haittaat muiden treeniä.
EDIT: ja Cthulhu, sama peli. Kyllä se hauispaikka muualtakin löytyy aivan varmasti, turhaa selittelyä

Eemeli sanoi:Ritva Santavuori! Aamuteeveen punahiuksinen noita möhömaha harakka. Karsee akka, hyi yök!
Mielipiteetkin aivan perseestä.
:urjo: :urjo: :urjo: