Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AM sanoi:Nyt se koko ohjelma siirrettiin viikolla eteenpäin. :curs: :wall:
Mulle sanottiin näin kerran:"Sä olet liian täydellinen, mutta...":DKeila sanoi:"Sä oot ihan mukava tyyppi, mutta...."
Jos ei kuulosta tutulta niin olet onnekas...
No eiköhän tässä juuri harrastettu sitä priorisointia. Lätkän finaalit on kerran vuoteen ja shieldiä (joka tosissaan on hyvä sarja) voi näyttää kyllä myöhemminkin. Olishan sen voinut siirtää digille?Not. Ehkä kuitenkin mielummin niin, että siirretään jaksoa viikolla. Kyllä ne kaikki vielä sieltä töllöstä tulee.aelioe sanoi:Vituttaa myöskin. Vaikka olenkin jääkiekon ystävä, niin voisi ne jutut vittu priorisoida jotenkin
Sundado sanoi:Vituttaa Kun Ei Ole LÖytynyt Muijaa Jolta Vois Edes Saada Pakkeja!
Sundado sanoi:Vituttaa Kun Ei Ole LÖytynyt Muijaa Jolta Vois Edes Saada Pakkeja!
Kaminari sanoi:Pakit on helppo saada. Yrität vaan tarpeeks kovaa olla saamatta niitä. Mitä vähemmän yrität, sitä epätodennäkösemmin saat ne pakit. Kysäse vaikka ekalta vastaantulevalta joka vaikuttaa siedettävältä niin pääset varmasti alkuun.
Sundado sanoi:Niin mutta meinaan että ittelläni on ainakin joku kynnys esim kysyä ihmiseltä josta en tiedä mitään reffeille :S Ja ittelle tullut niitä pakkeja varmaan 2/10
Ja antanu varmaan viidet.
nyt on elämässäni ekaa kertaa menossa kuiva kausi..
Ei millää jaksais mitään yhen illan juttuja vaik niit saiski..
Kaminari sanoi:Joo no onhan se kynnys kyllä ite kullakin. Mutta sitä varten on olemassa viina.
Näinpä...Keila sanoi:"Sä oot ihan mukava tyyppi, mutta...."
Jos ei kuulosta tutulta niin olet onnekas...
:n joka ulos hengittäessään suhisee ihan saatanasti (laskee ilmaa ulos hampaidensa välistä). En oikein ymmärrä minkä takia pitää suhista, kuulostaa hiukan tyhmältä. Mieluummiin voisi murahtaa miehekkäästi jos sarjat tekee tiukkaa, mutta ei, tää saatana suhisee..zztop sanoi:minkähän takia suomen tunnettu ja vahva savon make saa vipareita rinnalle n. 35 kilon kässäreillä...entis aikaan kun raskaammin treenas.. ja täällä jätkät runttaa 70 kilolla!!!!
ja tuo: jos penkki alle 100kg,et vitussa tee vipareita rinnalle 32 kilosilla.PISTE
neutraali sanoi:no onhan tollanen 70kilojen kässäri homma aivan mahdollista, mutta OIKEITA penkki vipareita nuilla ei kyllä tee erkkikään. sellasia punnerruksen ja vipareiden risteytystä kyllä varmaan aika monikin vähän riskimpi kaveri. ja näkeehän tuon jo tribuluksen hanskastakin ettei tuo mikään kovin heikko kaveri voi olla koska oma käsi kuva on avatarissa kyseessä.
ottaa ottaa, mutta ei ronniekaan tekis oikeita rinta vipareita niillä 70kilosilla ainuttakaan toistoa, no ehkä muutaman tuurillaBodaaja sanoi:Ronnie Coleman ottaa kässäreillä penkkipunnerrusta ensin 70kgn ja sitten pari sarjaa 91kgn. Oli offtopiccia, mutta ottaa silti.

mä teen ihan samaa.kyllä meitä pellejä riittää... :DKaminari sanoi:Minä kävelen ees taas kun olen salilla. Tuli vaan mieleen että mahtaa olla melko huvittavan näköstä. Tykkään pysyä liikkeessä.
Örkki sanoi:Pari kertaa olen salilla nähnyt:n joka ulos hengittäessään suhisee ihan saatanasti (laskee ilmaa ulos hampaidensa välistä).