Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onpahan taas ollut harvinaisen turha päivä. Vaikka ilma on tänään ollut lämmin ja kesäkin vissiin hitaasti tekee tuloaan niin ei oikein elämästä osaa nauttia. Ja se jos mikä vituttaa niin ankarasti.

e. Ja luultavasti joku jumi tuolla olkapäässä tai yläselässä jonka epäilen vetävän asennon vituiksi esim. penkissä, vituttaa myös :curs:

neutraali sanoi:
no onhan tollanen 70kilojen kässäri homma aivan mahdollista, mutta OIKEITA penkki vipareita nuilla ei kyllä tee erkkikään. sellasia punnerruksen ja vipareiden risteytystä kyllä varmaan aika monikin vähän riskimpi kaveri. ja näkeehän tuon jo tribuluksen hanskastakin ettei tuo mikään kovin heikko kaveri voi olla koska oma käsi kuva on avatarissa kyseessä.

Oho,onpas se kiva hanska. Mutta jos noilla haluaa toistoja tehdä puhtaasti ni suomen oloissa todella :worship:

En tiedä mikä mulla oikein on. Tuntuu kuin en hallitsisi enää mitään, menen vaan vaiston varassa ilman omaa tahtoa. Taas heräsin sunnuntai-aamuna vieraasta paikasta. Kaikki lähti siitä että lähdin kavereiden kanssa saunomaan ja join pari saunakaljaa. Eihän siinä vielä mitään, mutta kun sain vaatteet päälle niin jatkoin ryyppäämistä. Vedin tappiin saakka ja täällä sitä istutaan töissä enkä ole varma olenko kännissä vai krapulassa. Varmaankin dunkkaa jonnin verran viina täällä. Vitun väliä. Pitäisi kait löytää joku syy taas tehdä yhtään mitään, mutta vähissä on. Sieluton olo.

Voidaan laskea melkein salikomediaksi, kun äsken avasin sheikkerin, jossa oli ollut palkkari vajaat kolme viikkoa. Haju oli jotain aivan uskomatonta. En suosittele kokeilemaan kotona.

SC0 sanoi:
Haju oli jotain aivan uskomatonta. En suosittele kokeilemaan kotona.

Teeppä kuten minä kerran, kun ajattelemattomuuksissani menin maistamaan sitä:wall: . Laatta lentää noin 100% varmuudella. Siitä on jo puoli vuota, mutta se haju ei ole lähtenyt juomapullosta.

Siis, hyi vittu:urjo: Todellakin, hyi vittu:urjo:

Pitäisi olla kiitollinen siitä että on työtä, mutta sanonpa silti: juuri nyt vituttaa tää työpaikka oikein huolella. Vituttaa asioiden jahkaaminen ja päätösten kanssa muniminen. Vituttaa se, että asioita ei hoideta vaan niitä roikotetaan kuukausitolkulla miten sattuu. Vituttaa se, että juuri minä kärsin tästä eniten. Huvittaisi lyödä pomoa vasaralla päähän, ja miksei siinä samalla johtoryhmääkin. :curs:

PERKELE!!! En o koko viime viikkona nukkunu tarpeeks, ja juoksu alkaa kärsii siitä. Vituttaa ku salikortti tonne kyrpäsalille on voimassa vielä syksyyn asti, paikassa on kaikki niin munillaan että vaihto tulee salettiin. Työt on perseestä, opiskelu kusee... Kohta saa taas lähtee kuuntelee jotain vitun turhaa ja typerää luentoa. Voi saatana!!! Vituttaa olla näin vanha, mä haluun olla 19 -vee, kaikki oli silloin niin kivaa ja helppoo... Mä en ala.

venla sanoi:
Koeta kestää.

Edit. Saakeli. Hyvää tuulta ja vointia kesti kolme tuntia. Nyt taas väsyttää. Äh.

:) Eipä tässä kestämiseksi saakka edes ole. Aika naurettavaa ja myötätunto menee kyllä hukkaan meikäläisessä. Vitutuksen aiheena tämä on hyvin ansaittu. :david:

En kai sentäs pilannu sun hyvää tuulta? Se tästä vielä puuttuis. :D

Timustaja sanoi:
Intti on paska paikka, missä ei tosiaankaa millään oo mitään tarkotusta. Ensimmäisen 9kk:n aikana saamallani koulutuksella en tee nyt vikan 3kk:n aikana hevon vittuakaa, enkä muuten tee sillä koulutuksella sodan aikanakaa hevon vittua. Way to go Suomen armeija! :wall:
Nyt loppu se hyvä meininki ja alko muiden pakkiin kuseminen :curs:

No, ei sitä kannata edes noin ajatella. Armeija on ehkä turha, mutta onhan siinä sellanen kunnioituksen osoitus menneille kun kytee siellä sen hetken.

Kaminari sanoi:
Vieläkös sulla on niitä uniongelmia vai?

Ootko huolissas ;) ?
Ja joo. On. Perkele. Ajoittain sentään helpottamaan päin. Joskus menee liian lujaa... ja joskus ei mee oikeen ollenkaan. Siistii.

venla sanoi:
Ootko huolissas ;) ?
Ja joo. On. Perkele. Ajoittain sentään helpottamaan päin. Joskus menee liian lujaa... ja joskus ei mee oikeen ollenkaan. Siistii.

No eihän tuo niin hyvältä kuulosta. Taijat olla vähän sellanen ressaaja, tunnollinen. En ole vielä tavannut yhtäkään ihmistä joka olisi niin staattinen että aina menisi. Ne on joko jossain erikoislaitoksessa, lääkityksen alla tai mullan alla ne. Monet fronttaa ihan fronttaamisen ilosta. Aina on hymy päällä. En kadehdi niitäkään.

Kaminari sanoi:
No eihän tuo niin hyvältä kuulosta. Taijat olla vähän sellanen ressaaja, tunnollinen.

Hullu mää olen! :tähän joku vinkeä hymiö: Onneksi on kausiluontoista niin tämän kanssa voi elää, hahhaah. Ääh. Onneks kohta pääsee taas lyömään.

venla sanoi:
Hullu mää olen! :tähän joku vinkeä hymiö: Onneksi on kausiluontoista niin tämän kanssa voi elää, hahhaah. Ääh. Onneks kohta pääsee taas lyömään.

Vai hullu :kuvia:. Mieki tuossa sovin kännispäissäni treenit täksi viikoksi. Saapa nähä miten lähtee sujumaan taas se lyöminen.

Huhhuh että eilen vitutti ja paskalla flowlla jatketaan. Asia pähkinänkuoressa:
Seurustelin 1kk->meni poikki liian vähän aikaa molemmilla->lupaus myöhemmin yhteenpalaamisesta->toinen ei enää halua. Persehän tässä repeää, mutta pakko jatkaa elämää:/

Back
Ylös Bottom