Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

AM sanoi:
Nyt se koko ohjelma siirrettiin viikolla eteenpäin. :curs: :wall:

Vituttaa myöskin. Vaikka olenkin jääkiekon ystävä, niin voisi ne jutut vittu priorisoida jotenkin. Nelosen kaverit olisivat voineet siirtää lätkän Nelonen+ puolelle ja näyttää Shieldin, joka on allekirjoittaneen viikon tv-kohokohta. No ehkä ensi viikolla sitten...

aelioe sanoi:
Vituttaa myöskin. Vaikka olenkin jääkiekon ystävä, niin voisi ne jutut vittu priorisoida jotenkin
No eiköhän tässä juuri harrastettu sitä priorisointia. Lätkän finaalit on kerran vuoteen ja shieldiä (joka tosissaan on hyvä sarja) voi näyttää kyllä myöhemminkin. Olishan sen voinut siirtää digille?Not. Ehkä kuitenkin mielummin niin, että siirretään jaksoa viikolla. Kyllä ne kaikki vielä sieltä töllöstä tulee.

Sundado sanoi:
Vituttaa Kun Ei Ole LÖytynyt Muijaa Jolta Vois Edes Saada Pakkeja!

Pakit on helppo saada. Yrität vaan tarpeeks kovaa olla saamatta niitä. Mitä vähemmän yrität, sitä epätodennäkösemmin saat ne pakit. Kysäse vaikka ekalta vastaantulevalta joka vaikuttaa siedettävältä niin pääset varmasti alkuun.

Kaminari sanoi:
Pakit on helppo saada. Yrität vaan tarpeeks kovaa olla saamatta niitä. Mitä vähemmän yrität, sitä epätodennäkösemmin saat ne pakit. Kysäse vaikka ekalta vastaantulevalta joka vaikuttaa siedettävältä niin pääset varmasti alkuun.

Niin mutta meinaan että ittelläni on ainakin joku kynnys esim kysyä ihmiseltä josta en tiedä mitään reffeille :S Ja ittelle tullut niitä pakkeja varmaan 2/10
Ja antanu varmaan viidet.
nyt on elämässäni ekaa kertaa menossa kuiva kausi..
Ei millää jaksais mitään yhen illan juttuja vaik niit saiski..

Sundado sanoi:
Niin mutta meinaan että ittelläni on ainakin joku kynnys esim kysyä ihmiseltä josta en tiedä mitään reffeille :S Ja ittelle tullut niitä pakkeja varmaan 2/10
Ja antanu varmaan viidet.
nyt on elämässäni ekaa kertaa menossa kuiva kausi..
Ei millää jaksais mitään yhen illan juttuja vaik niit saiski..

Joo no onhan se kynnys kyllä ite kullakin. Mutta sitä varten on olemassa viina.

Kaminari sanoi:
Joo no onhan se kynnys kyllä ite kullakin. Mutta sitä varten on olemassa viina.

Niinpä sen takia oon muuttunu hulttioks ja viinan käyttö kasvanu huomattavasti vie yhen treeni kerran 4 pois :(
Mutta mielestäni viinalla vakituisen muijan etsiminen on perseestä.
Yhden illan hankittaessa ja kavereiden kanssa hauskan pidossa kyllä :D
Mutta kynnys mulla vakituiseen on selvänä olo ja hieman tietämystä esim riittää kun tietää nimen ja onko varattu vai ei ja Missä päin asuu :D:D:D
Niin voin ilomielin kysyä ulos jos on kelpuuttavan näköinen

Keila sanoi:
"Sä oot ihan mukava tyyppi, mutta...."

Jos ei kuulosta tutulta niin olet onnekas...
Näinpä...

Ei siinä, mutta hitto olis voinu sanoo vähä hiukan ennemmin ku tiesi että joutuu sen sanoon kuitenki ku haluan selvyyttä asioihin.

No ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin... tai jotain... vituttaa kuitenki.

Pari kertaa olen salilla nähnyt :david::n joka ulos hengittäessään suhisee ihan saatanasti (laskee ilmaa ulos hampaidensa välistä). En oikein ymmärrä minkä takia pitää suhista, kuulostaa hiukan tyhmältä. Mieluummiin voisi murahtaa miehekkäästi jos sarjat tekee tiukkaa, mutta ei, tää saatana suhisee..

Aluks luulin että se tekee sitä vain tiukoissa sarjoissa. Mutta sitten tämä meni roomalaiseentuoliin tekemään vatsoja ja johan alkoi taas helvetinmoinen suhina!

Ei oikein meinaa pokka pitää kun näkee tyypin...

zztop sanoi:
minkähän takia suomen tunnettu ja vahva savon make saa vipareita rinnalle n. 35 kilon kässäreillä...entis aikaan kun raskaammin treenas.. ja täällä jätkät runttaa 70 kilolla!!!!

ja tuo: jos penkki alle 100kg,et vitussa tee vipareita rinnalle 32 kilosilla.PISTE

Tehdäänpä ensimmäinen postaus tänne.

Tuli tässä mieleen, että voiko asia ehkäpä olla kuitenkin niin että käsipainoissa oleva lukema 70 tarkoittaisikin paunoja eikä kiloja? Jos niissä tietysti lukee kg niin sittenhän se on selvä homma.

neutraali sanoi:
no onhan tollanen 70kilojen kässäri homma aivan mahdollista, mutta OIKEITA penkki vipareita nuilla ei kyllä tee erkkikään. sellasia punnerruksen ja vipareiden risteytystä kyllä varmaan aika monikin vähän riskimpi kaveri. ja näkeehän tuon jo tribuluksen hanskastakin ettei tuo mikään kovin heikko kaveri voi olla koska oma käsi kuva on avatarissa kyseessä.

Ronnie Coleman ottaa kässäreillä penkkipunnerrusta ensin 70kgn ja sitten pari sarjaa 91kgn. Oli offtopiccia, mutta ottaa silti.

Nukuin liikaa!! Illalla pitää tehdä töitä! Olen tukkoisa ja pysähdyksissä! Nenä on tukossa ja silmät punaiset (Mitä helevettiä sekin meinaa, mitä!? Ei kyllä oo allerkiaa! En halua! Mikä kukkii!?? Hakkaan sen!). Kirje kertoi että olen taas haalinut itselleni kirjastosakkoja. Ihan kun ei muutenkin olis rahat vähissä! Pitää vielä olla niin tyhmä ja laiska itte ettei jaksa palauttaa kirjoja ajoissa! Saatana! Kädet o vieläkin kipeet. Jopa entistä kipeämmät, kun tuo kyynärpääkin on taas kipuisa:curs: . Hiukan on jäykkä olo joo. Mut ei se mitään!! Täpöillä mennään, joo joo. Aargh.

Bodaaja sanoi:
Ronnie Coleman ottaa kässäreillä penkkipunnerrusta ensin 70kgn ja sitten pari sarjaa 91kgn. Oli offtopiccia, mutta ottaa silti.
ottaa ottaa, mutta ei ronniekaan tekis oikeita rinta vipareita niillä 70kilosilla ainuttakaan toistoa, no ehkä muutaman tuurilla:)

Minä kävelen ees taas kun olen salilla. Tuli vaan mieleen että mahtaa olla melko huvittavan näköstä. Tykkään pysyä liikkeessä.

Kaminari sanoi:
Minä kävelen ees taas kun olen salilla. Tuli vaan mieleen että mahtaa olla melko huvittavan näköstä. Tykkään pysyä liikkeessä.
mä teen ihan samaa.kyllä meitä pellejä riittää... :D

Back
Ylös Bottom